Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
luz zaworowy w silniku B20Z1
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rambo




Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:45, 09 Cze 2011    Temat postu: luz zaworowy w silniku B20Z1

Witam,posiadam hondke crv z 1999 roku 147 KM po liftingu. Niedługo stuknie mi na liczniku 160 tys. wiec czeka mnie regulacja luzu zaworowego.Mam w zwiazku z tym pytanie,czy ktos wie jakie sa wartosci luzu zaworowego dla tego silnika?Z góry dziekuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzychu




Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sopot
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:19, 09 Cze 2011    Temat postu:

witam
S 0,08-0,12
W 0,16- 0,20
(wyszukane na forum hondy )
nie jestem pewny w 100% lepiej poszperaj w necie jak masz czas


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rambo




Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:02, 09 Cze 2011    Temat postu:

Ja tez sie spotkalem z takimi wartosciami jakis bardzo maly ten luz w porównaniu z innymi silnikami hondy ale widocznie tak musi byc.Dzieki za info

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porter




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:02, 09 Cze 2011    Temat postu:

krzychu napisał:

S 0,08-0,12
W 0,16- 0,20


Potwierdzam. W manualu też tak pisze.
Ostatnio sam regulowałem i na tych wartościach działa jak należy.

Sprawdź ile jest przed regulacją, Ja na dolocie miałem +/- 0,25 a na wydechu ponad 0,30 i całkiem nieźle jeździł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rambo




Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:32, 09 Cze 2011    Temat postu:

A czy po wyregulowaniu luzów auto rzeczywiscie mniej pali czy to tylko bajka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porter




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:22, 10 Cze 2011    Temat postu:

To chyba zależy od tego jak bardzo są rozregulowane zawory.
Mi po regulacji pali średnio 2 litry gazu mniej. 11-12/100km
Jeżdżę głównie po mieście, rzadko przeciągam powyżej 4k RPM.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rambo




Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:05, 10 Cze 2011    Temat postu:

Moja honda pali po miescie ok 11 litrow benzyny ale odkąd ją mam nie regulowalem jeszcze luzow ,wiec po regulacji jakby miała palic mniej to bylby niezly wynik jak na dwulitrowy silnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porter




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:03, 10 Cze 2011    Temat postu:

Silniki 2.0 i większe potrafią spalić sporo mniej ale nie przy tej masie i geometrii auta. Choć gdzieś czytałem że na trasie można zejść poniżej 9/100
Ale w cyklu miejskim 11 litrów to całkiem przyzwoity wynik. Może nie jest bardzo rozregulowany. Poprzedni właściciel mojej hanki nie dbał o nią za bardzo. Po zakupie musiałem trochę kasy zainwestować w doprowadzenie jej do stanu używalności i chyba jeszcze trochę wydatków mnie czeka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rambo




Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:44, 11 Cze 2011    Temat postu:

No własnie o to mi chodzilo,że jak na auto niezbyt aerodynamicznym kształcie i tej masie,bo czytalem ze np.honda accord z tym samym silnikiem spala ze dwa litry mniej(oczywiscie przy niezbyt ciężkiej nodze)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rambo




Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:59, 13 Cze 2011    Temat postu:

A nie ma ktoś schematu jak ustawic ten luz?Przydałoby sie coś takiego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porter




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:46, 13 Cze 2011    Temat postu:






Proszzz..... Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rambo




Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:39, 14 Cze 2011    Temat postu:

O to właśnie chodziło. Właśnie takie rzeczy powinnismy zamieszczać na forum technicznym,konkretnie i do rzeczy.Dzięki Porter.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prezes1981




Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SOCHACZEW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:06, 10 Lut 2012    Temat postu:

witam mam dwa pytanka pierwsze to czy ten luz zaworowy dotyczy tez wersji 128 KM
i jeszcze jedno luz mierzymy pomiędzy wałkiem a popychaczem czy popychaczem a zaworem
pozdrawiam????????????????????????????????


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez prezes1981 dnia Sob 10:48, 11 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porter




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:21, 13 Lut 2012    Temat postu:

prezes1981 napisał:
witam mam dwa pytanka pierwsze to czy ten luz zaworowy dotyczy tez wersji 128 KM
i jeszcze jedno luz mierzymy pomiędzy wałkiem a popychaczem czy popychaczem a zaworem
pozdrawiam????????????????????????????????


1. Luz zaworowy jest ten sam dla obu wersji.
2. Pomiaru dokonujemy wkładając szczelinomierz pod wałek rozrządu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prezes1981




Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SOCHACZEW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:15, 15 Lut 2012    Temat postu:

Dzieki porter za odpowiedz na moje pytania .
Korzystajac z okazii te wymiary sa od do taka jest tolerancja przy ustawianiu i jeszcze co nam daje obracanie o 180 mozna obrocic o 90 i wtedy ustawiamy wszystkie 4 zawory na danym cylindrze dobrze rozumiem
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy