Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lordi03
Dołączył: 26 Kwi 2014 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: korczyna
|
Wysłany: Sob 10:58, 26 Kwi 2014 Temat postu: Moc silnika |
|
|
Witam
Może mi ktoś opisać co dokładnie się zmieniło po przejściu z mocy 2.0 16V 126 KM na 2.0 16V 147 KM. Czy jest to jak bywało przy liftach hond civic zmiana uszczelni czy jakaś bardziej zaawansowana zmiana.
Chodzi mi czy samemu można z 126 KM przy nie wielkich zmianach w silniku osiągnąć większa wartość KM
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rosiniak
Dołączył: 16 Paź 2013 Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:54, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Dodano:
- czujnik spalania stukowego
Zmieniono
- kolektor dolotowy
- kolektor wydechowy
- tłoki
- stopień sprężania
Łatwo i szybko się nie da ale można, ja jestem na etapie przekroczenia 150KM i poszukania kilku Nm ale o przebiegu zmian i modyfikacji w moim temacie na nowym forum
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:58, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Nie łatwiej i prościej byłoby wymienić silnik? Nie wiem tylko czy jest to operacja plug&play
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kamilkamil
Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:12, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ogólnie temat juz był poruszony na tym forum. Na Youtube jest film, jak gość wsadził jakiegoś V-tec'a i z tego co pamietam największą trudnością było wykonanie kryzy-dystansu między silnikiem a skrzynią.
Co do serii, gdzieś czytałem, ze zamontowanie dystansu między przepustnicą, a kolektorem ssącym jest w stanie odczuwalnie poprawić parametry silnika
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Slovak
Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:29, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
......
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slovak dnia Pon 20:35, 16 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
rosiniak
Dołączył: 16 Paź 2013 Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:53, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
kamilkamil napisał: | Ogólnie temat juz był poruszony na tym forum. Na Youtube jest film, jak gość wsadził jakiegoś V-tec'a i z tego co pamietam największą trudnością było wykonanie kryzy-dystansu między silnikiem a skrzynią. |
Mowa tu o projekcie H2B, kryza dostępna na ebay-u ale bez kryzy można mieć VTEC-a i 200KM pod maską
kamilkamil napisał: | Co do serii, gdzieś czytałem, ze zamontowanie dystansu między przepustnicą, a kolektorem ssącym jest w stanie odczuwalnie poprawić parametry silnika |
Zwiększa się pojemność kolektora dolotowego ale szału w tym na pewno nie będzie - kilka rzeczy naraz dopiero da efekt w Twoim przypadku masz gorszy start z B20B3.
Ja również zapraszam [link widoczny dla zalogowanych] tam bardziej pomogę
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|