Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Ciśnienie w układzie chłodzenia, rozerwany wąz
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamilkamil




Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:25, 24 Lut 2014    Temat postu: Ciśnienie w układzie chłodzenia, rozerwany wąz

Witam. Moje auto to CRV z 99r 147KM. Auto mam od niedawna. Od początku zwróciłem uwagę na duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Gruby wąż chłodnicy w palcach da się ugiąć może z 1cm, ale że temperature trzymała idealnie, to dałem sobie z tym spokój. Do czasu.. Aż pękł wąż za głowicą, co ciekawe po niespełna 10 minutach od odpalenia zimnego auta. I teraz moje pytanie, czy takie ciśnienie w układzie jest normą w tych autach? w takim wypadku wąż mógł pęknąć od starości.
Zauwazylem jeszcze, ze wymieniona została chłodnica na jakiś zamiennik, więc może to korek nie chce regulować ciśniena.. Ostatnią opcją o której chce myśleć to uszczelka, choć w takim wypadku powinna sie grzać, a nic takiego nie zauwazylem.
Z góry dzięki za pomoc!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkamil




Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:46, 01 Mar 2014    Temat postu:

Czy mógłby ktoś odpowiedzieć, na ile twarde są węże ukł chłodzenia w crv i czy dają się swobodnie uginać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosiniak




Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:24, 01 Mar 2014    Temat postu:

Korek masz oryginalny a jak nie to z jakim ciśnieniem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porter




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:31, 01 Mar 2014    Temat postu:

Mi nigdy nic takiego się nie stało. Wiele razy stałem w korkach przy wysokich temperaturach, i wszystko działało jak należy. Chłodnice też niedawno wymieniłem na najtańszy zamiennik jaki znalazłem (thermotec- nie polecam, jest nie wymiarowa)
i nadal wszystko ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:05, 01 Mar 2014    Temat postu:

W mojej jak padł czujnik włączający wentylator, też zagotowało płyn i byłem zdziwiony bo rozszczelniło chłodnicę zamiast wywalić płyn korkiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkamil




Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:11, 01 Mar 2014    Temat postu:

Korek 1.1 marki BLUEPRINT z napisem made in japan. Wcześniej był ori i wydaje mi sie, ze bylo odrobine gorzej.

Wsadziłem wąż idący od korka do zbiorniczka wyrównawczego do słoika z wodą i widać, że w miare nagrzewania upuszcza troszke płynu z chłodnicy, ale węże mimo wszystko są dość twarde. Temperature trzyma idealnie, po jakims czasie załącza wiatrak i nadal jest wszystko OK. Boje się jezdzić, że znów wysadzi mi jakiś wąż

Sprawa wygląda tak, jakby upuszczał cisnienie do zbiorniczka tylko na postoju, a podczas jazdy nie leci tym cienkim wężykiem nic.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamilkamil dnia Sob 23:42, 01 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogolny




Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skawina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 6:34, 02 Mar 2014    Temat postu:

1.Termostat
2.Uszczelka pod głowicą
3.Pęknięta głowica


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomo




Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:54, 02 Mar 2014    Temat postu:

ogolny napisał:
1.Termostat
2.Uszczelka pod głowicą
3.Pęknięta głowica


dodam tylko, że w drugim i trzecim przypadku powinno ubywać płynu chłodzącego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkamil




Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:04, 02 Mar 2014    Temat postu:

Termostat? Przecież elegancko otwiera obieg, chłodnica sie nagrzewa, temperatura idealnie w normie. Płynu nic nie ubywa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomo




Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:36, 03 Mar 2014    Temat postu:

W takim razie wydaje mi się, że masz normalnie ciśnienie, a wąż pękł ze starości. A masz założony gaz ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkamil




Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:15, 04 Mar 2014    Temat postu:

Mam gaz, ale nawet jak go nie włączam to sie dzieje to samo. Ciśnienie jest stanowczo za duże

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomo




Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:54, 04 Mar 2014    Temat postu:

Pytam o gaz ponieważ jest wiele przypadków gdy reduktor puszcza gaz do układu chłodzenia. Ciśnienie jest w tedy tak duże, że faktycznie wywala węże. Sprawdzić to łatwo wyciągając wężyk ze zbiorniczka wyrównawczego i sprawdzić czy czuć gaz.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomo dnia Wto 14:57, 04 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkamil




Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:33, 05 Mar 2014    Temat postu:

Ale niestety to nie to. Oswoiłem się z myślą, że to pewnie uszczelka i po weekendzie biorę się do roboty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogolny




Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skawina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:10, 05 Mar 2014    Temat postu:

Jednak dobrze wskazywałem Sad Niestety

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomo




Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:28, 05 Mar 2014    Temat postu:

Jeżeli uszczelka to płynu musi ubywać, może mało ale musi. Uszczelka to nie koniec świata, jeden dzionek pracy i śmigasz dalej. Powodzenia.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomo dnia Śro 22:32, 05 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy