Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smoku
Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KOZIENICE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:26, 06 Kwi 2014 Temat postu: kąt wyprzedzenia zaplonu |
|
|
Witam,czy ktos orientuje sie jaki ma byc kat wyprzedzenia zaplonu w honda crv 1999r.2.0 147km?Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
darek-td
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:29, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Wartości jako takich nie znam, ale patrząc z góry na kreskę kontrolną obudowy i nacięcia na kole pasowym - zakres jest pomiędzy skrajnymi punktami. Im bliżej prawego skrajnego nacięcia, tym bardziej jest to zgodne z założeniami producenta.
Przesuwanie tego bardziej w kierunku lewego nacięcia przyśpiesza zapłon.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
smoku
Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KOZIENICE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:07, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Wita,czyli patrzac na te trzy kreski?a za nimi jakies pare cm jest kolejny znak na kole.szkoda ze nigdzie nie mozna znalesc zalecanego kata wyprzedzenia zaplonu.oj
\
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztofkk
Dołączył: 12 Lut 2014 Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:24, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
a w serwisowej instrukcji nie ma tych danych?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysztofkk dnia Pią 8:24, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
smoku
Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KOZIENICE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:10, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,mam takie pytanko.gdy ustawiam zaplon lampa,to musze robic zworke w zlaczu diagnostycznym?jesli tak to dlaczego?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kamilkamil
Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:03, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Komputer ma możliwość modyfikacji kąta wyprzedzenia zapłonu zależnie min. od obrotów. Zworkę robisz po to, żeby ECU nie wtrącało się do zapłonów podczas jego regulacji, tak po krótce.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
smoku
Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KOZIENICE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:11, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Dzieki,oto mi chodzilo.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
smoku
Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KOZIENICE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:21, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
a jeszcze jedno pytanko,gdy zrobie zworke .zagrzeje silnik.podlacze lampe ,ustawie na lampie 8 stopni wyprzedzenia i wtedy maja pokryc sie znaki,?tam sa trzy ,czyli musi pokryc sie znak ten po prawej?Czy poprostu juz w lampie nie ustawiac 8stopni tylko ustawic tak by znak po prawej sie pokrywal.?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|