Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobek8008
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:29, 26 Sie 2012 Temat postu: Przyciecie przy przyspieszaniu |
|
|
Witam,jak w temacie od jakiego czasu zauwazyłem,że w czasie przyspiesznia na sekunde wystepuje takie szarpniecie.Nie występuje to za każdym razem.Proszę o jakieś sugestie,może zawory do regulacji.Zauważyłem też spadek obrotów na biegu jałowym.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:27, 26 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Zacząłbym może od przeczyszczenia przepustnicy i krokowego
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
bartejg
Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Trybunalski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:21, 27 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Witam,
u mnie takie szarpnięcie występowało przy niskim stanie gazu. Ale zawory też mam do regulacji więc radzibym je ustawić. W crv nie ma silnika krokowego, tylko takie dziwne ustrojstwo za kolektorem ssącym posiadające sitko- w moim przypadku po jego przeczyszczeniu nic się nie zmieniło . Reasumując: zawory, fuel na maksa i obserwować.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:05, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik krokowy nie występuje w Hondach z elektryczną przepustnicą, nie spotkałem się z taka w CR-V I. Zawory zawsze można wyregulować, a przeczyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego nic nie kosztuje, poza odrobina wolnego czasu. U mnie trzeba to robić co jakiś czas i pomaga.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
bobek8008
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:40, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Witam.Ja nie posiadam gazu i mam silnik 128km.
Ok.sprubuje to przeczyścic mam nadzieje że pomoże.
pozdrawiam i dzieki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bobek8008 dnia Wto 17:41, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
szwaycar
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:23, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
stawiam na zawory .
zacznij od tego...
i daj znać
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Porter
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:22, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Oprócz wyżej wymienionych sprawdź w jakiej kondycji są świece oraz, odkręć kopułkę rozdzielacza i przeczyść wszystkie styki.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
arapaho
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 6:38, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
traks napisał: | Silnik krokowy nie występuje w Hondach z elektryczną przepustnicą, nie spotkałem się z taka w CR-V I. przeczyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego nic nie kosztuje, poza odrobina wolnego czasu. U mnie trzeba to robić co jakiś czas i pomaga. |
a jaka jest różnica pomiędzy silnikiem krokowym a silniczkiem krokowym skoro jeden wg Ciebie występuje a drugi nie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:42, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Sorry, ale kłania się czytanie ze zrozumieniem napisałem tylko że takowy silnik, silniczek nie występuje w Hondzie z elektryczną przepustnicą, a ja z taka się nie spotkałem w CR-V I. No chyba że taka występuje u Ciebie, to pochwal się, bo sam jestem ciekaw
"Silnik krokowy dla Honda CR-V, zwany też nastawnikiem biegu jałowego, służy do regulacji obrotów biegu jałowego i umiejscowiony jest najczęściej w pobliżu przepustnicy. Jest to mały i bardzo precyzyjny silnik elektryczny (choć bywają też silniki krokowe z pokrętłem), który za pomocą jednostki sterującej wtryskiem paliwa reguluje odchylenia przepustnicy, ustalając jej optymalne położenie. W samochodach Honda CR-V z elektryczną przepustnicą, silnik krokowy nie występuje. W skład silnika krokowego wchodzą wirnik wzbudzenia, złącza do elektrycznego zasilania oraz obrotowy zawór. Producenci: Bosch, Hella, VDO Siemens"
mojeauto.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
a tu masz np silnik i silniczek krokowy do Hondy, bo bywa i tak i tak nazywany
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez traks dnia Czw 18:45, 30 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
arapaho
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:20, 01 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
nie mam pojęcia jaką mam przepustnicę-jak to sprawdzić ? Nie jest tak , że model , rocznik i wszystko jasne ? Przecież to nie fiat że co miesiąc coś nowego wprowadzali...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:20, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Albo masz przepustnicę otwierana linką od gazu, albo masz elektroniczny pedał gazu gdzie przepustnica otwierana jest za pomocą impulsu do sterownika silnika. Na pewno silniki montowane w CR-V I z serii B nie miały elektronicznego pedału gazu, a przynajmniej ja o takim nie słyszałem
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
arapaho
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:00, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
a jak to sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:07, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
"a jak to sprawdzić?" - ogarnąć wzrokiem )))
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
arapaho
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:29, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
traks napisał: | "a jak to sprawdzić?" - ogarnąć wzrokiem ))) |
no toś sie wysilił-baaaardzo śmieszne!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
arapaho
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:13, 05 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
traks napisał: | przeczyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego nic nie kosztuje, poza odrobina wolnego czasu. U mnie trzeba to robić co jakiś czas i pomaga. |
przepustnica ok- jest tam co czyścic, ale silnik krokowy wygląda na nierozbieralny - co tam czyścić i jak się do tego dostać ?
Przy okazji czego używałeś do czyszczenia przepustnicy? Preparaty tłuszczowe a-la wd40 chyba odpadają , benzyna ekstrakcyjna?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arapaho dnia Śro 11:36, 05 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|