Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Problem z wchodzeniem na obroty- przyspieszenie zerowe.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:14, 01 Cze 2013    Temat postu: Problem z wchodzeniem na obroty- przyspieszenie zerowe.

Auto to Honda CRV 1998 r z LPG 1 gen. 128 KM

Mam pytanie gdyż zastanawia mnie pewna rzecz. W instrukcji jest napisane iż zaleca się następujące szybkości zmiany biegów;

1-2 ----24 km/h
2-3 ----- 43 km/h
3-4 ---- 63 km/h
4-5 -----85 km/h

No i u mnie by się to w zasadzie zgadzało ale mam pytanie czy jak już się osiągnie ten 5 bieg to u mnie tak na ok 3000 obr prędkość auta kształtuje się tak na 100 km/h i co mnie dziwi wciśnięcie pedału gazu do dna i tak nie powoduje iż auto zaczyna przyspieszać lesz wręcz powoli przyspiesza i osiąga prędkość 110 km-120 /h przy 3500 i więcej choćby wcisnę pedał do dnia nie idzie. Auto pojedzie szybciej jak ma prosty odcinek drogi ale lub lekko z górki i tak na tym piątym biegu nie odważył bym sie na wyprzedzanie a redukcja na 4 też wiele nie daje. Sprawdziłem sprzęgło w ten sposób iż zaciągnąłem ręczny i próbowałem powoli ruszyć z 3 i czwartego biegi , Auto od razu gasło wiec chyba dobra i właściwa reakcja sprzęgła. Sprzęgło łapie dosyć wysoko bo dopiero od ponad połowy a 3/4 ale jeździłem taką honda ale rok młodsza i sprzęgło to samo ale dynamiki nie będę porównywał bo tamten silnik to 148 KM a mój 128 KM. Ja wiem ze to nie jest samochód wyścigowy i nie o taki mi chodziło ale proszę mnie upewnić że takie zachowanie jak opisuje jest normalne. Autem na autostradzie Gniezno Poznań po zakupie jechałem spokojnie 130-140 km/h i obroty kształtowały się w zakresie 3500/4000 na min. Aktualnie po prostu jak na 5 biegu wcisne pedał do dołu to auto przyspiesza ale bardzo powoli i nie przekracza 3,5 tys no moze 3,8 obrpotów
Jakie Objawy daje uszkodzony wysprzęglik oprócz tego że płyn znajduje się pod nogami bo u mnie jest sucho. Ewentualnie co jeszcze sprawdzić żeby być pewnym że jest ok badź nie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AmOnO dnia Wto 6:19, 04 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:47, 01 Cze 2013    Temat postu:

Akurat z wysprzęglika to płynu nie będziesz miał pod nogami bo znajduje się on z przodu silnika. Sprzęgło można np sprawdzić rozpędzając samochód do 60-70 km i następnie wrzucić dwójkę. Przy sprawnym sprzęgle samochód powinno gwałtownie przyhamować. Ew. podczas nagłego wciśnieęcia gazu, obroty rosną a samochód nie przyspiesza. Z twojego opisu wynika że auto nie wchodzi na obroty. Uszkodzenie wysprzęglika może jedynie skutkować wpadaniem pedału sprzęgła, lub problemy z wysprzęgleniem i wrzuceniem biegu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 4:34, 02 Cze 2013    Temat postu: re

a masz może jakieś sugestie odnośnie tego dlaczego może nie wchodzić na obroty? Co sprawdzić , co wyczyścić ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:47, 03 Cze 2013    Temat postu:

A na luzie wchodzi na obroty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:01, 03 Cze 2013    Temat postu:

Na luzie idzie do maxa bez zastanowienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:43, 03 Cze 2013    Temat postu:

Czy tak zachowuje się na gazie i benzynie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:01, 03 Cze 2013    Temat postu: re

tak na gazie i benzynie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:59, 03 Cze 2013    Temat postu:

A kiedy były regulowane zawory?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:21, 03 Cze 2013    Temat postu: re

nie mam zielonego pojęcia . Auto kupiłem dwa tygodnie temu i nic na ten temat nie wiem. Ale pewnie dawno bo patrząc na pokrywę zaworów widać że śruby od niej dawno nie były ruszane. Sugerujesz kolego że może tę regulację zrobić?? Auto nie ma problemów z zapłonem, obroty są idealne, brak falowań, gaśnięcia, dławienia ani na PB i LPG.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:30, 03 Cze 2013    Temat postu:

Przy gazie regulacja zaworów obowiązkowo co 15-20 tys. km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crus




Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:17, 04 Cze 2013    Temat postu:

W moim autku sytuacja podobna jak u kolegi AmOnO. Auto kupiłem bez gazu i od początku tak chodziło. Założyłem 2 m-ce temu gaz BRC i nie ma różnicy w trakcie jazdy gaz czy benzyna. Autko w miarę fajnie chodzi, ale problemy robią się przy prędkości ok. 80 - 90 na godz. Można wdusić gaz "do dechy", a i tak auto nie przyspiesza.
Czy zawory mogą mieć na to jakiś wpływ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:56, 04 Cze 2013    Temat postu:

jutro zabiorę się za regulacje zaworów jak tylko zdobędę szczelinomierz i zobaczymy co i jak to wygląda Smile a na razie jeździ

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:30, 04 Cze 2013    Temat postu: re

tak kolego z tego co już zdążyłem się wyedukować mogą mieć coś wspólnego. bo te luzy jak są za duże powodują iż zawory w niewłaściwym momencie się domykają lub otwierają tzn za późno co powoduje mniejsze ciśnienie przy spalaniu paliwa lub jakoś tak , W każdym bądź razie o to ogólnie chodzi. Właśnie jutro zamierzam wyregulować sobie je sam. Kupiłem szczelinomierz do tego Serwisowka Hondy i myślę że dam radę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crus




Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:38, 04 Cze 2013    Temat postu: Re: re

AmOnO napisał:
... zamierzam wyregulować sobie je sam...


Jakby dało radę to podrzuć kilka wskazówek jak to już zrobisz - może parę zdjęć na forum z regulacji zaworów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:20, 05 Cze 2013    Temat postu: re

oki. postaram się zrobić kilka zdjęć co i jak będę robił , lecz nie mogę dzisiaj tego zrobić gdyż niespodziewanie mój maluch musiał zostać zemną w domu. Ale jutro wracam z nocki a żonka i maluda wybywają do pracy i do przedszkola a ja zabieram się za regulację, oraz od razu biorę się za renowację pokrywy zaworów co by to ładnie wyglądało oraz za jednym razem jeszcze wymiana filtra kabinowego. Tak więc wszystko jutro a wieczorem postaram się wrzucić fotki oraz co nieco napisać jak poszło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy