Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
LPG w CR-V I generacji - opinie użytkowników.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rajax




Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:33, 29 Gru 2011    Temat postu: LPG w CR-V I generacji - opinie użytkowników.

Witam, zdania na temat LPG są podzielone. Wiem że trzeba regulowac zawory, a po3-4 takich operacjach, trzeba regenerowac głowicę.
Mam pytanie do użytkowników, jakie macie konkretnie instalacje, jaki sterownik, wtryski itp... no i najważniejsze czy nie ma z tym większych problemów. Jakie spalanie osiągacie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janeq




Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:20, 31 Gru 2011    Temat postu:

Zawory trzeba regulować , ale na benzynie też, więc nie widzę różnicy. Jeśli przyjąć, że co 10 tys km regulujemy zawory a po 3-4 regulacjach jak napisaleś głowica miałaby być do wymiany, to po 30-40 tys km na gazie wszystkie silniki w hondach byłyby zajechane, a tym czasem robią po 200 tys. na LPG i nic się nie dzieje. W CRV mam gaz dopiero miesiąc, więc się nie wypowiem, czy Hondzie szkodzi czy nie. Jest to instalacja BRC Sequent, chodzi na gazie tak jak na benzynie, pali ok. 13 l. W poprzednim aucie, też japończyku - Mitsubishi Galant, na gazie jeździłem 3 lata. Też sekwencja ale Stag 200. Nie miałem z autem żadnych problemów. Mam też audi, które na gazie jeździ już 7 lat. Też nic się nie dzieje. Instalacja mieszalnikowa BRC. I nie zapominaj, że nic nie jest wieczne Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rajax




Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:15, 03 Sty 2012    Temat postu:

Nie mówiłem że to jest reguła z tymi zaworami, ale wszyscy co maja większe pojecie robia częściej regulacje zaworów na gazie niz na benzynie. Jezeli zawory nie będa na czas regulowane, szybciej się wypala gniazda zaworowe. Większa temperatura spalania lpg itd ...
Koniec regulacji też jest potwierdzonym faktem, choć można jeszcze zrobić mały szlif odpowiedniej cześci i starcza na kolejne 2-3 regulacje Smile

Dzięki za wypowiedź, ale nadal nie wiem nic o wtryskiwaczach i listwie jaka masz ... BRC to bardzo ogólnie powiedziane.
Daj znać jak się nadal sprawuje gazownia z biegiem czasu ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janeq




Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:21, 04 Sty 2012    Temat postu:

Instalacja to BRC Sequent 24. Możesz o niej poczytać na necie. Z tymi zaworami to nie ma co tak przeżywać, w końcu kupujesz stare auto i jaką masz gwarancję, że już 4-5 razy nie były regulowane? Nawet na benzynie, zakładając, że regulację robisz co 40 tys. to każda honda jest juz po 4-5 regulacjach co najmniej. I jakoś jeszcze jeżdżą, więc wyluzuj Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rajax




Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:34, 05 Sty 2012    Temat postu:

Ja się tym nie przejmuje. Prawda jest taka że niektórzy ludzie regulują zawory dopiero jak im samochód nie chce juz odpalić Smile

Czekam na więcej wypowiedzi ludzi z gazownią .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porter




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:57, 06 Sty 2012    Temat postu:

Instalacja LOVATEC druga generacja z 2004 roku.
W 2006 reduktor zmieniony na Tomasetto przy 153 000 km. (nie wiem ile miał przejechane przy montażu instalacji)
Obecnie ma najechane 214 000.
Z regulacją zaworów nie miałem problemów, z eksploatacją instalacji puki co też nie.
Spalanie wychodzi mi średnio 11l/100km(gazu) Jeżdżę raczej w cyklu mieszanym, do roboty mam 10 km, na weekend czasem do rodziny(+/- 50km w jedną stronę)
Benzyny dolewam co trzecie tankowanie gazu, za 50zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janeq




Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:29, 12 Sty 2012    Temat postu:

11l to mało. Mi spala w mieszanym niecałe 14 l. Na trasie około 12. Czy to nie czasem za dużo? Od czasu założenia LPG minęło 5 tyg., na żadnej dodatkowej regulacji nie byłem, często się robi taką po 1 tys. km. Moja CR-Vka ma 128 KM.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez janeq dnia Czw 21:31, 12 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AreBie




Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: NML
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:46, 12 Sty 2012    Temat postu:

Niech pali i 14 byle mieszanka była odpowiednio bogata, bedziesz walczył aby paliła litr czy dwa mniej a potem będziesz miał kłopoty z głowicą. To własnie zbyt uboga mieszanka i nie kontrolowanie luzu zaworowego są sprawcą kłopotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janeq




Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:21, 14 Sty 2012    Temat postu:

Kiedys poprzednie moje auto również na sekwencji zaczęło dużo palić i nie miało mocy. Pojechałem do gazownika i co sie okazało? Coś sie przestawiło i mieszanka była właśnie uboga. Spalał ok. 13l LPG gdzie normalnie wystarczylo mu ok. 10 l. Więc niekoniecznie jak duzo pali to ma bogatą mieszankę. Gazownik zrobił autokalibrację i wszystko wróciło do normy. Dlatego Hondą też pojade, żeby sprawdzili czy wszystko jest ok, bo wydaje mi sie że spala troche za dużo w stosunku do tego co podają inni użytkownicy CR-V.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez janeq dnia Sob 15:22, 14 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porter




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:36, 15 Sty 2012    Temat postu:

Sporo zależy od stylu jazdy. W lato jak jechałem na wczasy 130-150km/h przez połowę trasy, potem sporo w korkach, to spalanie też wychodziło 13-14/100. Teraz z kolei jest ślisko, drogi dziurawe, a jak jadę do roboty to po ok. 2km przełączam na gaz, więc prawie 1/4 trasy robię na benzynie.
Podałem orientacyjnie, średnie spalanie jakie wychodzi mi w warunkach w jakich się poruszam, i nie koniecznie jest to miarodajne.
Jeżeli auto ma moc, odpala bez problemów, jeździ, i nie wydaje niepokojących odgłosów, to nie ma co się przejmować. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janeq




Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:53, 16 Lut 2012    Temat postu:

Dzisiaj jadę na regulację gazu. Ostatnio spalanie doszło juz do 15 l, a auto muli. Po gwałtownym nacisnięciu gazu na postoju nie wchodzi na obroty jak trzeba, tylko najpierw sie zdławi. Na benzynie nie ma tego problemu. Pewnie mapy sie rozjechały. Zobaczymy, jak będzie po regulacji. Zdam relację.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arapaho




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:54, 16 Lut 2012    Temat postu:

janeq napisał:
Zobaczymy, jak będzie po regulacji. Zdam relację.


3-mamy za słowo Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janeq




Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:45, 16 Lut 2012    Temat postu:

Wgrali mapę od nowa, ustawili dawkę na wtryskiwaczach i różnica jest duża, auto jedzie normalnie, nie dławi się. Zobaczymy jak spalanie. Dam znac po pierwszym tankowaniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
janeq




Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:49, 04 Mar 2012    Temat postu:

Po pierwszym tankowaniu od ustawienia instalacji średnie spalanie jest na poziomie lekko ponad 12 l LPG. Połowa km przejechana na trasie a połowa to miasto i jazda po polnych i leśnych drogach, więc chyba nieźle Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lichoooo




Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:17, 04 Mar 2012    Temat postu:

Witam
Posiadam honde od 11 miesiecy.
Zrobilem ponad 20 tys z czego okolo 18 tys na gazie.
Niemialem zadnego problemu z instalacja gazowa jak do tej pory,oprocz wymiany wtryskiwacza na gwarncji.
Spalnie w lecie wychodzilo mi 10.5 l na trasie (do 100 km/h), w miescie do 13 l
W zimie trasa 12 l, miasto do 15 l

Instalacje gazowa dobrali mi gazownicy

Wtryski hana
Zbiornik Stako pod stolikiem wchodzi 29 l
Wielozawor Tomasetto
Reduktor Ac R01
Zawor odcinajacy Valtek
Komputer Stag 300
Czujnik cisnienia Ac Ps-02

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy