Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paster007
Dołączył: 18 Mar 2014 Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:42, 16 Mar 2015 Temat postu: Auto gaśnie na biegu jałowym / nierówno pracuje |
|
|
Witajcie,
Mam następujący problem z autem, mianowicie na postoju / biegu jałowym silnik pracuje niepoprawnie, tzn. trzyma się stale pewnego poziomu obrotów po czym raz na 5-10 sekund zadrży minimalnie spadając z obrotów, aż czuć siedząc w fotelu kierowcy. Trwa to ułamek sekundy i jest odczuwalne. Dodatkowo po dodaniu gazu (nieważne jak mocno, może być nawet muśnięcie pedału) powrót silnika do obrotów jałowych wiąże się ze spadkiem obrotów do poziomu 200-100 obr/min a następnie powrotem do podręcznikowych 700-800. Czasami zatrzymanie się na sygnalizacji świetlnej i wysprzęglenie powoduje tak duży spadek obrotów, że silnik gaśnie.
Dodam, że auto jest na LPG. Niedawno regulowałem luzy zaworowe. Sytuacja ma miejsce bez względu na paliwo, na jakim jeżdżę.
Dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
terenowiec
Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:32, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Honda I i II generacji , szczególnie na lpg wymaga regulacji luzu zaworowego co ok. 15 tys. km .Suche paliwo (lpg) wypala gniazda zaworowe co powoduje nie domykanie się komory spalania i nierówne wolne obroty oraz gaśnięcie silnika .Mam na koncie 9 lat crv I ( 200 tys. na lpg , teraz 1,5 roku crv II ( 20 tys km ).
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
terenowiec
Dołączył: 14 Lut 2016 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:38, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Czy regulacja była robiona na zimnym silniku ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:41, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Spróbuj przeczyścić silniczek krokowy i przepustnicę
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Adamos
Dołączył: 11 Paź 2014 Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:54, 08 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Miałem tak. Regulacja zaworów załatwiła sprawę. Polecam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|