Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Dziwne obroty na jałowym !

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukikiller




Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:17, 28 Lut 2014    Temat postu: Dziwne obroty na jałowym !

Witam !. Szukałem podobnego tematu lecz nie znalazłem. Mianowicie mam problem następujący. Gdy odpalę auto i jest zimne, to obroty utrzymują się na poziomie 1200-1300 obrotów silnik pracuje równo, nie ma problemów. Gdy auto tylko się rozgrzeję, to przy każdym dodaniu gazu i odjęciu go, obroty spadają do praktycznie do 0 i wskakują na 1000 obr, tak się robi 3 razy i wtedy zostają na 800 obr.

Czynności które przeprowadziłem:
Czyszczenie przepustnicy, wymiana silniczka krokowego, sprawdzenie szczelności układy dolotowego, wymiana kopułki oraz palca aparatu zapłonowego.

I żadnego rezultatu nie ma. Dzieje się tak samo jak przed wszystkimi zabiegami, które wykonałem. Brak mi już siły na to ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kipulo




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 8:28, 28 Lut 2014    Temat postu:

W silniczku krokowym jest taka śrubka na imbus , u mnie po czyszczeniu działy się różne dziwy- a tą śrubką dało się wyregulowac, ja musiałem ją wykręcic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukikiller




Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:25, 28 Lut 2014    Temat postu:

A za co odpowiada ta śrubka ?
Dziwna sprawa, ponieważ ja wymieniałem silniczek krokowy, i dziwne by było, gdyby w obydwóch była źle wkręcona ta śrubka, no chyba że trzeba pod samochód ustawiać krokowca


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Slovak




Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:31, 28 Lut 2014    Temat postu:

.................

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slovak dnia Pon 20:38, 16 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukikiller




Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:46, 28 Lut 2014    Temat postu:

No regulacji jeszcze nie przeprowadzałem... W sumie to nie pomyślałem że są rozregulowane bo silniczek idealnie chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Slovak




Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:31, 28 Lut 2014    Temat postu:

............

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slovak dnia Pon 20:37, 16 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukikiller




Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:53, 28 Lut 2014    Temat postu:

no a tu właśnie na zimnym idealnie chodzi. bez problemowo. Tylko jak się rozgrzeje to jest kicha ;/ Zawory jak by były rozregulowane to wydaje mi się, że i na zimnym były by problemy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Slovak




Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:03, 28 Lut 2014    Temat postu:

.............

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slovak dnia Pon 20:37, 16 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukikiller




Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:06, 28 Lut 2014    Temat postu:

no właśnie dziwne by to było... może na wszelki podreguluje zawory jutro. Ale jak ktoś ma jakieś pomysły to pisać, przyjmuje wszystkie porady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kipulo




Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 13:29, 28 Lut 2014    Temat postu:

U mnie zawory na zimnym strasznie klepią, jak się rozgrzeje chodzi idealnie i cichutko.Po regulacji zaworów i czyszczeniu przepustnicy i tego zaworu tzw krokowca musiałem wyregulowac tą srubką, ale może dlatego że go rozbierałem , tam jest takie sitko to u mnie było całe zawalone czarną mazią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukikiller




Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:54, 28 Lut 2014    Temat postu:

No a u mnie i na zimnym i na ciepłym silniku nie klepią zawory. Spróbuje jeszcze pokombinować z tym krokowcem. Ale nigdy nie słyszałem żeby regulować krokowca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukikiller




Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:28, 28 Lut 2014    Temat postu:

jeszcze jakieś pomysły może ktoś ma ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosiniak




Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:17, 28 Lut 2014    Temat postu:

spróbuj zresetować kompa i nauczyć go od nowa - nie twierdze że to to ale może pomóc czyli:
Silnik musi być zupełnie zimny, odłączasz minus na aku na kilkanaście sekund (np. z rana) przed odpaleniem musisz wyłączyć wszystko na zero (dmuchawa, światła , radio...) odpalasz i zostawiasz go do czasu aż temperatura urośnie do właściwego poziomu (niektórzy zalecają poczekać na włączenie dmuchawy ale teraz jak jest zimno to może być za długo).
Po dojściu do właściwej temperatury gasimy na chwilę odpalamy i ruszamy w normalną jazdę i odpalamy wszystko co nam potrzebne. Oczywiście nie jeździmy kilka minut tylko jakiś czas Smile

Jeśli chodzi o wymiany to chyba zostało Ci wymienić kable WN - tylko objaw ich zużycia to nierówna praca i nie na wszystkich cylindrach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy