Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toolpusher
Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 8:42, 01 Cze 2014 Temat postu: buczenie i drgania |
|
|
Panowie piszę w imieniu szwagra - pacjent to CR-V II 2005r I-CDTi salonowy bez dzwona
Objawy są następujące:
1. Drgania pojawiają się nagle w okolicach 60km/h i tak do około 70km/h. po czym intensywność drgań spada i utrzymuje się na podobnym poziomie przy wzroście prędkości.
2. Buczenie - występuje przy obciążeniu silnika auta czyli jazda pod górę, przyspieszanie itd. Po odjęciu gazu buczenia nie ma.
Szwagier nie potrafi powiedzieć czy obydwa objawy pojawiły się jednocześnie prawdopodobnie tak.
Co zrobiono do tej pory:
- wymieniono poduszki pod tylnym mostem bo były oberwane ze starości.
- zamieniono koła tył z przodem aby wyeliminować że hałas pochodzi
od koła
- wyważono wszystkie koła.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:46, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Kiedy wymieniał filtr powietrza, źle domknięta obudowa może powodować głośniejszą prace silnika.
Czy wibracje ustępują przy odpuszczaniu pedału gazu? niech sprawdzi przeguby szczególnie te wewnętrzne.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
toolpusher
Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 12:10, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wibracje nie zależą od położenia przepustnicy/pedału gazu lecz od prędkości. Skoro pojawiają się nagle przy 60km/h i zaraz się zmniejsza podejrzewałbym rezonans i obracających się elementów. Buczenie zaś zależy tylko od obciążenia układu napędowego.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
ptok
Dołączył: 02 Gru 2013 Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skąd: Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:54, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wibracje z reguły biorą się z wytłuczonej podpory wału lub/i wyrobionych krzyżaków. To co piszesz, to raczej podpora wału, bo wpada w drgania tylko przy określonej prędkości. Ale nie można też wykluczyć przegubu wewnętrznego. Co do huczenia ciężko powiedzieć, może komin gdzieś ma dziurkę małą.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:29, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Przy wyrobionym krzyżaku, jak u mnie, wpadało w drgania po przekroczeniu 90 km/h
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
toolpusher
Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Pią 19:43, 13 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Szwagier wyjął wał i jak ręką odjął. Teraz szuka wału lub kogoś kto go zregeneruje. macie jakieś namiary?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|