Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
rozrząd honda crv 147km
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smoku




Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KOZIENICE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:16, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Pytanie do Kipulo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smoku




Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KOZIENICE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:00, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Witam,po wymianie rozrzadu autko smiga ale nadal nie pokoi mnie takie buczenie przy dodawaniu gazu.mam pytanko odnosnie filmiku z tego linku ,tam pokazane jest ze kolem kreca w lewo .do napiecia paska to takl ale 6 obrotow w lewo?teraz sie zastanawiam czy dobra strona zalozylem pasek.oj oj prosze o odpowiedz ,Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kipulo




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 7:27, 07 Kwi 2014    Temat postu:

Witam niby pomogło pasek naprężony, ale jakies takie buczemie jest.Cholera wie co. po założeniu paska napina się w jedną stronę w lewo tzry zęby .a potem kilka obrotów w prawo czy wszystko ok.Myslę zeby ustawioc zapłon ale jak.?A jeszcze pytanie po co jest tyle znaków na kole pasowym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darek-td




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:22, 08 Kwi 2014    Temat postu:

Generalnie w tym silniku kręcimy zawsze przeciwnie do obrotu wskazówek zegara. Kręcenie w prawo nie pozwoli na prawidłowy naciąg paska.
Ja zrobiłem to w następujący sposób.
- zakładam pasek od dołu i następnie nakładam na luźny napinacz, potem pompę wodną i na końcu wałki rozrządu (które w tym momencie są zablokowane).
- Napinacz jest luźny i "popukałem" w niego żeby ułożył się optymalnie, a następnie zakręciłem śrubę (zablokowałem napinacz)
- zrobiłem 5-6 obrotów silnikiem (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara)
- obroty zakończyłem dokładnie w punkcie (nazwijmy to zerowym) w którym rozpoczynałem. Myślę, że to jest ważne!
- poluzowałem śrubę na napinaczu i dalej w LEWO obróciłem wałem o 3 ząbki. Wtedy zakręciłem śrubę na napinaczu i gotowe.
.........
Co do wielu punktów na kole pasowym, sprawa wygląda tak:
- Ustawiając wał korbowy na punkcie, po założeniu koła pasowego odpowiada to nacięciu nazwijmy je - temu po prawej stronie - patrząc z góry.
- Ja ustawiłem według punktu na wale (bez koła pasowego) i celowo przesunąłem - chyba 2 ząbki, co dało mi po założeniu kółka pasowego - odsunięcie od prawego skrajnego punktu koła pasowego - troszkę w lewo.
U mnie więc po złożeniu wszystkiego (nie mówię tu o wałkach rozrządu, które były zblokowane) punkt (kreska) na plastikowej obudowie trafia około 1cm przed skrajnym prawym punktem (nacięciem) na kole pasowym.

Co mi to dało? Przyspieszyłem odrobinkę zapłon.
Auto uruchamia się na tzw "dotyk". Przekręcam kluczyk i CIACH - chodzi
Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy