Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
reperaturki tylnych blotników
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafalcrx




Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:23, 01 Maj 2013    Temat postu: reperaturki tylnych blotników

witam,panowie ma ktos namiar na nowe reperaturki tylnych błotników do cr-v ki rd1? Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_iwo




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 9
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:32, 13 Paź 2013    Temat postu:

Witam, odświeżę temat. Jaki jest stan Waszych tylnich błotników, czy to normalne że w CRV z roku 00/01 wdziera się korozja, pojawiają się bąble, brak rantów od wewnątrz ? Jaki jest koszt naprawy jednej strony? Czy warto zainteresować się takim autem? Wiem, nie jest to auto z salonu.
Proszę o odpowiedź
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
revolta




Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 3:58, 14 Paź 2013    Temat postu:

Ja mam 99 rok i tez widze slady rdzy od strony wlewy paliwa , szukalem reperaturek i nigdzie nie znalazlem ,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mroowa




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:30, 14 Paź 2013    Temat postu:

O! To nie jestem jedyny z takim problemem! Miło wiedzieć.
Rozważam opcję naprawy (wycięcie rudej i wstawienie wyprofilowanych "łatek") lub całe błotniki.
Pierwsza wersja wymaga fachowca, któremu się zechce pobawić, druga zapewne kosztowniejsza, z kolei.
Mhm... będę się orientował wkrótce. Natomiast chętnie posłucham podpowiedzi kogoś, kto przetarł już ten bolesny szlak.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mroowa dnia Pon 20:38, 14 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piterse
Moderator



Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:52, 15 Paź 2013    Temat postu:

Cześć. Ja mam rocznik 98 i nie widzę grama rdzy... Jedyne co konserwowałem to profile zamknięte (ale tylko drzwi i tylna klapa).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 529
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:01, 15 Paź 2013    Temat postu:

Ja też nie widziałem, dopóki w sobotę nie wydłubałem sobie w progu dziury wielkości pięści Smile)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcinGdynia




Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:56, 15 Paź 2013    Temat postu:

Niestety potwierdzam, rudy pojawia się na obu tylnich nadkolach
swego czasu jak miałem ocierkę na jednej stronie to też szukałem reperaturek, ale z mizernym skutkiem.
Jak uszkodzenie jest poważne to pozostaje wycięcie i wspawanie nowej ćwiartki, tak mi sugerował blacharz/lakiernik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonelli




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:28, 15 Paź 2013    Temat postu:

Tak tylko szkoda że nie powiedział zkąd wziąść tą ćwiartkę w dobrym stanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
andrzej330




Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:11, 21 Paź 2013    Temat postu:

No właśnie

Te wszystkie ćwiartki ze szrotu są na błotnikach zabudowane plastikami i może się okazać że pod nimi jest większa masakra niż u nas


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonelli




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:33, 22 Paź 2013    Temat postu:

W 99 przypadkach jest dokładnie tak jak napisał andrzej330. Trochę dziwi mnie fakt że żaden rodzimy producent nie wpad na to aby produkować reperaturki tylnych błotników do tego modelu. Przecież jako jedyny producent w Polsce miałby niesamowity zbyt. Powiem więcej że może nawet na cały świat by sprzedawał bo ja swego czasu szukałem też zagranicą i nie znalazłem. A może przyczyny braku tych reperaturek należy szukać gdzieś indziej może ktoś zbadał rynek i wyszło mu że jest za mało tych aut żeby taka produkcja się opłaciła. Chyba że jest to typowa przypadłość Japończyka czyli brak zamienników sam wielokrotnie przekonalem się jak kiepsko jest z zamienikami do tych aut gdy pytałem o coś w sklepach często słyszałem odpowiedź tylko serwis. Z drugiej strony wiem że takie reperaturki są dostępne do modeli takich jak crx , Civic. Zawsze jeszcze można zamówić w serwisie cały tylny błotnik tylko ta cena jakieś 2700zł.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bonelli dnia Wto 15:43, 22 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bialutki1




Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:04, 27 Lis 2013    Temat postu:

A mi sie wydawało, że CR-V ki nie rdzewieją. Ocynk i te sprawy. Jak widać się myliłem. U mnie na razie czyściutko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
revolta




Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:49, 29 Lis 2013    Temat postu:

A czy jedynka jest w ocynku ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porter




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 3:58, 30 Lis 2013    Temat postu:

Chyba jest, ale tylko z zewnątrz. Przynajmniej tak mi się wydaje, bo przy spawaniu 'jeb@ło' niesamowicie. W każdym razie, nasze hondy gniją jakby od środka, kiedy pojawia się parch, znaczy że jest chujnia. Słyszałem o tym wcześniej, a potem sam się przekonałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
revolta




Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:48, 01 Gru 2013    Temat postu:

No u mnie tyl , nadkola , progi cale zdrowe i cala reszta tez ale tyl nadkola i wlew paliwa Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porter




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:16, 08 Gru 2013    Temat postu:

revolta napisał:
No u mnie tyl , nadkola , progi cale zdrowe i cala reszta tez ale tyl nadkola i wlew paliwa Confused


A zdejmowałeś nakładki progów? W 'zrób to sam' mniej więcej opisałem gdzie i jak to wygląda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy