Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Prosba o rade/ jaka instalacja LPG do Hondy CRV 2 gen

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gregbuster1




Dołączył: 23 Gru 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cork
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:54, 16 Cze 2012    Temat postu: Prosba o rade/ jaka instalacja LPG do Hondy CRV 2 gen

Witam !

Jak w temacie prosze o rade jaka instalacje wybrac do mojej CRV 2003 i czy w ogole silnik 2.0 I-vtec zniesie podanie gazu i jak bedzie jezdzil,z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi
Greg.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Navi




Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:40, 17 Cze 2012    Temat postu:

Najlepiej żadną. Ten silnik szczególnie nie lubi gazu. Trwałość głowicy to max 200 kkm. W najleposzym razie czeka cie regeneracja - jeżeli jest jeszcze co regenerować. U mnie gniazdo wlazło w głowice a ona sama popękała i nie nadawało się toto do sensownej regeneracji. Głowice zaś na rynku nie wystepują.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:05, 17 Cze 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Poszukaj na tym forum, albo wrzuć tam temat. Poradzą co dobrać i ew. gdzie zamontować. Ja mam wprawdzie i generację, ale przed założeniem gazu rozeznałem jak wygląda ew. sprawa regeneracji głowicy. I jeżeli jest co regenerować o koszt około 1,5 zł, ale za taka kwotę to mogę kupić używany silnik. Biorąc pod uwagę oszczędności na eksploatacji uznałem że gra jest warta świeczki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crvka2005




Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIędzyrzec Podlaski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:21, 17 Cze 2012    Temat postu:

popieram kolege NAVI ,szkoda silnika chyba ze robisz duzo kilometrów!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gregbuster1




Dołączył: 23 Gru 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cork
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:31, 17 Cze 2012    Temat postu:

Wiitam !
Dzieki za wszystkie podpowiedzi,co do przebiegu to rocznie robie ok.20 tys km po drugie raz lub dwa razy w roku urlop,dlatego zastanawialem sie nad instalacja 4 generacjii ale jezeli to ma zaszkodzic dla silnika to chyba nie ma sensu a i tak mam juz nakrecone 200 tys km wiec moze cos sie wypalic .
Greg.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
albert.knz




Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:08, 17 Cze 2012    Temat postu:

Jeśli dobierzesz odpowiednią instalację i nie będziesz na niej oszczędzała (montaż i późniejsza eksploatacja) to nie będzie problemu. Polecam zrobić ją na STAGU i do tego wtryski valtek ewentualnie HANA. Moja Honda przełącza się na benzynę przy 5000rpm więc nie ma spadku mocy i nie zabijesz silnika. Ponad to regulacja zaworów co wymianę oleju (15000)km i nie ma problemu.

Spalanie w trasie przy ekonomicznej jeździe do 110 bez klimy 9,5
w trasie przy normalnej jeździe z klimą 12.5
w Łódzkich korkach normalna jazda 13-15 litrów


NO I TYLKO SEKWENCJA!!!!!


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gregbuster1




Dołączył: 23 Gru 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cork
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:55, 18 Cze 2012    Temat postu:

Witam !
Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz,jesli moze ktos z forumowiczow polecic warsztat montujacy dobre instalacje i znajacy sie na tym bede zobowiazany.Najlepiej w okolicach Olsztyna.

Greg.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
papay




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:34, 27 Cze 2012    Temat postu:

Witam jestem swierzym posiadaczem CR-V-ki i juz po montazu instalacji tez sie zastanawialem jaka wybrac, w koncu zalozylem sterownik ZENIT PRO, WTRYSKI HANA, + lubryfikacja podobno niepotrzebna ale jak za 200zl mam sie pozniej zastanawiac ze jednak moglem dolozyc. Zrobilem dopiero troche ponad 1000km ale jak na razie wszystko jest ok. spalanie w zaleznosci od jazdy dodam ze wolno nie jezdze to w 13l sie misci ale spokojnie mozna zejsc w trasie ponizej 12l. dodam tylko ze brat ma acorda i zrobil juz prawie 100tkm bez problemow i regolacji. ja po 20tkm mam zamiea zrobic regolacje zaworow chociazby po to by sprawdzic czy byla potrzebna, regolacja instalacji oczywiscie wedlog zalecen.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez papay dnia Śro 15:36, 27 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majdan




Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:39, 17 Gru 2012    Temat postu:

Navi napisał:
Najlepiej żadną. Ten silnik szczególnie nie lubi gazu. Trwałość głowicy to max 200 kkm.


Ciekaw jestem na czym opierasz swoją opinię. Jeżeli ta wiedzę wyniosłeś z innych for internetowych to jesteś w błędzie. Dlaczego uważasz, że ten silnik nie lubi gazu? Źle na nim jeździ? Dławi się? Wyrzuca błędy? Dużo pali? Głośno działa? Nie. Więc nie wiem skąd taki pomysł. Co do trwałości głowicy - nie ma reguły. Bez regulowania luzów zaworowych to mało która jednostka Ci wytrzyma przebiegi ponad 200 tys.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
papay




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:54, 17 Gru 2012    Temat postu:

Witam,
zrobilem swoja hania ok. 20tkm i musze przyznac ze moj gazownik dopiero po mojej trzeciej wizycie i moich spostrzezeniach stwierdzil ze chyba trzeba wtryskiwacze wymienic na bardziej wydajne teraz mam hana zielone samochod jedzie znacznie lepiej nie dlawi sie i przyspiesza praktycznie jak na benzynie. Niepokoi mnie tylko jedna zecz od czasu do czasu potrafi zapalic sie check doslownie na sekunde i gasnie. wedlug kompa zadnyc bledow, gazownik tez nie ma pomyslu. moze jakies sugestie i podpowiedzi, z gory dzieki. Chyba ze macie do polecenia jekiegos dobrego gazownika z okolic bydgoszczy.
(sory za pisownie ale nie mam polskich znakow)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez papay dnia Pon 17:56, 17 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klosek




Dołączył: 16 Gru 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żarki-Letnisko

PostWysłany: Pon 23:22, 17 Gru 2012    Temat postu:

Tez sie mocno zastanawiam nad zagazowaniem moj wybor padł na LPG techa 214 reduktor AC R01 wtyski Hany zielone plus butla w podłoge bagażnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Navi




Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:26, 18 Gru 2012    Temat postu:

majdan napisał:
Navi napisał:
Najlepiej żadną. Ten silnik szczególnie nie lubi gazu. Trwałość głowicy to max 200 kkm.


Ciekaw jestem na czym opierasz swoją opinię. Jeżeli ta wiedzę wyniosłeś z innych for internetowych to jesteś w błędzie. Dlaczego uważasz, że ten silnik nie lubi gazu? Źle na nim jeździ? Dławi się? Wyrzuca błędy? Dużo pali? Głośno działa? Nie. Więc nie wiem skąd taki pomysł. Co do trwałości głowicy - nie ma reguły. Bez regulowania luzów zaworowych to mało która jednostka Ci wytrzyma przebiegi ponad 200 tys.


Kłania sie umiejętnośc czytania CAŁOŚCI postu i ZE ZROZUMIENIEM. Mój silnik POMIMO regulacji zaworów, najlepszych olejów, dobraj instalacji wytrzymał 200 kkm. W tej chwili mam dół silnika do sprzedania jeżeli potrafisz pojąć aluzję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:44, 19 Gru 2012    Temat postu:

Używany kompletny silnik np od anglika 2-2,5 tys, wystarczy policzyć czy przy przebiegi 200 tys na gazie da się na niego zaoszczędzić Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Herman




Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:56, 17 Lut 2013    Temat postu:

A ja noszę się z zakupem CR-Vki na gazie i mam pytanie czy ta instalacja jest właściwa, bo nie chcę kupić ze zniszczonym silnikiem.
Zakładana była w marcu 2007 roku, przy przebiegu ok 120tys. W tej chwili ma 200tys.
Dysponuje tylko skanem homologacji. Niestety nie mogę jeszcze używać linków :/, więc wpiszę to co zdołam rozczytać:

- Reduktor SGI Diego 00011
- Elektrozawór/filtr SGI Diego
- Wielozawór Tomasetto Torus
- Obudowa Tomasetto
- Zawór tankowania Tomasetto
- Zbiornik Bormech 9322, pojemność 44l
- Elektronika - SGI Diego Valtek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy