Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Regulator biegu Jałowego Pytanie o zamiennik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:21, 19 Paź 2014    Temat postu: Regulator biegu Jałowego Pytanie o zamiennik

Witam koledzy mam pytanie czy regulator biegu jałowego- potocznie nazywany u nas krokowcem jest zamienny z innymi krokowcami np z CIVIKÓW lub acordów ?? Pytam bo jakiś czas temu padł mi mój i mechanik załatwił na poczekaniu taki sam ale z różnica w numerze na końcu, już teraz dokładnie nie powiem ale na pewno końcówka się różniła. Auto jeździ i nie świeci się check ENgine ale nie mogę sobie dać rady z opadającymi obrotami na zimnym silniku po wyłączeniu ssania a nawet potrafi zgasnąć. Odpowiadam na pytania które na pewno mogą paść . zawory regulowane 2 k temu, świece nowe irydowe BOSCH do tego kopułka kable i palec nowe, cewka nowa ale zamiennik a problem jak jest tak jest. Auto posada LPG ale nie sekwencję, nie wiem która to generacja ale wszystko w automacie. regulacja gazu na kompie zrobiona optymalnie, Sonda pracuje ładnie , czujnik temperatury płynu wymieniony na nowy oraz następnie na inny ale używkę.. Prosze o info odnośnie tego krokowca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smoku




Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KOZIENICE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:49, 29 Lis 2014    Temat postu: i?

Jaka byla pszyczyna?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:22, 30 Lis 2014    Temat postu: re

Niestety jednak zawory. dwa zawory na wydechu wypalone, wiec głowica zdjęta i do regeneracji, oprócz tego okazało się że nie wiadomo dlaczego korbowód na pierwszym cylindrze zgięty wiec i korba do wymiany wraz z kompletem pierścieni. Auto stoi u mechanika bo był problem z częściami ale lada dzień będzie wszystko poskładane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy