Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukikiller
Dołączył: 15 Lis 2011 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:17, 28 Lut 2014 Temat postu: Dziwne obroty na jałowym ! |
|
|
Witam !. Szukałem podobnego tematu lecz nie znalazłem. Mianowicie mam problem następujący. Gdy odpalę auto i jest zimne, to obroty utrzymują się na poziomie 1200-1300 obrotów silnik pracuje równo, nie ma problemów. Gdy auto tylko się rozgrzeję, to przy każdym dodaniu gazu i odjęciu go, obroty spadają do praktycznie do 0 i wskakują na 1000 obr, tak się robi 3 razy i wtedy zostają na 800 obr.
Czynności które przeprowadziłem:
Czyszczenie przepustnicy, wymiana silniczka krokowego, sprawdzenie szczelności układy dolotowego, wymiana kopułki oraz palca aparatu zapłonowego.
I żadnego rezultatu nie ma. Dzieje się tak samo jak przed wszystkimi zabiegami, które wykonałem. Brak mi już siły na to ...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kipulo
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 8:28, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
W silniczku krokowym jest taka śrubka na imbus , u mnie po czyszczeniu działy się różne dziwy- a tą śrubką dało się wyregulowac, ja musiałem ją wykręcic.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
lukikiller
Dołączył: 15 Lis 2011 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:25, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
A za co odpowiada ta śrubka ?
Dziwna sprawa, ponieważ ja wymieniałem silniczek krokowy, i dziwne by było, gdyby w obydwóch była źle wkręcona ta śrubka, no chyba że trzeba pod samochód ustawiać krokowca
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Slovak
Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:31, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
.................
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slovak dnia Pon 20:38, 16 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
lukikiller
Dołączył: 15 Lis 2011 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:46, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
No regulacji jeszcze nie przeprowadzałem... W sumie to nie pomyślałem że są rozregulowane bo silniczek idealnie chodzi
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Slovak
Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:31, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
............
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slovak dnia Pon 20:37, 16 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
lukikiller
Dołączył: 15 Lis 2011 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:53, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
no a tu właśnie na zimnym idealnie chodzi. bez problemowo. Tylko jak się rozgrzeje to jest kicha ;/ Zawory jak by były rozregulowane to wydaje mi się, że i na zimnym były by problemy
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Slovak
Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:03, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
.............
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slovak dnia Pon 20:37, 16 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
lukikiller
Dołączył: 15 Lis 2011 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:06, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
no właśnie dziwne by to było... może na wszelki podreguluje zawory jutro. Ale jak ktoś ma jakieś pomysły to pisać, przyjmuje wszystkie porady.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kipulo
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 13:29, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie zawory na zimnym strasznie klepią, jak się rozgrzeje chodzi idealnie i cichutko.Po regulacji zaworów i czyszczeniu przepustnicy i tego zaworu tzw krokowca musiałem wyregulowac tą srubką, ale może dlatego że go rozbierałem , tam jest takie sitko to u mnie było całe zawalone czarną mazią
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
lukikiller
Dołączył: 15 Lis 2011 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:54, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
No a u mnie i na zimnym i na ciepłym silniku nie klepią zawory. Spróbuje jeszcze pokombinować z tym krokowcem. Ale nigdy nie słyszałem żeby regulować krokowca
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
lukikiller
Dołączył: 15 Lis 2011 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:28, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
jeszcze jakieś pomysły może ktoś ma ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
rosiniak
Dołączył: 16 Paź 2013 Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pisz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:17, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
spróbuj zresetować kompa i nauczyć go od nowa - nie twierdze że to to ale może pomóc czyli:
Silnik musi być zupełnie zimny, odłączasz minus na aku na kilkanaście sekund (np. z rana) przed odpaleniem musisz wyłączyć wszystko na zero (dmuchawa, światła , radio...) odpalasz i zostawiasz go do czasu aż temperatura urośnie do właściwego poziomu (niektórzy zalecają poczekać na włączenie dmuchawy ale teraz jak jest zimno to może być za długo).
Po dojściu do właściwej temperatury gasimy na chwilę odpalamy i ruszamy w normalną jazdę i odpalamy wszystko co nam potrzebne. Oczywiście nie jeździmy kilka minut tylko jakiś czas
Jeśli chodzi o wymiany to chyba zostało Ci wymienić kable WN - tylko objaw ich zużycia to nierówna praca i nie na wszystkich cylindrach
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|