Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Ciśnienie w układzie chłodzenia, rozerwany wąz
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaco73




Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:15, 16 Mar 2014    Temat postu:

Sprawdziłem w mojej Hance i tak jak u kolegi powyżej plus-minus do połowy i trzeba trochę siły żeby go ścisnąć ale to pewnie już ze starości Very Happy Po za tym zero problemów z układem chłodzenia. Jak pisałem wcześniej pozostaje jeszcze sprawdzić pompę wodną. Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jaco73 dnia Nie 17:20, 16 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ptok




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skąd:
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:40, 16 Mar 2014    Temat postu:

kamilkamil napisał:
A ja mam odczucia, że to 147KM to minimum. Wyprzedzanie przy prędkości ponad 100 wymaga sporej cierpliwości.


A gdzie masz te 147KM ? Między 5600, a 6000 z kawałkiem. A poniżej to jest zakres do normalnej jazdy i koni połowę mniej, moment nie za wielki. Szczerze to nie jestem zwolennikiem diesli w osobówkach, ale w tym kanciastym aucie z zawieszeniem Civica po podniesieniu zawieszenia ciężko bezpiecznie latać więcej jak stówkę. Poza tym głośniej jest w środku jak w Civicu z tych samych lat. Dlatego stwierdzam, że diesel w tym aucie bez turbiny robił by taką samą robotę mając większy moment obrotowy - a było by ciszej... To takie moje dywagacje Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaco73




Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:59, 16 Mar 2014    Temat postu:

Do Ptoka. Tak masz zupełną rację. No kopa ma ale to nie auto do szaleńczych jazd i szkoda paliwa Confused Do punktu B z punktu A w sam raz:) i starczy. Upss ale to nie ten temat Exclamation

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jaco73 dnia Nie 18:10, 16 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ptok




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skąd:
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:51, 16 Mar 2014    Temat postu:

Odkąd kupiłem CR-Vkę twierdzę wprost, że ten silnik się marnuje. Niewykorzystany potencjał mocy dostępny w zakresie, którego nie używa się praktycznie w aucie terenowym (nawet pseudoterenowym). A w aucie typu accord, civic, corolla taki silnik jest wymarzony do normalnej jazdy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaco73




Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:39, 16 Mar 2014    Temat postu:

To jest Halina...Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkamil




Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:58, 16 Mar 2014    Temat postu:

5600 ? Tam jeszcze nie dotarłem... Wink
Z obciętą sprężynką wszystko działa idealnie, czyli albo korek ciulowy albo niedokładnie wykonany wlew w chłodnicy-zamienniku był powodem zamieszania... mam nadzieje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomo




Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:12, 18 Mar 2014    Temat postu:

Prawdopodobnie chłodnica, kolega założył podróbkę do civic-a i otwór na korek był za mały, przez co korek nie puszczał, ale tego dowiedziałem się dopiero dziś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:58, 18 Kwi 2014    Temat postu:

Ponieważ u mnie też pojawił się ten problem po wymianie chłodnicy, i moje podejrzenie pada na korek, lub ten otwór w chłodnicy.
W oryginalnym korku podczas czyszczenia rozsypał się pod palcami ten plastykowy grzybek, korek wymieniony na zamiennik z zaczęły się problemy.
Dzisiaj rozebrałem oba, i w oryginale sprężynka jest cieńsza i lżej chodzi, na razie wrzuciłem ją do zamiennika i zobaczę jakie będą efekty


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez traks dnia Pią 7:42, 18 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkamil




Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:46, 18 Kwi 2014    Temat postu:

ja obciąłem sprężynkę i problem z głowy, wszystko działa jak należy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:50, 18 Kwi 2014    Temat postu:

Obciąłem sprężynkę, ale zauważyłem że jeszcze chyba nie domaga termostat. Po wyciągnięciu i przetestowaniu w garnku, okazało się że faktycznie nie otwiera się. I żeby było ciekawiej odnalazłem zakurzony na półce w garażu oryginalny, z przed wymiany, i ten bardzo ładnie zadziałał zarówno w garnku jak i w aucie.
Ja oprócz objawu twardego przewodu, zauważyłem że po zgaszeniu auta, wąż robi się płaski jakby był zasysany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkamil




Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:29, 18 Kwi 2014    Temat postu:

Więc na bank nie ma przepływu do zbiorniczka wyrównawczego, albo jest zbyt "ubogi"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:28, 10 Sie 2014    Temat postu:

Pozwolę sobie odświeżyć temat, bo nadal nie mogę sobie poradzić z problemem przepływu przez korek, pomiędzy chłodnicą a zbiorniczkiem wyrównawczym, głównie chodzi o wyrównanie tworzącego się podciśnienia po wyłączeniu silnika. Przycięcie sprężynki nic nie daje, bo tak ew. może utrudniać przepływ z chłodnicy do zbiorniczka, a ja mam problem w drugą stronę. Ma ktoś może jakieś pomysły?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkamil




Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:55, 10 Sie 2014    Temat postu:

Przycięcie sprężynki nie utrudnia, a ułatwia przepływ między zbiorniczkiem, a chłodnicą. Sprawdź drożność przewodu łączącego zbiorniczek z resztą i spróbuj z innym korkiem . Ja po "modyfikacji" sprężynki zażegnałem problem definitywnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:59, 10 Sie 2014    Temat postu:

Sprężynka ma znaczenie przy zbyt dużym ciśnieniu w układzie, natomiast żadnego przy powstawaniu podciśnienia. Korek wymieniony, problem pozostał. Sprawdzałem i przewód pomiędzy zbiorniczkiem a chłodnicą drożny.
Mam wrażenie że jest coś nie tak jest na styku korka a mocowania w chłodnicy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy