Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AmOnO
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:04, 30 Maj 2013 Temat postu: Dolot Powietrza Właściwy czy nie? |
|
|
Auto Honda CRV 2.0 128 KM 1998 rok. LPG nie sekwencja.
Witam mam pytanie zauważyłem iż w aucie jak powyżej ten przewód który jest pod filtrem powietrza i doprowadza powietrze do filtra jest od góry zaślepiony. Moje pytanie to w jakim celu to zrobiono i dlaczego po zaślepieniu tego otworu zasysającego powietrze zrobiono poniżej w rurze otwór do poboru powietrza. Może mi ktoś z was forumowiczów w jakim celu to zostało wykonane?
Proszę o odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mroowa
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:19, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Sądzę, choć mogę się mylić, że chodzi tu o ograniczenie nadmiernego "wdmuchiwania" powietrza podczas jazdy. Przy starszych instalacjach tak się właśnie czyniło.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:00, 30 Maj 2013 Temat postu: Re: Dolot Powietrza Właściwy czy nie? |
|
|
AmOnO napisał: | Auto Honda CRV 2.0 128 KM 1998 rok. LPG nie sekwencja.
Witam mam pytanie zauważyłem iż w aucie jak powyżej ten przewód który jest pod filtrem powietrza i doprowadza powietrze do filtra jest od góry zaślepiony. Moje pytanie to w jakim celu to zrobiono i dlaczego po zaślepieniu tego otworu zasysającego powietrze zrobiono poniżej w rurze otwór do poboru powietrza. Może mi ktoś z was forumowiczów w jakim celu to zostało wykonane?
Proszę o odpowiedź |
A możesz zapodac jakieś foto tego o czym piszesz? Bo u mnie rura która doprowadza powietrze do puszki idzie najpierw w dół potem wraca do góry i kończy się pod dalsza częścią puszki filtra powietrza.
O to ci chodzi?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
AmOnO
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:50, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dokładnie o tę rurę mi chodzi a zaślepiona jest na jej końcu czyli pod tą boczną puszką filtra i z boku ale jakby w kierunku szyby jest wycięty otwór którym auto zaciąga powietrze - czuć to po przyłożeniu ręki i przegazowaniu. Zaślepka która tam wklejono na sylikon a następnie zataśmowano jest z napisem stako wiec podejrzewam że to gaziarz założył ale czy tak ma być czy coś jest nie tak. Jak kupiłem auto to nie zwróciłem na to uwagi ale zainteresowałem się tym kiedy podczas jazy na mieście zdarzały się jakby spadki mocy. hmmm przynajmniej tak mi się wydawało że czasami auto np na 2- 3 biegu ładnie ciągnie a po jakimś czasie bardzo wolno się rozpędza. Zajrzałem pod maskę i zauważyłem iż ta zaślepka się odkleiła i wisiała tylko na kawałki silikonu i taśmie. Wkleiłem ja z powrotem na miejsce na sylikon i niby jest oki. przynajmniej jak jechałem do pracy dziś rano było dobrze bez żadnych objawów. Instalacja jest na sterowniku STAG 4 parownik TOMASETO czy jakoś tak ale to nie jest sekwencyjna instalacja gazowa. Zanim zauważyłem ten odklejony dekielek byłem u znajomego gazownika na regulacji co poprzez analizator spalin pokazało że ma ubogą mieszankę wyregulował tak jak powinno być i teraz pytanie czy jechać do niego jeszcze raz jak ten dekielek jest wklejony z powrotem czy nie bo już nie wiem co i jak. Proszę o dobre rady bo posiadam to auto od tygodnia. przyjechałem nim na kołach 200 km bez żadnych problemów ale jednak ten patent z tą zaslepką mnie nurtuje.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
arapaho
Dołączył: 19 Cze 2011 Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:20, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zaloguj sie na forum LPG - tam powinni znaleźć odpowiedź na Twoje pytania...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:04, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wg mnie masz kolega jakąś rzeźbę pod maską - bo u mnie nic takiego nie ma miejsca,a też mam LPG. Podjedź do jakiegoś zakładu LPG ogarniającego twoja instalację i powiedz ze chciałbyś to znormalizować, albo niech Ci wytłumaczą czego tak jest. Może montował ktoś nieogarnięty.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:31, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Może to być zaślepka , którą ma wyrwać w razie strzału w kolektorze, aby go nie rozerwało, miałem coś takiego w vectrze, jak był zamontowana zwykła instalacja
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
AmOnO
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:50, 01 Cze 2013 Temat postu: re |
|
|
jeśli chodzi o ten anty-wybuch to mam go zamontowanego zaraz za przepływomierzem przynajmniej tak mi poprzedni właściciel powiedział. To jest taki dodatkowy element zamontowany od góry trochę powywijany. Najprawdopodobnie kolega Mroowa miał rację że chodzi to o ograniczenie wdmuchiwania nadmiernego powietrza.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:33, 01 Cze 2013 Temat postu: Re: re |
|
|
AmOnO napisał: | jeśli chodzi o ten anty-wybuch to mam go zamontowanego zaraz za przepływomierzem przynajmniej tak mi poprzedni właściciel powiedział. To jest taki dodatkowy element zamontowany od góry trochę powywijany. Najprawdopodobnie kolega Mroowa miał rację że chodzi to o ograniczenie wdmuchiwania nadmiernego powietrza. |
A jaka masz instalację? Możesz zapodać fote tego czegoś?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
AmOnO
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:04, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Zdjęć jeszcze nie mam ale instalacja jest bodajże 1 generacji. Nie znam się na tym ale sterownik to STAG 4 parownik marki Tomaseto i przełącznik benzyna/gaz jest manualny 1-0-2 . Ogólnie to instalacja chyba nie do tego auta no ale taką założył poprzedni właściciel w zeszłym roku i to na dodatek jeszcze ze stara butlą LPG a wg Papierów butla nówka była, Ale przez to też było nieźle zbite z ceny.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 6:20, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
AmOnO napisał: | Zdjęć jeszcze nie mam ale instalacja jest bodajże 1 generacji. Nie znam się na tym ale sterownik to STAG 4 parownik marki Tomaseto i przełącznik benzyna/gaz jest manualny 1-0-2 . Ogólnie to instalacja chyba nie do tego auta no ale taką założył poprzedni właściciel w zeszłym roku i to na dodatek jeszcze ze stara butlą LPG a wg Papierów butla nówka była, Ale przez to też było nieźle zbite z ceny. |
O no to wychodzi na to że masz niezła rzeźbę.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|