Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Trzęsie autem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojlomza




Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:36, 20 Kwi 2013    Temat postu: Trzęsie autem

Zaczęło trząść ale nie tak jak przy niewyważonych kołach (przy jakiejś prędkości) ale w przedziale 2-2,2 tyś obrotów niezależnie od prędkości i biegu. Na jedynce i dwójce nie czuć tak bardzo. Narasta to na od 3 do 5. Na piątce jest niemiłosiernie bo prędkość patrolowo-ekonomiczna 80km/h i nie da się tak jeździć. Proszę o jakieś wskazówki. Jak przyśpieszam nie czuć tylko przy stałej prędkości obrotowej

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojlomza dnia Sob 21:38, 20 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sauron




Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:45, 21 Kwi 2013    Temat postu:

prawdopodobnie felga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axit




Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:45, 21 Kwi 2013    Temat postu: Re: Trzęsie autem

wojlomza napisał:
Zaczęło trząść ale nie tak jak przy niewyważonych kołach (przy jakiejś prędkości) ale w przedziale 2-2,2 tyś obrotów niezależnie od prędkości i biegu. Na jedynce i dwójce nie czuć tak bardzo. Narasta to na od 3 do 5. Na piątce jest niemiłosiernie bo prędkość patrolowo-ekonomiczna 80km/h i nie da się tak jeździć. Proszę o jakieś wskazówki. Jak przyśpieszam nie czuć tylko przy stałej prędkości obrotowej


A czy jak powiedzmy masz te 2000 rpm i lecisz ze stałą prędkością to trzęsie czy tylko przy przyspieszaniu?
Czy zdarzyło ci się uderzyć którymś z przednich kół w krawężnik BOKIEM?

Pytam bo miałem taki przypadek w przednionapedówce - szwankował przegub WEWNĘTRZNY, ale to było po uderzeniu - dość silnym w krawężnik właśnie bokiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojlomza




Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:18, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Jeżdżę po terenie ale w nic tak mocno nie rąbnąłem. Byłem na wyważaniu jeszcze raz i trochę lepiej. Ale tak jak piszesz, raczej przy stałej prędkości jak przyśpieszam nie czuć tak a może to tylko złudzenie. Może masz i rację z tym przegubem. Bo nieraz objaw zanika tak jakby się "ułożył" dobrze.
EDIT
a przegub nie powinien klekotać jak jest naruszony czy tylko będzie trzęsło


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojlomza dnia Pon 19:23, 22 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axit




Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:26, 22 Kwi 2013    Temat postu:

wojlomza napisał:
Jeżdżę po terenie ale w nic tak mocno nie rąbnąłem. Byłem na wyważaniu jeszcze raz i trochę lepiej. Ale tak jak piszesz, raczej przy stałej prędkości jak przyśpieszam nie czuć tak a może to tylko złudzenie. Może masz i rację z tym przegubem. Bo nieraz objaw zanika tak jakby się "ułożył" dobrze.
EDIT
a przegub nie powinien klekotać jak jest naruszony czy tylko będzie trzęsło


Z tym że ja wspominałem o przegubie wewnętrznym NIE zewnętrznym. Zewnętrzny faktycznie terkocze przy skręconych kołach. Wewnętrzny powoduje min telepanie autem w trakcie przyspieszania w pewnym zakresie RPM.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojlomza




Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:17, 22 Kwi 2013    Temat postu:

To ten przy skrzyni? Jak poznać czy prawy czy lewy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axit




Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:20, 22 Kwi 2013    Temat postu:

wojlomza napisał:
To ten przy skrzyni? Jak poznać czy prawy czy lewy

Tak to ten przy skrzyni, a co do diagnozy to już y mnie mechanicy diagnozowali, ale ja wiedziałem która stroną walnołem dlatego ich naprowadziłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojlomza




Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:56, 24 Kwi 2013    Temat postu:

Autem już nie trzęsie. Rozwiązanie problemu przyniosła regulacja zaworów, od tak, po remoncie 12tys i pierwsza regulacja. Odpalam auto jadę a tu nic Smile nie trzęsie. Dziwna ta moja honda jakaś. Ale na przyszłość jak coś będzie się działo to wystarczy zawory wyregulować i jak ręką odjął. Oczywiście żartuję. Dzięki za zainteresowanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy