Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Wymiana Filtra Paliwa - jak wykonać?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:31, 16 Lut 2014    Temat postu: Wymiana Filtra Paliwa - jak wykonać?

Witam czy moze ktos napisac jak krok po kroku wykonac wymiane filtra paliwa w Hondzi CRV I 128 KM z 1998. Chodzi o ten filtr który zamontowany jest w komorze silnika aczkolwiek gdzies słyszałem ze jest jeszcze jeden w zbiorniku. Ale mi chodzi o ten z komory silnikowej. Chodzi o to co i jak rozkręcić żeby za wiele paliwa nie stracić albo aby zapobiec niekontrolowanemu wyciekowy z układu.

Z góry dzięki za podpowiedzi.Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kupujeCRV




Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:31, 17 Lut 2014    Temat postu:

Tutaj masz całkiem niezły opis. [link widoczny dla zalogowanych]
I rzeczywiście jest problem z odkręceniem samego filtra. Łatwiej najpierw odkręcić filtr z wspornikiem a dopiero potem sam filtr.
Możesz nie mieć na górnym przewodzie tej małej śrubki - wtedy tylko luzujesz tylko tą dużą - trochę benzyny poleci.
Potrzeba trochę szmat co by nie uwalić wszystkiego benzyną (bhp).

Odkręcając dolny wężyk - na pewno wyleci z filtra cała benzyna - dobrze podłożyć jakieś szmaty i okręcić nimi odkręcany wężyk aby nie poleciało gdzieś na silnik czy przegrodę.

Zapłon wyłączony oczywiście bo inaczej będzie tryskać benzyna pompowana przez pompkę paliwa.

W zestawie z filtrem będziesz miał 3 podkładki. 2 duże - te nakładasz na przyłączkę oczkową (banjo) od "dołu i góry" a tą małą na tą małą śrubkę do "zmniejszania ciśnienia". Nie wkładaj jej na na dolny wężyk - dolot - filtra - tam jest połączenie pasowane i uszkodzisz tylko filtr.

A na koniec warto włączyć zapłon - sprawdzić czy nic nie cieknie.
A potem odpalić silnik nich pochodzi parę sekund i znów sprawdzić czy sucho.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy