Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
czy ktoś zakładał sprężyny Lovellsa hrr 133 na tył?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwy_iw




Dołączył: 04 Wrz 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:54, 04 Wrz 2017    Temat postu: czy ktoś zakładał sprężyny Lovellsa hrr 133 na tył?

witam mam pytanie jak w temacie apropo sprężyn z tyłu bo mam wrażenie że tyłek hondzinie siada

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam0729




Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 132
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:43, 07 Wrz 2017    Temat postu:

tak mam założone w 2004 i jest super -auto stoi równo i jest sprężyste.
zakładałem tylko na tył.
[link widoczny dla zalogowanych] tu to opisane lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_iw




Dołączył: 04 Wrz 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:54, 15 Wrz 2017    Temat postu:

dzięki za odpowiedź a jeszcze jedno pytanko czy do tego coś jeszcze ci doszło czy tylko same sprężyny i nic więcej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam0729




Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 132
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:45, 15 Wrz 2017    Temat postu:

można same sprężyny bo pasują na seryjne amortyzatory,ale ja wymieniłem amory na nowe i odboje żeby za jedną robotą i mam spokój na przynajmniej 100 tyś km.
jak nie będziesz zmieniał amorów to mogą polecieć tuleje metalowo gumowe bo te śruby tak łatwo nie puszczają i możesz oberwać te gumy z dolnego mocowania .
580 sprężyny
460 amortyzatory kayab -można tańsze oczywiście seryjne
50 odboje -bo wolę za jednym razem wszystko
160 wymiana bo oczywiście śruby dolne do cięcia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adam0729 dnia Pią 19:48, 15 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_iw




Dołączył: 04 Wrz 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:51, 16 Wrz 2017    Temat postu:

dziękuję za odpowiedź

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BiednyMiś




Dołączył: 19 Mar 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:24, 25 Wrz 2017    Temat postu:

Dorzucę swoje 3 grosze bo poruszyłem temat liftu CRV II w dziale tuning ale bez odzewu a tu widzę mocno wtajemniczone grono:). Zwłaszcza adam0729, na Ciebie liczę. Ostatnio byłem na wyprawie. Dwie dorosłe osoby z przodu plus dziecko z tyłu i tona bagażu po sufit. No i fura siadła wizualnie ewidentnie, nie prowadziła się zle ale planuje podobne akcje i chciałem coś z tym zrobić. Pojechałem do Rayo 4x4, dość duży serwis, zasięgnąć opinii i zaproponowali mi sprężyny Pedders na tył. Bez liftu ale z progresywnym ugięciem eliminującym problem "siadania". Cena 650 za komplet więc podobnie jak Lovells (580 na "aledrogo"). Skłoniłem się ku tej opcji bo lift +5 cm nie był dla mnie koniecznością poza tym amory są ok i nie chciałem dodatkowych kosztów. A tutaj ciekawostka i piszecie, że nie trzeba wymieniać amorów i stąd ten post w sumie. Czy rzeczywiście można zamontować sprężyny lovells +5cm o dodatkowej ładowności +100 kg bez konieczności wymiany amortyzatorów? Za kilka dni ma przegląd i zrobią od razu test ale myślę, ze wszystko będzie ok więc nie chce jak nie muszę robić dodatkowych kosztów. Bo wtedy rozważył bym może jednak te Lovells-y zamiast Pedders. Z góry dzięki za info. Z ciekawostek dodam ze Pan w RAYO powiedział mi, że prawidłowy prześwit to 650 mm od nadkola do dolnej krawędzi felgi przy rozmiarze 16 cali (CRV II). Oczywiście na płaskim i na pusto. U mnie z jednej strony około 630 z drugiej około 640 więc świadczy to, żę sprężyna oryginalna siedzi już sama w sobie i czas myśleć o nowych:( w bagażniku butla LPG 38 L wchodzi.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BiednyMiś dnia Pon 14:29, 25 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_iw




Dołączył: 04 Wrz 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:52, 30 Wrz 2017    Temat postu:

też mam podobnie jak kolega z osiadającą pupą hondziny i bede zmieniał sprężyny, więc zainteresowałem się tematem ale niestety moje plany z wymianą się przeciągną o dobry miesiąc, ale plan jest taki sprawdzić diagnostykę amorów bo jak do dupy to lepiej za jednym zamachem z sprężynami,kolega wczesniej wymienił ciekawy zestaw więc myślę ze podobnie ewentulanie amory do rozważenia jaka firma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam0729




Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 132
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:27, 05 Paź 2017    Temat postu:

wymiary obu sprężyn lifta i serii są takie same różnią się grubością drutu i ilością zwojów ,wysokość i średnica są takie same -dlatego amor może pozostać seryjny a ładowność wzrasta .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BiednyMiś




Dołączył: 19 Mar 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:32, 05 Paź 2017    Temat postu:

Dzięki wielkie, krótko i na temat. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
d_mackey




Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 4
Przeczytał: 29 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GDA/WML/WL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:55, 19 Lis 2017    Temat postu:

Witam,
Tydzień temu wymieniłem u siebie sprężyny na LOWELLS'y i autko naprawdę ładnie się podniosło. Mam założone felgi 18" z III generacji więc sprężyny były musowo do wymiany aby podnieść tył. Kaczka lekko się poprawiła a tył podniósł się o ok. 4 cm. Auto sztywniejsze przy gwałtownych ruchach kierownicą, co mnie zdziwiło bo myślałem że na tyle to nie ma takiego znaczenia.
Niestety na geometri mam problem ze zbieżnością tylnego lewego koła, mimośród przejkręcony na maksa (półksiężyc śróby w apogeum) i dalej brakuje, koło patrzy do środka... Czy mimośród może być uszkodzony?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam0729




Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 132
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:39, 21 Lis 2017    Temat postu:

można tą śrubę z mimośrodem nową kupić ale w Hondzie jest droga.
spróbuj to rozebrać i zobaczysz co nie tak -ja miałem ustawianą zbiżność ale nie wiem z jakich części to się składa więc Ci nie pomogę.
sprawdź na szarpakach tuleje przy tym kole może wina jest tam że cały wahacz źle ułożony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy