Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Wysokie obroty silnika .

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spawn




Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:35, 08 Lut 2015    Temat postu: Wysokie obroty silnika .

Mam mały problem i nie potrafię znaleźć rozwiązania.
Moja Honda CRV I rok 99 silnik 147 KM.
Problem polega na tym że po odpaleniu zimnego silnika obroty idą do góry, wiadomo normalna rzecz ale jak silnik nagrzeje się to obroty nie spadają , dopiero po zgaszeniu i ponownemu odpaleniu wszystko wraca do normy.

Zrobiłem wszystko co znalazłem na na forach czyli :

Wymieniony czujnik temperatury ( ten co łączy się z komputerem)
Silnik krokowy wyczyszczony
Przepustnica wyczyszczona
Zawory ustawione
Komputer zresetowany

Może ktoś ma jakieś sugestie. Bo niestety nie znalazłem na forum takiego problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
edon




Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:39, 12 Lut 2015    Temat postu:

Nie wiem czy będę mógł Ci pomóc ale miałem kiedyś z czym takim do czynienia. Co prawda był to Nissan Vanette 2.4D ale podobny objaw. Po uruchomieniu ssanie potrafiło się nie wyłączać nawet po przejechaniu kilku kilometrów. Nawet w serwisie nie wiedzieli co z tym zrobić mówili że się zacina i oni nic nie poradzą. Ja po prostu wyregulowałem ustawienie obrotów na takim poziomie by odpalał normalnie bez ssania . No bo przecież to ssanie to tylko większe obroty czyli więcej paliwa. Od tej pory jeździłem nim 10 lat i chodził jak trzeba.


CRV 2008 exe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spawn




Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:45, 12 Lut 2015    Temat postu:

Zawsze jakiś sposób , tylko niestety nie wiem jak to zrobić .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
edon




Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:24, 14 Lut 2015    Temat postu:

Przy tych starych dieslach to jeszcze coś potrafiłem zrobić bo regulacja była prosta . Podjedz do jakiegoś warsztatu może coś pomogą.


_____________________
CRV 2008 2.0 exe. aut


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spawn




Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:36, 14 Lut 2015    Temat postu:

Niestety każdy z mechaników którego odwiedziłem rozkłada ręce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sauron




Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:44, 16 Lut 2015    Temat postu:

jedynie co mi do głowy przychodzi to to co wyczyściłeś krokowy albo przepustnica moze spróbuj jeszcze raz wyczyścić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy