Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Moc silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lordi03




Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: korczyna

PostWysłany: Sob 10:58, 26 Kwi 2014    Temat postu: Moc silnika

Witam

Może mi ktoś opisać co dokładnie się zmieniło po przejściu z mocy 2.0 16V 126 KM na 2.0 16V 147 KM. Czy jest to jak bywało przy liftach hond civic zmiana uszczelni czy jakaś bardziej zaawansowana zmiana.

Chodzi mi czy samemu można z 126 KM przy nie wielkich zmianach w silniku osiągnąć większa wartość KM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosiniak




Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:54, 03 Maj 2014    Temat postu:

Dodano:
- czujnik spalania stukowego
Zmieniono
- kolektor dolotowy
- kolektor wydechowy
- tłoki
- stopień sprężania
Łatwo i szybko się nie da ale można, ja jestem na etapie przekroczenia 150KM i poszukania kilku Nm ale o przebiegu zmian i modyfikacji w moim temacie na nowym forum Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:58, 03 Maj 2014    Temat postu:

Nie łatwiej i prościej byłoby wymienić silnik? Nie wiem tylko czy jest to operacja plug&play

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkamil




Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:12, 03 Maj 2014    Temat postu:

Ogólnie temat juz był poruszony na tym forum. Na Youtube jest film, jak gość wsadził jakiegoś V-tec'a i z tego co pamietam największą trudnością było wykonanie kryzy-dystansu między silnikiem a skrzynią.

Co do serii, gdzieś czytałem, ze zamontowanie dystansu między przepustnicą, a kolektorem ssącym jest w stanie odczuwalnie poprawić parametry silnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Slovak




Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:29, 04 Maj 2014    Temat postu:

......

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slovak dnia Pon 20:35, 16 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosiniak




Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:53, 06 Maj 2014    Temat postu:

kamilkamil napisał:
Ogólnie temat juz był poruszony na tym forum. Na Youtube jest film, jak gość wsadził jakiegoś V-tec'a i z tego co pamietam największą trudnością było wykonanie kryzy-dystansu między silnikiem a skrzynią.

Mowa tu o projekcie H2B, kryza dostępna na ebay-u ale bez kryzy można mieć VTEC-a i 200KM pod maską
kamilkamil napisał:
Co do serii, gdzieś czytałem, ze zamontowanie dystansu między przepustnicą, a kolektorem ssącym jest w stanie odczuwalnie poprawić parametry silnika

Zwiększa się pojemność kolektora dolotowego ale szału w tym na pewno nie będzie - kilka rzeczy naraz dopiero da efekt w Twoim przypadku masz gorszy start z B20B3.
Ja również zapraszam [link widoczny dla zalogowanych] tam bardziej pomogę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy