Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
rozrząd honda crv 147km
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kipulo




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Sob 17:29, 15 Lut 2014    Temat postu:

Czy dobrze rozumuję,żeby naciągnąc pasek nie trzeba rozbierac platików?Wg. manuala ustawiam koła wałków w punkcie TDC -( znaki naprzeciwko siebie poziomo?), zdejmuję zaslepkę i odkręcam napinacz o 180 stopni.Kręce kołem pasowym w lewo o 3 zęby i dokręcam śrubę napinacza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smoku




Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KOZIENICE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:36, 16 Lut 2014    Temat postu:

Witam,wszystko poszlo dobrze z wymiana ale gdy jest cieply strasznie slychac takie buczenie od rozrzadu.myslalem ze to zbyt mocno naciagniete paski wielorowkowe ale poluzowalem i to samo a dzwiek taki jakby byl za mocno naciagniety pasek,tak mysle czy to moze buczy tak pasek rozrzadu ???niby przekrecalem o 90 stopni przy ustawianiu,wiew moze ktos jak to zrobic prawidlowo?jesli tak to prosze o podpowiedz ,Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kipulo




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 8:08, 17 Lut 2014    Temat postu:

U mnie to samo było ,popusciłem pasek ale spręzyną i teraz jest jakby za luzny, i przy ruszaniu takie zacięcie ma jakby sie zapłon przestawiał.Ale tego buczenia nie ma.Teraz naciągne pasek wg.tych wskazówek z manuala.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darek-td




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:08, 11 Mar 2014    Temat postu:

Czy zakładając pasek trzeba luzować poduszkę silnika? Czy jest z tym kłopot ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kipulo




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 9:34, 12 Mar 2014    Temat postu:

Ja wyjmowałem ją całkiem lepsze dojscie jest i można silnik opuscic ,to się wtedy osłony lepiej zdejmuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darek-td




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:02, 12 Mar 2014    Temat postu:

Zdjęcie tej poduszki pozwoli opuścić silnik? Chyba przechylić nieznacznie. Jak i gdzie podpierałeś silnik ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kipulo




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 17:07, 12 Mar 2014    Temat postu:

Lewarek pod misę na drewnianym kołku i można sobie ustawiac silnik jak trzeba.Będe jeszcze raz rozbierał rozrząd bo muszę zmienic sprężynę od rorządu.Koło pasowe odrkęciłem kluczem do kół elektrycznym miał ciężko ale dał radę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darek-td




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:10, 12 Mar 2014    Temat postu:

Czy koło pasowe jakoś blokowałeś, czy tylko wspomnianym kluczem - "uderzeniowo" odkręcałeś?

Wkrótce zamierzam wymienić rozrząd i dlatego podpytuję żeby nie napotkać nieprzewidzianych trudności. Może powinienem wiedzieć jeszcze o innych niespodziankach, o których nie mam teraz pojęcia i nawet o nie nie pytam ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kipulo




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 9:21, 13 Mar 2014    Temat postu:

Mam taki klucz udarowy- elektryczny do odkręcania kół,musiałem sporo potrzepac ale odkręcił .W manualu widziałem specjalny klucz do odkręcania jest.,ale pewnie nie do kupienia i monety dużo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darek-td




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:01, 13 Mar 2014    Temat postu:

Ciężko idzie ta rozmowa i pytania. Zadaję pytanie i dostaje odpowiedź w połowie. Zauważyłem, że im lepszy samochód, tym forum jest słabsze.

Żeby nie narzekać, wysyłam link z przepięknej "instrukcji" wymiany paska rozrządu. Całość składa się z kilku części. Wklejam link do pierwszej, bo kolejne można znaleźć bardzo łatwo.

http://www.youtube.com/watch?v=qriXJVH4ENE

Pozdrawiam wszystkich


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darek-td




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:42, 21 Mar 2014    Temat postu:

Filmik super, ale i tak utknąłem. Praktycznie pozostało mi tylko odkręcenie wału i ..... nie dałem rady. Miałem fajny klucz udarowy Hilti, ale połamał mi tylko jedną kiepską zresztą nasadkę, a kolejna dobra zrobiła się ciepła - a śruba nie ustąpiła.
W książce podają, że należy użyć specjalnego klucza (holder handle 50mm). Przytrzymując kółko tym kluczykiem, zalecają odkręcać nasadką 19mm umieszczoną wewnątrz.
Zastanawiam się jak bardzo jest to połączenie zapieczone, bo klucz udarowy jest z tych lepszych i nie dał rady. Jak długo męczyłeś tą śrubę udarem ?
Może robiłem to za krótko ....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez darek-td dnia Pią 23:58, 21 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kipulo




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Sob 10:56, 22 Mar 2014    Temat postu:

No dobre 15 min co chwila waliłem ąż poszła,ale już nieraz bywało żę nie chciała się odkręcic w vitarce nie było problemu bo klucz blokowało się w ramie i cyk rozrusznikiem i poszło,powodzenia życzę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomo




Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:08, 22 Mar 2014    Temat postu:

Klucz do blokowania w miarę łatwo dorobisz sam. Potrzebna jest spawarka i kontówka. Jak znajdę chwilkę to postaram się wrzucić fote klucza - samoróby. Po zablokowaniu też nie było łatwo, ale klucz 19 z przedłużką i poszło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darek-td




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:39, 22 Mar 2014    Temat postu:

Dziękuję za pomoc, odpowiedź.

Spróbowałem jednak inaczej. W związku z tym, że utknąłem w garażu bez kanału i do tego dosyć wąskim; obawiałem się rozwiązań "siłowych" z powodu braku przestrzeni.
Pożyczyłem do dobrego kolegi kompresor i profesjonalny klucz z kutymi nasadkami.
Panowie ... Odkręcanie nie trwało dłużej niż 5 sekund!
Bez żadnej kontry, blokowania itd.
Dobre narzędzia po raz kolejny pokazały, że dają więcej niż połowę sukcesu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smoku




Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KOZIENICE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:10, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Witam,pomogla wymiana sprezyny?a pasek byl zluzowany?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy