Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
LPG do CRV II.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rajax




Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:49, 30 Kwi 2018    Temat postu: LPG do CRV II.

Witam Użytkowników CRV Smile
Kilka lat temu byłem zadowolonym użytkownikiem CRV I. Teraz wracam z zamiarem kupna CRV II, ale chciałbym ją zagazować.Pamiętam że w CRV I, gaz był możliwy, ale trzeba się było pogodzić z regulacja zaworów co 15 tysi i tym że ta regulacja kiedyś się kończy i należy regenerować głowicę. Czy to samo sie tyczy modelu II ?
Jak sie sprawuje silnik 2,4 w tym aucie, czy jest tak samo niezawodny jak 2,0??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axit




Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:16, 02 Maj 2018    Temat postu: Re: LPG do CRV II.

rajax napisał:
Witam Użytkowników CRV Smile
Kilka lat temu byłem zadowolonym użytkownikiem CRV I. Teraz wracam z zamiarem kupna CRV II, ale chciałbym ją zagazować.Pamiętam że w CRV I, gaz był możliwy, ale trzeba się było pogodzić z regulacja zaworów co 15 tysi i tym że ta regulacja kiedyś się kończy i należy regenerować głowicę. Czy to samo sie tyczy modelu II ?
Jak sie sprawuje silnik 2,4 w tym aucie, czy jest tak samo niezawodny jak 2,0??

Co do samego LPG to działą to dokładnie tak samo.
A co do 2.4 tak samo niezawodny, albo i bardziej bo nie ma bolączki z wałkami rozrządu z przedliftu. Do tego pali podobnie jak 2.0


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rajax




Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:36, 02 Maj 2018    Temat postu:

Dzieki za info. A czy to prawda że wszystkie 2,4 przypłenęły zza oceanu i może być problem z serwisem i gratami ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axit




Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:40, 03 Maj 2018    Temat postu:

rajax napisał:
Dzieki za info. A czy to prawda że wszystkie 2,4 przypłenęły zza oceanu i może być problem z serwisem i gratami ?

Tak wszystkie za oceanu, ale żadnego problemu z gratami i z serwisem. Sam szukałem 2.4 ale wtedy nie było. Oczywiście wszystkie sa z automatyczną skrzynią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rajax




Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:24, 03 Maj 2018    Temat postu:

Dzięki wielkie Kolego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Moskit




Dołączył: 01 Gru 2018
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:42, 06 Gru 2018    Temat postu:

Dziś założyłem staga do 2.4 zbiornik 49l i stolik został, komputer qbox Basic listwa wo2-4 zobaczymy jak bedzie chulało , przed zalozeniem wyregulowalem zawory , przebieg 73tys mil

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Moskit dnia Czw 17:44, 06 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Moskit




Dołączył: 01 Gru 2018
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:41, 08 Sty 2019    Temat postu:

Dziś przegląd po 1000km żadnych zastrzeżeń do instalacji . Wszystko śmiga bez problemów spalanie miasto 14 l trasa przy normalnej jeździe 12-13

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam0729




Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:53, 05 Lut 2019    Temat postu:

a masz domieszkę paliwa na wyższych obrotach bo w stagach można,
na pewno będziesz zadowolony a regulację zaworów robi się w zależności od stylu jazdy jeżdżę spokojnie i robię co 30 tyś ,jak używasz często wyższych obrotów 4-7 tyś trzeba częściej regulować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek.dd




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miechów, małopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:52, 12 Mar 2019    Temat postu:

Ja założyłem polską instalacje LPG-TECH i działa już dwa lata bez problemu . Przejechałem już ok .40 tyś km .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy