Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:01, 20 Gru 2015 Temat postu: Sprzęgło "bierze " przy podłodze |
|
|
Panowie ostatnio zacząłem odczuwać dyskomfort z powodu tego że sprzęgło bierze przy samej podłodze. Jak tylko ruszę stopą zaczyna jechać. Do tego 1 i chyba wsteczny zaczynają ciężko wchodzić ( na zimno to trzeba kilka razy się przymierzyć do wbicia biegu). Zakładam że sprzęgło się kończy tylko mam pytanie czy w CRV 1 jest jaką możliwość regulacji / podciągnięcia na lince lub coś podobnego.
Zakładam ze płyn to któryś z DOT-ów 3 lub 4.
Jak odpowietrzyć sprzęgło w razie ...W
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Axit dnia Nie 10:30, 20 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
boczek232
Dołączył: 13 Lis 2015 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: knurów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:05, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
1. Zbiorniczek na płyn
2. Pompa sprzęgła
3. Odpowietrznik
Mi znajomy mechanik odpowietrzył w 5 minut kompresorem,a tak trzeba się bawić tak jak w odpowietrzanie hamulców
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
piter74
Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:20, 21 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
@boczek232
2 to wysprzęglik
Pompa sprzęgła jest pod zbiorniczkiem na płyn.
@Axit
Zajrzyj nad pedał sprzęgła czy nie masz wycieku z tłoczka pompy.
Może być, że pompa Ci padła. To częsta przypadłość w CRV.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 4:00, 22 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
piter74 napisał: | @boczek232
2 to wysprzęglik
Pompa sprzęgła jest pod zbiorniczkiem na płyn.
@Axit
Zajrzyj nad pedał sprzęgła czy nie masz wycieku z tłoczka pompy.
Może być, że pompa Ci padła. To częsta przypadłość w CRV. |
Wczoraj na szybko macałem i było sucho, dziś postaram się na spokojnie to sprawdzić. AHA zauważyłem długi jałowy skok i dopiero bierze powiedzmy poniżej 1/3.
Lepiej kupować używkę? Regenerować ? Czy jakiś zamiennik ceny powiedzmy do 250 (za 150 też są) znalazłem
1) [link widoczny dla zalogowanych]
Czy to może siłownik [link widoczny dla zalogowanych]
EDIT
byłem sprawdzić w kabinie jest raczej jakiś smar czarny - dużej wilgotności nie ma dywanik suchy. Uciapałem się ale to nie było płynne tylko raczej stałe.
Płynu jest tyle w zbiorniczku:
mało czy dolać? pompa nie wygląda na cieknącą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Axit dnia Wto 9:00, 22 Gru 2015, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
piter74
Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:03, 22 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie też była czarna maź w okolicy tłoka pompy i okazała się padnięta pompa sprzęgła.
W zbiorniczku miałem dużo czystszy płyn. No i powinno go być trochę więcej.
Ja wymieniłem na zamiennik. W sklepie była pompa firmy ashika, więc taką zamontowałem i jeżdżę. Narazie jest o.k. Sprzęgło pracuje jak trzeba, no i pedał wraca do normalnej pozycji a nie zostaje już przy podłodze.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:05, 22 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
piter74 napisał: | U mnie też była czarna maź w okolicy tłoka pompy i okazała się padnięta pompa sprzęgła.
W zbiorniczku miałem dużo czystszy płyn. No i powinno go być trochę więcej.
Ja wymieniłem na zamiennik. W sklepie była pompa firmy ashika, więc taką zamontowałem i jeżdżę. Narazie jest o.k. Sprzęgło pracuje jak trzeba, no i pedał wraca do normalnej pozycji a nie zostaje już przy podłodze. |
Byłem u znajomego mechanika - diagnoza pompa dogorywa. moze uda się załatwić jutro na jutro wieczór pompę inaczej tragedia.
Za całe 250 pln jest nowa pompa + wyprzęgnik + 1L płynu DOT 4 + 0,7 dla mechanika za udostępnienie garażu i pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Axit dnia Śro 14:04, 23 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
k
Dołączył: 17 Sie 2015 Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:46, 08 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Tez mialem cos podobnego ale wystarczyło układ przelac nowym plynem i odpowietrzyć i teraz biegi wchodzą bez problemu
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:52, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
k napisał: | Tez mialem cos podobnego ale wystarczyło układ przelac nowym plynem i odpowietrzyć i teraz biegi wchodzą bez problemu |
U mnie niestety skończyło sie na nowej pompie = 160 pln + 2,5 godziny pracy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:15, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Ja kupiłem za cos ponad 20 zł zestaw naprawczy, przejechane juz 20 tys km, i odpukać wszystko ładnie trzyma
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:53, 13 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
traks napisał: | Ja kupiłem za cos ponad 20 zł zestaw naprawczy, przejechane juz 20 tys km, i odpukać wszystko ładnie trzyma |
Niestety nie miałem czasu na to żeby się bawić w zestawy, a tym bardziej w razie gdyby to nie wypaliło to miałbym jeszcze większy problem. Bo w święta miałem trasę.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|