Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:25, 30 Wrz 2012 Temat postu: Kilka pytań po zakupie m.i.n - Ogranicznik drzwi - strzela |
|
|
1. Ogranicznik drzwi da się to jakoś naprawić regenerować - czy po prostu TTTM i olać sprawę.
2. Ciśnienie w oponach - takie jak podaje producent czy takie jak podaje Honda i ile ma być wg Hondy?
Reszta w trakcie poznawania.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Porter
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:08, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
1. Zależy co się zepsuło i jak to wygląda.
2. Tabliczkę powinieneś mieć na dole słupka, od strony kierowcy.
Ja zawsze pompuję 2.0 Ciśnienie sprawdzam raz w miesiącu, zmienia się w zależności od temperatury.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 6:44, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
W serwisie zawsze mi pompowali 2,0 i ja też takie utrzymywałem. chociaż ostatnio jak byłem u mechanika to jak wsiadł na jazdę, to od razu stwierdził że po prowadzeniu czuje że jest za wysokie ciśnienie i obniżył do 1,8. Ja szczerze powiedziawszy nic takiego nie czuję
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:10, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Porter napisał: | 1. Zależy co się zepsuło i jak to wygląda.
2. Tabliczkę powinieneś mieć na dole słupka, od strony kierowcy.
Ja zawsze pompuję 2.0 Ciśnienie sprawdzam raz w miesiącu, zmienia się w zależności od temperatury. |
Ogranicznik działa tylko "strzela przy otwieraniu na max szeroko".
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
albert.knz
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:12, 11 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
1. Przy oryginalnym ogumieniu 1,8 bara zaleca producent
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Porter
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:25, 11 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Axit napisał: | Porter napisał: | 1. Zależy co się zepsuło i jak to wygląda.
2. Tabliczkę powinieneś mieć na dole słupka, od strony kierowcy.
Ja zawsze pompuję 2.0 Ciśnienie sprawdzam raz w miesiącu, zmienia się w zależności od temperatury. |
Ogranicznik działa tylko "strzela przy otwieraniu na max szeroko". |
Jak nic się nie zepsuło, to przesmaruj i powinno być ok.
Najlepiej jakimś smarem w aerozolu żeby do środka też "napsikać"
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
arapaho
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:07, 12 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
albert.knz napisał: | 1. Przy oryginalnym ogumieniu 1,8 bara zaleca producent |
ale producent zastrzega w instrukcji że 1,8 na zimnych oponach które przestają być "zimne" juz po przejechaniu kilku kilometrów i na ciepłych już może pokazywać 2,0-2,2
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arapaho dnia Śro 9:43, 02 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:57, 12 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
A jak u was wygląda sprawa działania termostatu? Bo u mnie niby dochodzi do polowy, ale jakoś tak niżej jest.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:36, 13 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Na oryginalnym wyciągnięty z auta jest wybita temp. 72 st, natomiast na zamienniku który zamontowałem jest 82 st. Strzałka na wskaźniku temperatury zatrzymuje się tuż powyżej środka
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:17, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Co do termostatu to do wymiany, natomiast ogranicznik tez już jeden ogarnąłem ( uciszyłem trochę) pozostał mi jeszcze kierowcy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł
Dołączył: 10 Gru 2012 Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: niedaleko Warszawy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:33, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Axit napisał: | natomiast ogranicznik tez już jeden ogarnąłem ( uciszyłem trochę) pozostał mi jeszcze kierowcy. |
Napisz proszę konkretnie co z tą usterką zrobiłeś że naprawiłeś.Na pewno przyda się to innym użytkownikom w przyszłości. W końcu od tego mamy nasze Forum żeby rozmawiać i udzielać sobie wzajemnej pomocy,porady.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:23, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Paweł napisał: | Axit napisał: | natomiast ogranicznik tez już jeden ogarnąłem ( uciszyłem trochę) pozostał mi jeszcze kierowcy. |
Napisz proszę konkretnie co z tą usterką zrobiłeś że naprawiłeś.Na pewno przyda się to innym użytkownikom w przyszłości. W końcu od tego mamy nasze Forum żeby rozmawiać i udzielać sobie wzajemnej pomocy,porady. |
Wymontowałem całość z samochodu. Rozłożyłem na części pierwsze. Przy rozkładaniu potrzebne kombinerki i jakieś cęgi. Całość wyczyściłem szmatką, wymoczyłem przez nockę w benzynce i nasmarowałem smarem.
Tylko:
jedną najpierw potraktowałem grafitowym, ale nie pomogło więc użyłem ŁT-ka i takie połączenie już uciszyło.
UWAGA przy rozkładaniu bo wszystko wypada - żeby nie pogubić. Nawet jak wypadnie to łatwo dojść jak poskładać.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:24, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
traks napisał: | Na oryginalnym wyciągnięty z auta jest wybita temp. 72 st, natomiast na zamienniku który zamontowałem jest 82 st. Strzałka na wskaźniku temperatury zatrzymuje się tuż powyżej środka |
Też już jestem po wymianie. Zgadzam się z tym zatrzymywaniem powyżej środkowej kreski.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
marcobond007
Dołączył: 13 Kwi 2014 Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koło
|
Wysłany: Czw 20:50, 24 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie też ogranicznik strzelał rozebrałem nasmarowałem ŁT ale i tak "chrupie", więc mam 2 pytania??
1. Nowy w ASO- dzwoniłem kosztuje ok 350zł.
2. A czy pasuje od prawych drzwi bo jak patrze na allegro wydają się takie same??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcobond007 dnia Pią 8:19, 25 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|