Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Czujnik temperatury silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
knopper




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:33, 11 Maj 2011    Temat postu: Czujnik temperatury silnika

Wygooglowałem ,że przyczyną latających obrotów silnika może być czujnik temperatury silnika.
Faktycznie po odłączeniu czujnika obroty silnika zachowują się normalnie.
Pytanie jest proste ,czy aby go wymienić muszę jechać do magika mechanika czy mogę to zrobić sam.Nie mam pewności co do płynu chłodniczego czy muszę go spuszczać , czy może sobie tam być ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porter




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:45, 11 Maj 2011    Temat postu:

Możesz zrobić to sam. Nawet jeżeli poleci ci trochę płynu to nic się nie stanie. Czujniki są wysoko i nie ma tam dużego ciśnienia więc dużo płynu ci nie ucieknie o ile w ogóle coś wyleci. Wykręć stary i szybko wkręć nowy i tyle.
Poza tym nie jestem przekonany czy za falujące obroty jest odpowiedzialny akurat czujnik temperatury. Napisz czy dzieje się tak na benzynie, na gazie czy w obu przypadkach. Wiesz że ostatnio sam przerabiałem podobny temat. Jeżdżę jeszcze fordem który również ma instalację gazową i wiem że pływające obroty na gazie to norma.
W każdym razie daj znać po wymianie czy coś się poprawiło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
knopper




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:31, 11 Maj 2011    Temat postu:

Porter napisał:
Możesz zrobić to sam. Nawet jeżeli poleci ci trochę płynu to nic się nie stanie. Czujniki są wysoko i nie ma tam dużego ciśnienia więc dużo płynu ci nie ucieknie o ile w ogóle coś wyleci. Wykręć stary i szybko wkręć nowy i tyle.
Poza tym nie jestem przekonany czy za falujące obroty jest odpowiedzialny akurat czujnik temperatury. Napisz czy dzieje się tak na benzynie, na gazie czy w obu przypadkach. Wiesz że ostatnio sam przerabiałem podobny temat. Jeżdżę jeszcze fordem który również ma instalację gazową i wiem że pływające obroty na gazie to norma.
W każdym razie daj znać po wymianie czy coś się poprawiło.

czujnik w drodze . STOP
pływające obroty to nie norma . STOP
gaz jest najlepszym diagnostą na wady silnika i podzespołów , benzyna nigdy prawdy nie powie .STOP
Zobaczym co z tego wyjdzie , jak czujnik nie pomoże podchodzę do czyszczenia przepustnicy i silniczka krokowego , a jak to nie pomoże to nie wiem Smile ale się nie poddam.Gazownik już zrobił co mógł ostateczie zostanie regulacja zaworów chociaż w to nie wierzę bo rozrząd był robiony raptem 5 tysi temu i było OK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porter




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:13, 12 Maj 2011    Temat postu:

Źle się wyraziłem. W obu samochodach mam drugą generacje gazu.
Są to stare samochody i mogą mieć jakieś niedomagania.
Co do obrotów... Na biegu jałowym obroty w obu autach utrzymują się na poziomie. Od czasu do czasu zdarza się jakiś chwilowy skok lub spadek po czym wraca do normy. Czasem podczas jazdy po wrzuceniu na luz obroty spadają poniżej normy(200-300) po czym wracają 'na swoje miejsce'.
Tak wygląda falowanie obrotów w moich samochodach i dzieje się tak tylko na gazie.
Ford jakieś dwa lata temu zaczął spadać z obrotów, gasnąć, a podczas jazdy muliło go niesamowicie. działo się tak tylko na gazie. Na benzynie było wszystko ok. Przez pół roku nie potrafiłem dojść co to jest. Okazało się że przyczyną była sonda lambda.Ale Ford ma tylko 1.6, monowtrysk, RWD i nie ukrywam jest to muł.Honda może zachowywać się całkiem inaczej. Polecam sprawdzić. W mojej hance wymieniłem zapobiegawczo zaraz po zakupie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy