Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Maglownica

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Axit




Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 306
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:41, 25 Lis 2015    Temat postu: Maglownica

Panowie jaki koszt regeneracji naprawy kolumny kierowniczej w CRV I gen. Bo to chyba nie wyjście na wał tylko kolumna.


AHA jak nazywa sie to z czego wychodzi napęd na wał - reduktor?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rocannon




Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:32, 30 Lis 2015    Temat postu:

Witam,

Mnie w zeszłym roku, w niewielkim warsztacie na śląsku liczyli 400 zł gdybym ją przyniósł. A co konkretnego się dzieje z kolumną? Jak tylko stuka i ma trochę luzu a nie cieknie to wystarczy ją podregulować i będzie cisza, u mnie tym sposobem dodatkowo zmniejszyły się znacznie wycieki.

Ten element wystawiają pod nazwą reduktor na allegro, nie wiem czy ma jakąś bardziej trafną nazwę, jeśli walczysz ze stukami to w mojej stukał przegub wewnętrzny lewy, wyrobiony był wieloklin (kielichem można było ruszać we wszystkie strony) a w CR-V ojca tłumik drgań skrętnych sprzęgła. Kolumna stukała natomiast na koleinach. Do szukania tych stuków w napędzie mnie najbardziej pomogło bujanie samochodem tył- przód na wrzuconym biegu podczas obserwacji podwozia na kanale.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axit




Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 306
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:56, 20 Gru 2015    Temat postu:

rocannon napisał:
Witam,

Mnie w zeszłym roku, w niewielkim warsztacie na śląsku liczyli 400 zł gdybym ją przyniósł. A co konkretnego się dzieje z kolumną? Jak tylko stuka i ma trochę luzu a nie cieknie to wystarczy ją podregulować i będzie cisza, u mnie tym sposobem dodatkowo zmniejszyły się znacznie wycieki.

Ten element wystawiają pod nazwą reduktor na allegro, nie wiem czy ma jakąś bardziej trafną nazwę, jeśli walczysz ze stukami to w mojej stukał przegub wewnętrzny lewy, wyrobiony był wieloklin (kielichem można było ruszać we wszystkie strony) a w CR-V ojca tłumik drgań skrętnych sprzęgła. Kolumna stukała natomiast na koleinach. Do szukania tych stuków w napędzie mnie najbardziej pomogło bujanie samochodem tył- przód na wrzuconym biegu podczas obserwacji podwozia na kanale.


A gdzie i czym się to reguluje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy