Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Ustawienia rozrządu CR-V RD1 1999r- a falujące obroty.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeeuss




Dołączył: 22 Mar 2017
Posty: 5
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złota
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:45, 08 Lip 2018    Temat postu: Ustawienia rozrządu CR-V RD1 1999r- a falujące obroty.

Witam. Mam taki problem- po wymianie rozrządu falują obroty na biegu jałowym. Ale za nim się to ujawniło to mechanik wezwał mnie abym zobaczył jak miałem ustawiony rozrząd wcześniej. Patrz zdjęcia 1 i koła zaworów 2
Jak widać jest przestawiony o 1 ząbek. Mimo to samochód pracował i nie było problemu z falującymi obrotami. Silnik B20Z1.
Ale machanik sugerował ustawienie wg. manuala czyli na znaki. Ustawił więc tak: . Teoretycznie wszystko jest dobrze, ale po złożeniu pojawił się problem falujących obrotów na biegu jałowym (po rozgrzaniu silnika) i ich spadku nawet do zera (czasami silnik gaśnie). Falują wtedy kiedy przystaję na światłach czy w korku. Wróciłem więc do mechanika z reklamacja, ale on sugeruje regulację zaworów. I tu moje wątpliwości- które ustawienie rozrzadu było prawidłowe? Czy rzeczywiście regulacja zaworów jest konieczna? Czy to nowe ustawienie rozrządu jest prawidłowe (ostatnie dwa zdjęcia)? Proszę o porady bo nie wiem jak mam postapić!!!
Zdjecie 1 [img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Zdęcie 2 [img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Zdjęcie 5 [img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
Zdęcie 7 [img][link widoczny dla zalogowanych][/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zeeuss dnia Nie 11:05, 08 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zeeuss




Dołączył: 22 Mar 2017
Posty: 5
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złota
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:38, 09 Lip 2018    Temat postu:

Witam. Ponieważ nie uzyskałem odpowiedzi, więc wziąłem sprawę w swoje ręce. Powróciłem z ustawieniami rozrządu takimi jak zastałem- bo wtedy auto działało bez problemowo ( nie wiem czy to dobrze czy nie). I silnik zagadał idealnie- wolne obroty oscylują w granicach 600-700, nie falują, nie trzęsie i nie drży jak poprzednio. Zawory zostały wyregulowane, choć korekta minimalna była na trzech wydechowych. Jedyny szkopuł, który mnie nurtuje to to ustawienie rozrządu- jest przesuniecie o jeden ząbek na kołach zaworowych. Patrz zdjęcia... Koła wałków przed wymianą
[link widoczny dla zalogowanych]

a mimo to silnik działa poprawnie? Dlaczego? Nie wiem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zeeuss dnia Pon 19:39, 09 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy