Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
jak to jest z silnikami Hondy?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adam0729




Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:46, 07 Lip 2015    Temat postu: jak to jest z silnikami Hondy?

Witam ,jak w temacie -niby silnik trwały i nie zniszczalny a tu albo brak możliwości regulacji zaworów ,albo jak u mnie przytarty wałek wydechowy.

Czy ktoś z kolegów już z tym walczył? Co lepsze nowy zamiennik czy używany oryginał.

Nowy oryginał ponad 2 tyś zł
nowy zamiennik 850 zł
używany oryginał 600 zł
napawanie,prostowanie, szlifowanie ok 300 zł efekt ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamos




Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:27, 24 Lip 2015    Temat postu:

Brak regulacji zaworów? Niedawno koleś mi robił i bardzo dobrze silnikowi to zrobiło. Mam chyba taki sam jak Ty. Wprawdzie musiałem się trochę naszukać, ale jak już znalazłem właściwego mechanika, to poszło szybko i niedrogo.
Z wałkiem wydechowym nie pomogę bo tego jeszcze nie ćwiczyłem.
A tak z ciekawości, to przy jakim przebiegu wysiadł?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam0729




Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:47, 09 Sie 2015    Temat postu:

na liczniku 190tyś ale naprawdę to według mnie 250 tyś km
ponoć wada fabryczna z 2003 i 2004 r wałki wydechowe się łuszczą

regulacja zaworów jest i trzeba ją robić ale niektórzy na forum pisali że nie mają już możliwości bo gwintu brakło
mi mechanik który robi głównie hondy i wymieniał mi wałek i łańcuch powiedział że przy gazie to co 30 tyś km robić regulację


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarek




Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:48, 24 Mar 2023    Temat postu:

że one niezniszczalne to mit, powtarzany po artykule z jakiejś gazety, poczytajcie o problemach z silnikami K20A6, w ogóle seri K2.
Lubię ten samochód za jego walory użytkowe ale entuzjazm do do legendarnej niezawodności nieco mi ostygł. jak się zdarzy jakieś niedomaganie to naprawdę z pochodnią szukać przyczyny.
Ale tak samo będę usiłował naprawiać bo który ma stolik w bagażniku Wink
Pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy