Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Problem z wchodzeniem na obroty- przyspieszenie zerowe.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:19, 05 Cze 2013    Temat postu:

http://www.crvklub.fora.pl/viewimage.php?i=329
...a propo malowania pokrywy zaworów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
knopper




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:54, 06 Cze 2013    Temat postu:

Z tymi obrotami i mocą to może być tak ,że nie ma już co regulować na zaworach i masz za słabą kompresję" ?" chyba tak to się nazywa , a co za tym idzie planowanie głowicy. Miałem podobnie auto powyżej 100km/h nie miało powera jakie powinno mieć.
Teraz po remoncie silnika przy 120 jeżeli gaz do oporu to i czuć że auto chce frunąć. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:41, 06 Cze 2013    Temat postu: re

No i regulacja zaworów zrobiona osobiście w garażu. Ogólnie żadna to filozofia ale niestety okazało się że na 16 zaworów jeden wydechowy na 3 cylindrze nie ma w ogóle regulacji. Jak powinien wejść pod niego szczelinomierz o rozmiarze od 0,16 to niestety przy pełnym rozkręceniu wchodzi tylko 0,10 czyli kaplica. A reszta jest wyregulowana no ale co teraz z tym jednym zaworem zrobić? Ma ktoś jakieś sugestie??? Fotki z operacji zamieszczę przy okazji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
knopper




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:04, 06 Cze 2013    Temat postu: Re: re

AmOnO napisał:
No i regulacja zaworów zrobiona osobiście w garażu. Ogólnie żadna to filozofia ale niestety okazało się że na 16 zaworów jeden wydechowy na 3 cylindrze nie ma w ogóle regulacji. Jak powinien wejść pod niego szczelinomierz o rozmiarze od 0,16 to niestety przy pełnym rozkręceniu wchodzi tylko 0,10 czyli kaplica. A reszta jest wyregulowana no ale co teraz z tym jednym zaworem zrobić? Ma ktoś jakieś sugestie??? Fotki z operacji zamieszczę przy okazji.

gdzieś na jakimś forum ( już nie pamiętam) była instrukcja podpiłowania śrubki - jednak to jest zabieg na krótka metę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:17, 06 Cze 2013    Temat postu:

Regeneracja głowicy i utwardzenie gniazd, ja ze swoją jestem umówiony na koniec miesiąca Sad(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:27, 06 Cze 2013    Temat postu: re

jutro jadę do mechanika a jaki jest koszt takiego remontu?? Mam jeszcze pytanie czy to normalne że pasek rozrządu ma swoisty luz między jednym a drugim wałkiem?? tzn idzie go nacisnąć jakoś tak na głębokość kciuka w dół czy napinacz paska działa jak silnik chodzi??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porter




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:01, 07 Cze 2013    Temat postu: Re: re

AmOnO napisał:
Mam jeszcze pytanie czy to normalne że pasek rozrządu ma swoisty luz między jednym a drugim wałkiem?? tzn idzie go nacisnąć jakoś tak na głębokość kciuka w dół czy napinacz paska działa jak silnik chodzi??


Też tak mam, nakombinowałem się żeby to zlikwidować ale nic nie dało.
Jeżeli znaczniki pasują to znaczy że tak ma być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:36, 07 Cze 2013    Temat postu:

Pasek trzeba naciągnąć ręcznie, jak ściągniesz tą plastykową obudowę po prawej stronie silnika o tam jest śruba regulacyjna.
Koszt remontu samej głowicy to 800 zł + robocizna 400 zł, ale nie wiem jak ciebie, ale u mnie w cenie robocizny będzie też wymiana rozrządu, koszt niewielki a i tak silnik rozbebeszony, do tego dochodzi wymiana płynów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:24, 08 Cze 2013    Temat postu: re

Byłem wczoraj u mechanika. ogólnie zdecyduje się na remont głowicy aczkolwiek zasugerował mi że można podpiłować tę śrubę i jeździć dalej. Co do kosztów tego to nie umiał się wypowiedzieć bo powiedział mi żebym zostawił mu auto w przyszłym tygodniu aby sobie mógł zobaczyć jak wyglądają wałki rozrządu i czy nie dostały już też strzała. Chciał tez sobie jakieś pomiary zrobić i wtedy powie ile to będzie kosztować. Rozrząd i płyny oczywiście od razu tez robię bo za jednym rozgrzebaniem auta wszystko na tip top. Tak wiec w poniedziałek auto staje na warsztat do oględzin. Ogólnie po regulacji zaworów auto jeśli chodzi o dynamikę jest dużo lepsze ale nadal mu brakuje "tego czegoś" czyli jednego sprawnego zaworu wydechowego na 3 cylindrze:( no ale cóż Jeśli zastanawiacie się nad regulacją luzów zaworowych w swoim autku to polecam samemu się za to wziąć w zaciszu swojego garażu albo pod chmurką , byle by nie padało i dużo światła. instrukcja wraz z wszystkimi parametrami jest zawarta w Service Manualu Hondy, a narzędzia do tego procesu to wkrętak, klucz 12" 10" oraz klucz 19 z przedłużką do przekręcania wałków rozrządu na znaki umieszczone na kołach.. Po regulacji zapewne wasze autka odżyją, no oczywiście jak nie okaże się tak jak u mnie że głupi jeden zawór skończył swój żywot. Napiszę więcej jak będę wiedział co dalej z moja Hanią. a jak na razie auto dalej jeździ i daje radę bo w cyklu miejskim z dynamika nie ma problemów oprócz tego że powyżej 120 km już wdepniecie pedału w podłogę nie daje frajdy z jazdy. "Po prostu któreś konie ze stajni zdechły " Pozdrowienia dla wszystkich Hondziarzy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crus




Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:39, 08 Cze 2013    Temat postu:

Zachęciłeś mnie do regulacji zaworów. Zamówiłem już uszczelkę po pokrywę, ale nie będę sam się bawił - dam mechanikowi. Przy okazji wymienię kopułkę i może palec. Świece nowe. Jak to nie pomoże to jeszcze w "zapasie" mam wymianę przewodów WN Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:46, 08 Cze 2013    Temat postu:

kolego moja rada. Jeśli nie jesteś pewny że wymiana tych elementów coś ci da to ja bym poradził się mechanika bo w taki sposób auto może stać się studnią bez dna co spowoduje wzrost niepotrzebnych kosztów . Ja nie twierdze że tych elementów się nie wymienia ale sadze że wymienia się jak jest potrzeba. ja tak właśnie postępowałem dwa auta wcześniej przy eskorcie MK V a w rezultacie trafiłem do mechanika który po przejechaniu i posłuchaniu silnika powiedział mi jedno- silnik do remontu- 800 zł. Po remoncie samochód torpeda i jeździ do dzisiaj bo wiem komu go sprzedałem. Czego to ja nie wymieniłem i nic nie dało a części do dzisiaj cała siatka po wymianie w garażu leży Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crus




Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:15, 08 Cze 2013    Temat postu:

A powiedz czy robiłeś coś przy kopułce, czy stykach. Coś czuję, że tam mogą być nasze problemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:43, 08 Cze 2013    Temat postu:

tak robiłem kopułkę zdjąłem i ku mojemu zdziwieniu na stykach znajdowało się dużo takiego czegoś co przypominało kamień. Na palcu także to samo ale drobny papierek ścierny, do styków i palca pozwolił na pozbycie się tego nagaru ale to nic nie zmieniło. Ogólnie zacznij od zaworów skoro ich nie robiłeś a dalej to wyjdzie w praniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:16, 11 Cze 2013    Temat postu: re

Witam koledzy. Wczoraj odstawiłem auto na oględziny do mechanika w celu oceny kosztów przywrócenia autu mocy. Liczyłem się z faktem że remont głowicy nieunikniony ale właśnie odebrałem telefon ze remont niepotrzebny a auto jutro będzie zdrowe. okazało się ze 3 dźwigienki są do wymiany i do tego ponowna regulacja zaworów i zalecenie żeby pilnować oleju tzn stanu i zmian. Powiedział mi że, że możliwe że to się może powtórzyć bo wałek rozrządu jest trochę porysowany ale stwierdził ze go podratuje. Ogólnie to nie jest to za częsta przypadłość.. Co do kosztów to nie wiem jak wyjdzie , napisze jutro co i jak. Podobno nowa dźwigienka to koszt ponad 200 zł ale mechanik załatwił skąś używane wiec pewnie koszt na pewno będzie mniejszy. Jak na razie i tak się cieszę a co do reszty i efektu z jazdy napisze jutro wieczorem, po odbiorze auta Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmOnO




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:15, 13 Cze 2013    Temat postu:

Piszę aby dać znać jak wygląda sytuacja mojej Hani a jest tak iż jutro najpóźniej do godz. 15:00 auto będzie do odbioru . Dzisiaj mechanik dzień spędził na dopasowaniu i spasowaniu nowych dźwigienek oraz regulacji zaworów i polerowaniu wałków rozrządu- przynajmniej tak mi powiedział, a poleciłem mu wymianę rozrządu jeszcze i przez to własnie auto zostaje do jutra. Ale dostałem gwarancję ze po tej jego naprawie auto pojeździ jeszcze przynajmniej z 50 tys km zanim może zacząć fikać co do kosztów to jeszcze nic nie wiem oprócz tego iż komplet rozrządu to koszt 420 zł ale jakiej firmy i skąd to nie mam pojęcia. Więc jutro sądny dzień dla mnie i Hani. Ale wierzę ze będzie ok jak z ostatnim autem które ten mechanik mi robił. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy