Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kipulo
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 17:29, 15 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Czy dobrze rozumuję,żeby naciągnąc pasek nie trzeba rozbierac platików?Wg. manuala ustawiam koła wałków w punkcie TDC -( znaki naprzeciwko siebie poziomo?), zdejmuję zaslepkę i odkręcam napinacz o 180 stopni.Kręce kołem pasowym w lewo o 3 zęby i dokręcam śrubę napinacza.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
smoku
Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KOZIENICE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:36, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,wszystko poszlo dobrze z wymiana ale gdy jest cieply strasznie slychac takie buczenie od rozrzadu.myslalem ze to zbyt mocno naciagniete paski wielorowkowe ale poluzowalem i to samo a dzwiek taki jakby byl za mocno naciagniety pasek,tak mysle czy to moze buczy tak pasek rozrzadu ???niby przekrecalem o 90 stopni przy ustawianiu,wiew moze ktos jak to zrobic prawidlowo?jesli tak to prosze o podpowiedz ,Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kipulo
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 8:08, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie to samo było ,popusciłem pasek ale spręzyną i teraz jest jakby za luzny, i przy ruszaniu takie zacięcie ma jakby sie zapłon przestawiał.Ale tego buczenia nie ma.Teraz naciągne pasek wg.tych wskazówek z manuala.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
darek-td
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:08, 11 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Czy zakładając pasek trzeba luzować poduszkę silnika? Czy jest z tym kłopot ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kipulo
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 9:34, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja wyjmowałem ją całkiem lepsze dojscie jest i można silnik opuscic ,to się wtedy osłony lepiej zdejmuje
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
darek-td
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:02, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Zdjęcie tej poduszki pozwoli opuścić silnik? Chyba przechylić nieznacznie. Jak i gdzie podpierałeś silnik ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kipulo
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 17:07, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Lewarek pod misę na drewnianym kołku i można sobie ustawiac silnik jak trzeba.Będe jeszcze raz rozbierał rozrząd bo muszę zmienic sprężynę od rorządu.Koło pasowe odrkęciłem kluczem do kół elektrycznym miał ciężko ale dał radę.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
darek-td
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:10, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Czy koło pasowe jakoś blokowałeś, czy tylko wspomnianym kluczem - "uderzeniowo" odkręcałeś?
Wkrótce zamierzam wymienić rozrząd i dlatego podpytuję żeby nie napotkać nieprzewidzianych trudności. Może powinienem wiedzieć jeszcze o innych niespodziankach, o których nie mam teraz pojęcia i nawet o nie nie pytam ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kipulo
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 9:21, 13 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Mam taki klucz udarowy- elektryczny do odkręcania kół,musiałem sporo potrzepac ale odkręcił .W manualu widziałem specjalny klucz do odkręcania jest.,ale pewnie nie do kupienia i monety dużo
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
darek-td
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:01, 13 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ciężko idzie ta rozmowa i pytania. Zadaję pytanie i dostaje odpowiedź w połowie. Zauważyłem, że im lepszy samochód, tym forum jest słabsze.
Żeby nie narzekać, wysyłam link z przepięknej "instrukcji" wymiany paska rozrządu. Całość składa się z kilku części. Wklejam link do pierwszej, bo kolejne można znaleźć bardzo łatwo.
http://www.youtube.com/watch?v=qriXJVH4ENE
Pozdrawiam wszystkich
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
darek-td
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:42, 21 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Filmik super, ale i tak utknąłem. Praktycznie pozostało mi tylko odkręcenie wału i ..... nie dałem rady. Miałem fajny klucz udarowy Hilti, ale połamał mi tylko jedną kiepską zresztą nasadkę, a kolejna dobra zrobiła się ciepła - a śruba nie ustąpiła.
W książce podają, że należy użyć specjalnego klucza (holder handle 50mm). Przytrzymując kółko tym kluczykiem, zalecają odkręcać nasadką 19mm umieszczoną wewnątrz.
Zastanawiam się jak bardzo jest to połączenie zapieczone, bo klucz udarowy jest z tych lepszych i nie dał rady. Jak długo męczyłeś tą śrubę udarem ?
Może robiłem to za krótko ....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez darek-td dnia Pią 23:58, 21 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
kipulo
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 10:56, 22 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
No dobre 15 min co chwila waliłem ąż poszła,ale już nieraz bywało żę nie chciała się odkręcic w vitarce nie było problemu bo klucz blokowało się w ramie i cyk rozrusznikiem i poszło,powodzenia życzę
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomo
Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:08, 22 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Klucz do blokowania w miarę łatwo dorobisz sam. Potrzebna jest spawarka i kontówka. Jak znajdę chwilkę to postaram się wrzucić fote klucza - samoróby. Po zablokowaniu też nie było łatwo, ale klucz 19 z przedłużką i poszło
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
darek-td
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:39, 22 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za pomoc, odpowiedź.
Spróbowałem jednak inaczej. W związku z tym, że utknąłem w garażu bez kanału i do tego dosyć wąskim; obawiałem się rozwiązań "siłowych" z powodu braku przestrzeni.
Pożyczyłem do dobrego kolegi kompresor i profesjonalny klucz z kutymi nasadkami.
Panowie ... Odkręcanie nie trwało dłużej niż 5 sekund!
Bez żadnej kontry, blokowania itd.
Dobre narzędzia po raz kolejny pokazały, że dają więcej niż połowę sukcesu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
smoku
Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KOZIENICE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:10, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,pomogla wymiana sprezyny?a pasek byl zluzowany?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|