Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darko
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:15, 01 Kwi 2012 Temat postu: Re: LPG w CR-V I generacji - opinie użytkowników. |
|
|
rajax napisał: | Witam, zdania na temat LPG są podzielone. Wiem że trzeba regulowac zawory, a po3-4 takich operacjach, trzeba regenerowac głowicę.
Mam pytanie do użytkowników, jakie macie konkretnie instalacje, jaki sterownik, wtryski itp... no i najważniejsze czy nie ma z tym większych problemów. Jakie spalanie osiągacie ? |
nie jestem specjalista ale sam posiadam cr-v z 1997 roku od poczatku na gazie...do 2003 roku brc ale tzw.drugiej generacji a potem sekwencja kme z żółtymi wtryskami valtek(czt jakoś tak)...obecnie silnik ma 297 tys.km..olej wymieniam co 10 tys.km(miedzy wymianami dolewka max.0,5 litra)...co 10 tys.również regulacja zaworów...i jak narazie daje radę....
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arapaho
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:30, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam ELPIGAZ V gen. spalanie w granicach 11-13 l/100 km. Od zamontowania instalacji przejechałem 10 kkm i dolałem 0,5 l oleum. Puki co auto chodzi piknie mimo przebiegu 210 kkm. Zastanawiam się nad tą regulacją o której wszyscy tak się rozpisują , ale zastanawiam się czy jest sens grzebać skoro wszystko chodzi dobrze...
A jakie wogóle sa objawy wskazujące na konieczność takiej regulacji ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
knopper
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grodzisk Mazowiecki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:02, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
arapaho napisał: | Ja mam ELPIGAZ V gen. spalanie w granicach 11-13 l/100 km. Od zamontowania instalacji przejechałem 10 kkm i dolałem 0,5 l oleum. Puki co auto chodzi piknie mimo przebiegu 210 kkm. Zastanawiam się nad tą regulacją o której wszyscy tak się rozpisują , ale zastanawiam się czy jest sens grzebać skoro wszystko chodzi dobrze...
A jakie wogóle sa objawy wskazujące na konieczność takiej regulacji ? | rano fura gaśnie , terkocze , zresztą jak nie będziesz robił stale serwisu to w końcu sam zobaczysz
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
NICKT
Dołączył: 01 Kwi 2013 Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świętokrzyskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:54, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Kupiłem Hondę z instalacją V generacji (na gaz ciekły), ale po 5tys km padł komputer. Auto z 1999 roku, instalacja z 2006. Ponieważ jest to mało popularna u nas instalacja, a już coś było grzebane w niej (dodatkowa masa, dodatkowe cewki na płytce), więc wyrzuciliśmy wszystko i założyłem nowiutką włoską sekwencję, z którą nie ma najmniejszego problemu. Oczywiście przewody i butla też nowa.
Silnik 2.0 147KM, spalanie 10-10,7 gazu (stały napęd 4x4).
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
AreBie
Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: NML Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:26, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
NICKT napisał: | (stały napęd 4x4). |
Co to za cudowna wersja CR-V ? Nawet inżynierowie Hondy o niej nie słyszeli. Pewnia jakaś wersja made in stodoła Pana Henia robiona na zamówienie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
NICKT
Dołączył: 01 Kwi 2013 Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świętokrzyskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:25, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
A jaki jest napęd w CRV? Nie mam żadnego wyłącznika, przełącznika jak w nowych terenówkach, a mam napęd na 4 koła stały. To się jakoś inaczej nazywa?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez NICKT dnia Wto 21:29, 16 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:21, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
NICKT napisał: | A jaki jest napęd w CRV? Nie mam żadnego wyłącznika, przełącznika jak w nowych terenówkach, a mam napęd na 4 koła stały. To się jakoś inaczej nazywa? |
STAŁY ..... to on jest z nazwy, a działa mniej więcej tak:
na stałe masz napędzane kola przednie, jak przód się ślizga to załącza się tył ( na chwilę) jak już nie ma różnicy prędkości kół to wył się wyłącza i już. Gdzieś to na forum jest opisane poszukaj. Nawet filmik jest zapodany.
EDIt BTW ja dziś samodzielnie wymieniłem filtry w instalacji LPG i jak na razie jeździ. Po prostu trzeba dbać i już.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Axit dnia Wto 22:23, 16 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
NICKT
Dołączył: 01 Kwi 2013 Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świętokrzyskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:26, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
OK, dzięki za wyjaśnienie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Porter
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:29, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
NICKT napisał: | A jaki jest napęd w CRV? Nie mam żadnego wyłącznika, przełącznika jak w nowych terenówkach, a mam napęd na 4 koła stały. To się jakoś inaczej nazywa? |
Nie masz stałego napędu. Masz napęd na przód, tył dopina się automatycznie kiedy występuje różnica w prędkości obrotowej kół.
No chyba że faktycznie jakiś pan Heniek, przy użyciu spawarki, spiął tył na stałe. Ale wtedy tylny most rozpadł by się po kilku kilometrach.
Edyta; Axit szybszy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Porter dnia Wto 22:32, 16 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|