Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smoku
Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KOZIENICE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:16, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Pytanie do Kipulo
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
smoku
Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KOZIENICE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:00, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,po wymianie rozrzadu autko smiga ale nadal nie pokoi mnie takie buczenie przy dodawaniu gazu.mam pytanko odnosnie filmiku z tego linku ,tam pokazane jest ze kolem kreca w lewo .do napiecia paska to takl ale 6 obrotow w lewo?teraz sie zastanawiam czy dobra strona zalozylem pasek.oj oj prosze o odpowiedz ,Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kipulo
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 7:27, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Witam niby pomogło pasek naprężony, ale jakies takie buczemie jest.Cholera wie co. po założeniu paska napina się w jedną stronę w lewo tzry zęby .a potem kilka obrotów w prawo czy wszystko ok.Myslę zeby ustawioc zapłon ale jak.?A jeszcze pytanie po co jest tyle znaków na kole pasowym?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
darek-td
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:22, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Generalnie w tym silniku kręcimy zawsze przeciwnie do obrotu wskazówek zegara. Kręcenie w prawo nie pozwoli na prawidłowy naciąg paska.
Ja zrobiłem to w następujący sposób.
- zakładam pasek od dołu i następnie nakładam na luźny napinacz, potem pompę wodną i na końcu wałki rozrządu (które w tym momencie są zablokowane).
- Napinacz jest luźny i "popukałem" w niego żeby ułożył się optymalnie, a następnie zakręciłem śrubę (zablokowałem napinacz)
- zrobiłem 5-6 obrotów silnikiem (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara)
- obroty zakończyłem dokładnie w punkcie (nazwijmy to zerowym) w którym rozpoczynałem. Myślę, że to jest ważne!
- poluzowałem śrubę na napinaczu i dalej w LEWO obróciłem wałem o 3 ząbki. Wtedy zakręciłem śrubę na napinaczu i gotowe.
.........
Co do wielu punktów na kole pasowym, sprawa wygląda tak:
- Ustawiając wał korbowy na punkcie, po założeniu koła pasowego odpowiada to nacięciu nazwijmy je - temu po prawej stronie - patrząc z góry.
- Ja ustawiłem według punktu na wale (bez koła pasowego) i celowo przesunąłem - chyba 2 ząbki, co dało mi po założeniu kółka pasowego - odsunięcie od prawego skrajnego punktu koła pasowego - troszkę w lewo.
U mnie więc po złożeniu wszystkiego (nie mówię tu o wałkach rozrządu, które były zblokowane) punkt (kreska) na plastikowej obudowie trafia około 1cm przed skrajnym prawym punktem (nacięciem) na kole pasowym.
Co mi to dało? Przyspieszyłem odrobinkę zapłon.
Auto uruchamia się na tzw "dotyk". Przekręcam kluczyk i CIACH - chodzi
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|