Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafalcrx
Dołączył: 15 Lut 2013 Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:23, 01 Maj 2013 Temat postu: reperaturki tylnych blotników |
|
|
witam,panowie ma ktos namiar na nowe reperaturki tylnych błotników do cr-v ki rd1?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
_iwo
Dołączył: 13 Paź 2013 Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:32, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, odświeżę temat. Jaki jest stan Waszych tylnich błotników, czy to normalne że w CRV z roku 00/01 wdziera się korozja, pojawiają się bąble, brak rantów od wewnątrz ? Jaki jest koszt naprawy jednej strony? Czy warto zainteresować się takim autem? Wiem, nie jest to auto z salonu.
Proszę o odpowiedź
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
revolta
Dołączył: 03 Sie 2013 Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Działdowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 3:58, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam 99 rok i tez widze slady rdzy od strony wlewy paliwa , szukalem reperaturek i nigdzie nie znalazlem ,
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Mroowa
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:30, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
O! To nie jestem jedyny z takim problemem! Miło wiedzieć.
Rozważam opcję naprawy (wycięcie rudej i wstawienie wyprofilowanych "łatek") lub całe błotniki.
Pierwsza wersja wymaga fachowca, któremu się zechce pobawić, druga zapewne kosztowniejsza, z kolei.
Mhm... będę się orientował wkrótce. Natomiast chętnie posłucham podpowiedzi kogoś, kto przetarł już ten bolesny szlak.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mroowa dnia Pon 20:38, 14 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:01, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Ja też nie widziałem, dopóki w sobotę nie wydłubałem sobie w progu dziury wielkości pięści )
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
MarcinGdynia
Dołączył: 03 Gru 2012 Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3City Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:56, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Niestety potwierdzam, rudy pojawia się na obu tylnich nadkolach
swego czasu jak miałem ocierkę na jednej stronie to też szukałem reperaturek, ale z mizernym skutkiem.
Jak uszkodzenie jest poważne to pozostaje wycięcie i wspawanie nowej ćwiartki, tak mi sugerował blacharz/lakiernik
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Bonelli
Dołączył: 25 Paź 2012 Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:28, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tak tylko szkoda że nie powiedział zkąd wziąść tą ćwiartkę w dobrym stanie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
andrzej330
Dołączył: 15 Mar 2013 Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:11, 21 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie
Te wszystkie ćwiartki ze szrotu są na błotnikach zabudowane plastikami i może się okazać że pod nimi jest większa masakra niż u nas
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Bonelli
Dołączył: 25 Paź 2012 Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:33, 22 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
W 99 przypadkach jest dokładnie tak jak napisał andrzej330. Trochę dziwi mnie fakt że żaden rodzimy producent nie wpad na to aby produkować reperaturki tylnych błotników do tego modelu. Przecież jako jedyny producent w Polsce miałby niesamowity zbyt. Powiem więcej że może nawet na cały świat by sprzedawał bo ja swego czasu szukałem też zagranicą i nie znalazłem. A może przyczyny braku tych reperaturek należy szukać gdzieś indziej może ktoś zbadał rynek i wyszło mu że jest za mało tych aut żeby taka produkcja się opłaciła. Chyba że jest to typowa przypadłość Japończyka czyli brak zamienników sam wielokrotnie przekonalem się jak kiepsko jest z zamienikami do tych aut gdy pytałem o coś w sklepach często słyszałem odpowiedź tylko serwis. Z drugiej strony wiem że takie reperaturki są dostępne do modeli takich jak crx , Civic. Zawsze jeszcze można zamówić w serwisie cały tylny błotnik tylko ta cena jakieś 2700zł.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bonelli dnia Wto 15:43, 22 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
bialutki1
Dołączył: 20 Lis 2013 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:04, 27 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
A mi sie wydawało, że CR-V ki nie rdzewieją. Ocynk i te sprawy. Jak widać się myliłem. U mnie na razie czyściutko.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
revolta
Dołączył: 03 Sie 2013 Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Działdowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:49, 29 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
A czy jedynka jest w ocynku ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Porter
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 3:58, 30 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Chyba jest, ale tylko z zewnątrz. Przynajmniej tak mi się wydaje, bo przy spawaniu 'jeb@ło' niesamowicie. W każdym razie, nasze hondy gniją jakby od środka, kiedy pojawia się parch, znaczy że jest chujnia. Słyszałem o tym wcześniej, a potem sam się przekonałem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
revolta
Dołączył: 03 Sie 2013 Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Działdowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:48, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
No u mnie tyl , nadkola , progi cale zdrowe i cala reszta tez ale tyl nadkola i wlew paliwa
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Porter
Dołączył: 24 Lut 2011 Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:16, 08 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
revolta napisał: | No u mnie tyl , nadkola , progi cale zdrowe i cala reszta tez ale tyl nadkola i wlew paliwa |
A zdejmowałeś nakładki progów? W 'zrób to sam' mniej więcej opisałem gdzie i jak to wygląda.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
qucia
Dołączył: 17 Cze 2013 Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:02, 08 Gru 2013 Temat postu: reperaturki tył |
|
|
Witam ! Kupiłem CRVkę gdzie tylne ranty były w opłakanym stanie, a nawet już ich wcale nie było, jednym słowem sama rdza i dziura. Chciałem kupić całe ćwiartki bo na popularnym portalu można je kupić za 200-300 złotych -jedna strona- ale mechanik uznał że da radę je odtworzyć. Trochę się przeliczył i zaczęły się problemy. Wnikliwie obserwując gabaryty auta, stwierdziłem , że rant prawego przedniego błotnika po odwróceniu o 180 stopni pasuje po małych przeróbkach do tylnego lewego i tak też się ma druga strona. Kupiłem dwa i blacharz tak wykombinował, że udało się wyprowadzić tył (kłopot był tylko potem z otworami na plastikowe listwy). Kłopot nastąpiły przy łączeniu nadkola z progiem (brak tzw kolana) i to zajęło najwięcej czasu. Wlew paliwa po zdemontowaniu rury wlotowej też udało się zrobić. Pozostało mi jeszcze lada dzień założyć plastikowe nadkola i myślę, że 5 lat będzie bez dotykania, bo po całkowitym zrobieniu karoserii, wypiaskowałem spawane elementy i dobrze zakonserwowałem. Na koniec napiszę : mój blacharz wyznał, że gdyby kiedyś w przyszłości coś takiego robił zasugeruje kupno ćwiartki bo zredukowałoby to czas wykonawstwa o połowę. Pozdrawiam !
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|