Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Auto gaśnie na biegu jałowym / nierówno pracuje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paster007




Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:42, 16 Mar 2015    Temat postu: Auto gaśnie na biegu jałowym / nierówno pracuje

Witajcie,
Mam następujący problem z autem, mianowicie na postoju / biegu jałowym silnik pracuje niepoprawnie, tzn. trzyma się stale pewnego poziomu obrotów po czym raz na 5-10 sekund zadrży minimalnie spadając z obrotów, aż czuć siedząc w fotelu kierowcy. Trwa to ułamek sekundy i jest odczuwalne. Dodatkowo po dodaniu gazu (nieważne jak mocno, może być nawet muśnięcie pedału) powrót silnika do obrotów jałowych wiąże się ze spadkiem obrotów do poziomu 200-100 obr/min a następnie powrotem do podręcznikowych 700-800. Czasami zatrzymanie się na sygnalizacji świetlnej i wysprzęglenie powoduje tak duży spadek obrotów, że silnik gaśnie.

Dodam, że auto jest na LPG. Niedawno regulowałem luzy zaworowe. Sytuacja ma miejsce bez względu na paliwo, na jakim jeżdżę.

Dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
terenowiec




Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:32, 14 Lut 2016    Temat postu:

Honda I i II generacji , szczególnie na lpg wymaga regulacji luzu zaworowego co ok. 15 tys. km .Suche paliwo (lpg) wypala gniazda zaworowe co powoduje nie domykanie się komory spalania i nierówne wolne obroty oraz gaśnięcie silnika .Mam na koncie 9 lat crv I ( 200 tys. na lpg , teraz 1,5 roku crv II ( 20 tys km ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
terenowiec




Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:38, 14 Lut 2016    Temat postu:

Czy regulacja była robiona na zimnym silniku ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:41, 14 Lut 2016    Temat postu:

Spróbuj przeczyścić silniczek krokowy i przepustnicę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamos




Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:54, 08 Sie 2016    Temat postu:

Miałem tak. Regulacja zaworów załatwiła sprawę. Polecam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy