Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Regulacja wolnych obrotów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jumbochmiel




Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:51, 27 Gru 2012    Temat postu: Regulacja wolnych obrotów

Witam
Koledzy, czy jest jakiś sposób na regulację wolnych obrotów. Przy zimnym silniku bardzo falują, ponadto przy zapalaniu trzeba "dodać troszkę gazu", często silnik gaśnie przy ruszaniu. Zawory, przewody, świece, filtry w porządku. Przy regulacji zaworów mechanik w ASO poinformował mnie, że trzeba będzie w przyszłości wyregulować bieg jałowy, może ktoś się już spotkał z tym problemem i go rozwiązał (manual mile widziany).
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gregor




Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Minsk Maz okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:16, 28 Gru 2012    Temat postu:

silniczek krokowy przeczysc kolego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arapaho




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:33, 02 Sty 2013    Temat postu:

gregor napisał:
silniczek krokowy przeczysc kolego


nowłasnie , a jak sie do tego zabrać ? On wygląda na nierozbieralny... Trzeba go zdemontować i otworzyć ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:12, 02 Sty 2013    Temat postu:

Ja go wyciągam, moczę w benzynie ekstrakcyjnej a później przedmuchuję. Przy okazji jak demontuje silniczek przeczyszczam przepustnicę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arapaho




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:19, 02 Sty 2013    Temat postu:

czyli nie otwierasz go tylko tak w całości kąpiesz ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:51, 02 Sty 2013    Temat postu:

Nie otwieram, zanurzam na noc w benzynie, tak aby wtyczki nie zalać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arapaho




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:29, 02 Sty 2013    Temat postu:

traks napisał:
Nie otwieram, zanurzam na noc w benzynie, tak aby wtyczki nie zalać

no ok, ale wewnątrz jest mechanizm ktory wymaga smarowania i jak go opłuczesz i odtłuścisz benzyną ekstrakcyjną to sie nie pozaciera tam nic ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:35, 03 Sty 2013    Temat postu:

Nie wiem jak ze smarowaniem, w każdym bądź razie jest tam coś na kształt tłoczka w gufrowanej osłonce, więc myślę że akurat tu nie ma co zaszkodzić, a po syfie który wypływa po czyszczeniu, raczej myślę ze on ma większy wpływ na zaburzenie pracy silniczka.
Zresztą jak poszukasz na innych forach i markach to przy problemie z wolnymi obrotami to właśnie czyszczenie silniczka jest pierwszą sprawą którą polecają zrobić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arapaho




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:17, 07 Sty 2013    Temat postu:

nie, no rozumiem czyszczenie tyle że odrobinę inaczej: wyciągam-rozbieram-czyszczę-płuczę -smaruję i skłądam. Ale na twój sposób - nnnoo nie wiem... Rolling Eyes
Ale skoro działa, znaczy nic sie nie dzieje więc można naśladować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:03, 07 Sty 2013    Temat postu:

nie, no rozumiem czyszczenie tyle że odrobinę inaczej: wyciągam-rozbieram-czyszczę-płuczę -smaruję i skłądam.
Zakładam, nie umiem wyregulować i skalibrować, biegnę do sklepu, kupuję nowy i działa... a tak na serio to jest to raczej nie rozbieralne i wystepuje jako jeden element zamienny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jumbochmiel




Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:01, 14 Sty 2013    Temat postu:

Witam
Dzięki za podpowiedzi, problem został częściowo rozwiązany. Udało mi się częściowo przeczyścić silniczek krokowy. Niestety operację powtórzę jeszcze raz, gdyż nie udało mi się wymontować w całości silniczka z auta (gumowe przewody zapiekły się i nie było sposobu na ich bezkolizyjne zdjęcie, poza tym na zewnątrz -5st.). Po odkręceniu 2 śrub odsłoniły się 2 otwory, w 1 było bardzo brudne sitko (czarny osad), które oczyściłem WD40 i pędzelkiem, w 2 otwór też wlałem troszkę WD40 i rozruszałem znajdujący się tam tłok. Tak jak wcześniej wspomniałem poprawa jest znaczna, ale przy lepszych warunkach powtórzę operację z przeczyszczeniem przepustnicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:22, 14 Sty 2013    Temat postu:

Fakt pogoda i temperatura nie zachęca do prac na zewnątrz:) Co do wężyków, to spróbuj nimi najpierw pokręcić wokół końcówki na którą są nałożone, jak już puszczą to zejdą bez problemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
knopper




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:55, 27 Lut 2013    Temat postu:

jumbochmiel napisał:
Witam
Dzięki za podpowiedzi, problem został częściowo rozwiązany. Udało mi się częściowo przeczyścić silniczek krokowy. Niestety operację powtórzę jeszcze raz, gdyż nie udało mi się wymontować w całości silniczka z auta (gumowe przewody zapiekły się i nie było sposobu na ich bezkolizyjne zdjęcie, poza tym na zewnątrz -5st.). Po odkręceniu 2 śrub odsłoniły się 2 otwory, w 1 było bardzo brudne sitko (czarny osad), które oczyściłem WD40 i pędzelkiem, w 2 otwór też wlałem troszkę WD40 i rozruszałem znajdujący się tam tłok. Tak jak wcześniej wspomniałem poprawa jest znaczna, ale przy lepszych warunkach powtórzę operację z przeczyszczeniem przepustnicy.
Raczej WD-40 bym nie używał do tej operacji.Sugeruję sprężone powietrze i benzynę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arapaho




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:39, 27 Lut 2013    Temat postu:

no własnie - jedno czyści i odtłuszcza a drugie penetruje i natluszcza - co w tym konkretnym przypadku jest bardziej wskazane i dlaczego ???

[edit 16.03.13]
Czy naprawdę nikt nie potrafi uzasadnić swoich racji odnośnie stosowanych środków czyszczących - bo roznica jest kolosalna ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arapaho dnia Nie 12:47, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy