Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:41, 25 Lis 2015 Temat postu: Maglownica |
|
|
Panowie jaki koszt regeneracji naprawy kolumny kierowniczej w CRV I gen. Bo to chyba nie wyjście na wał tylko kolumna.
AHA jak nazywa sie to z czego wychodzi napęd na wał - reduktor?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rocannon
Dołączył: 30 Lis 2015 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:32, 30 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,
Mnie w zeszłym roku, w niewielkim warsztacie na śląsku liczyli 400 zł gdybym ją przyniósł. A co konkretnego się dzieje z kolumną? Jak tylko stuka i ma trochę luzu a nie cieknie to wystarczy ją podregulować i będzie cisza, u mnie tym sposobem dodatkowo zmniejszyły się znacznie wycieki.
Ten element wystawiają pod nazwą reduktor na allegro, nie wiem czy ma jakąś bardziej trafną nazwę, jeśli walczysz ze stukami to w mojej stukał przegub wewnętrzny lewy, wyrobiony był wieloklin (kielichem można było ruszać we wszystkie strony) a w CR-V ojca tłumik drgań skrętnych sprzęgła. Kolumna stukała natomiast na koleinach. Do szukania tych stuków w napędzie mnie najbardziej pomogło bujanie samochodem tył- przód na wrzuconym biegu podczas obserwacji podwozia na kanale.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:56, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
rocannon napisał: | Witam,
Mnie w zeszłym roku, w niewielkim warsztacie na śląsku liczyli 400 zł gdybym ją przyniósł. A co konkretnego się dzieje z kolumną? Jak tylko stuka i ma trochę luzu a nie cieknie to wystarczy ją podregulować i będzie cisza, u mnie tym sposobem dodatkowo zmniejszyły się znacznie wycieki.
Ten element wystawiają pod nazwą reduktor na allegro, nie wiem czy ma jakąś bardziej trafną nazwę, jeśli walczysz ze stukami to w mojej stukał przegub wewnętrzny lewy, wyrobiony był wieloklin (kielichem można było ruszać we wszystkie strony) a w CR-V ojca tłumik drgań skrętnych sprzęgła. Kolumna stukała natomiast na koleinach. Do szukania tych stuków w napędzie mnie najbardziej pomogło bujanie samochodem tył- przód na wrzuconym biegu podczas obserwacji podwozia na kanale. |
A gdzie i czym się to reguluje?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|