Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
STAG, Check Engine po wymianie rozrządu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ensis




Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:09, 13 Gru 2013    Temat postu: STAG, Check Engine po wymianie rozrządu

Witam,

Jestem posiadaczem CRV z 2001 roku, ostatnie 1st geny. Autko jeździ na instalacji STAG 300-4 montowanej w nagazie. Instalacja założona około 8 miesięcy temu - nigdy nie miałem żadnych problemów.

Niedawno wymieniałem u mechanika pasek rozrządu. Po przejechaniu około 80 km zaświeciła mi się kontrolka check engine i za nic nie chciała zgasnąć. Pojechałem z reklamacją, na komputerze pojawił się błąd składu mieszanki.

Błąd został wymazany i doradzono mi aby przez kilka dni jeździć na benzynie, sprawdzić czy problem się powtórzy bowiem winna jest instalacja gazowa?

Jak dla mnie nie trzyma się to kupy, ale postanowiłem zapytać co myślicie?

Dodam, że przy wymianie paska regulowane były zawory. Czy winą może być zła praca instalacji ponieważ zmieniła się kultura pracy jednostki?

Z góry dzięki za opinie i wzkazówki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcinGdynia




Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:43, 16 Gru 2013    Temat postu:

Miałem identyczny problem kolego, tyle, że u mnie pojawił się z chwilą zamontowania LPG do Hanki. Najpierw z tym błędem walczyła firma, która instalowała LPG ale się poddali, potem odwiedziłem kilku innych gazmajstrów i któryś w końcu ustawił odpowiednie mapy, tak żeby LPG mniej więcej pokrywała się z benzyną. U mnie dodatkowo problem powodowała listwa wtryskowa Valtec, która jak potem się dowiedziałem nie jest szczególnie polecana do Hond.

Co do jazdy na benzynie w celu niejako zaprogramowania na nowo sterownika to się akurat trzyma kupy, bo naturalną mapą spalania i mieszanki będzie wynik spalania benzyny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majka




Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 22:03, 16 Gru 2013    Temat postu:

Mi też wywalało check, który pojawiał się i znikał... Po regulacji zaworów i sobotniej regulacji instalacji póki co bez problemów (jakieś 400km od tej regulacji zrobione) - może to kwestia ustawień lpg po usunięciu luzów zaworowych..?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gadem




Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:09, 14 Paź 2014    Temat postu:

Wiecie co , u mnie było podobnie :check zapalił się po wymianie rozrządu.
Kilka resetów i nic ! Ale zgasł ! Wiecie jak ? Kilka ósemek na łace i gasnie ! Słowo daję ! Ten błąd - u mnie wypadanie zapłonu na c 4, chwilowe przeciążenie przesówa go do dalszej komórki pamięci.
Dziwne ale skuteczne !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy