Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
gasnie i nie odpala

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert




Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swinoujscie PL Kristiansand NO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:27, 01 Lis 2014    Temat postu: gasnie i nie odpala

Witam mam problem z hanka 2,0 4WD automat 98r od tygodnia rano odpala pieknie ale naprzyklad podjade do sklepu nie wylaczam jej postoje tam jakies 10 min.daje na D w automacie i gasnie potem jest problem z jej odpaleniem po kilki prubach hanka odpali ale musze jej przygazowac.Przy probie odpalenia i jak odpali czuc paliwem na zewnatrz ale to chyba normale bo krece silnikiem i krece az odpali.Panowie i panie wlasnie wrucilem z garazu po wcisnieciu gazu przerywa silnik i potrafi zgasnac podczas tego przerywania slychac strzaly z rury wydechowej.
Pomozcie znalesc przyczyne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robert dnia Sob 12:45, 01 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrcfan




Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:42, 02 Lis 2014    Temat postu:

Kiedy zawory regulowałeś ostatnio. To wygląda na podparte zawory wydechowe. Masz instalację gazową? Po rozgrzaniu silnika luz zaworowy się zmniejsza i prawdopodobnie masz je podparte

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robert




Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swinoujscie PL Kristiansand NO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:37, 02 Lis 2014    Temat postu:

witam gazu hania nie ma zawory nie byly penie dawo regulowane.Mozesz opisac co to jest ZAWOR PODPARTY rozumiem ze trzeba je wyregulac i chcial bym sam to zrobic w garazu mam narzedzia szczelinomierz i checi.Jesli znasz jaks fajna stronke z instrukcja jak to zrobic krok po kroku to bardzo bym prosil.albo jakis opis jak to zrobic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:33, 02 Lis 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrcfan




Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:34, 03 Lis 2014    Temat postu:

Robert napisał:
witam gazu hania nie ma zawory nie byly penie dawo regulowane.Mozesz opisac co to jest ZAWOR PODPARTY rozumiem ze trzeba je wyregulac i chcial bym sam to zrobic w garazu mam narzedzia szczelinomierz i checi.Jesli znasz jaks fajna stronke z instrukcja jak to zrobic krok po kroku to bardzo bym prosil.albo jakis opis jak to zrobic.

Zawór podparty znaczy że niema już luzu i zawór się nie domyka. Wybuch mieszanki wychodzi przez niedomknięty zawór do układu wydechowego. Podparty zawór powoduje wypalenie gniazda zaworowego i głowica do remontu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robert




Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swinoujscie PL Kristiansand NO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:03, 03 Lis 2014    Temat postu:

dzieki wiekie panowiem wrcfan i traks za bardzo pomocny material i informacje na temat tych zaworow. Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robert




Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swinoujscie PL Kristiansand NO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:24, 04 Lis 2014    Temat postu:

Witam panowie w tym tygodniu biore sie za ustawienie zaworow i eventualnie sprawdzenie kompresi na 4 cylindrkach.Ale mam takie pytanie 1-cylinder w hani jest od strony rozrzadu ??!! ogldalem pewnien filmik na youtubie i gosc zaczol ustawic od strony aparatu zaplonowego przez caly czas miale te wizje ze 1 cylinder to zawsze od rozrzadu a tu masz czy ja sie myle czy na filmie gosc zaczol zle.
Aha jeszcze jedno parametry powinno pokazywac uzadzenie do sprawdania kompresi na cylindrach.??psi ile dokladnie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robert dnia Wto 22:29, 04 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrcfan




Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:49, 05 Lis 2014    Temat postu:

pierwszy cylinder jest od strony rozrządu. Kompresje sprawdź dopiero po regulacji zaworów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robert




Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swinoujscie PL Kristiansand NO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:06, 09 Lis 2014    Temat postu:

Drodzy panowie zaworki ustawione

ssacy (Intake): 0,08 – 0,12 mm
Wydechowy (Exhaust): 0,16 – 0,20 mm
i jak narazie jest OK czy ktos zna jaka jest poprawna kompresja na cylindrach??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robert




Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swinoujscie PL Kristiansand NO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:33, 09 Lis 2014    Temat postu:

Witam panowie po ustawieniu zaworow czasem dalej dlawi sie silnik ale nie zawsze i nie za kazdym razem.Dlawienie sie pojawja kiedy naciskamy szybko gaz.Gdzie mozna jeszcze szukac przyczyn nie wiem moze jakis czujnik lub przepustnica nie wiem czy to ma zwiazek z ta userka ale jak podniose maske to slychac jakies piszczenie w okolicach hmmm chyba kolektora ssacego moze przeustnicy ciezko powiedziec,to piszczenie nie jest ciagle raz mozniej raz slabiej.Jeszcze jedno co to zaczarna butla pod filtrem paliwa od niej ida kilka przewodow gumowych i jeden przewod gumowy idzie do gory do jakiegos hmmm czujnika lub czegos takiego na sciance grodziowej silnika na wysokosci przepustnicy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robert dnia Nie 20:49, 09 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy