Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Problemy z ładowaniem, przyczyna czy inny czort.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daria65




Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warm-maz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:08, 09 Sie 2018    Temat postu: Problemy z ładowaniem, przyczyna czy inny czort.

Witam
Honda CRV 2005 2.2 ictdi.
Od niedawna przytrafiło mi się 3 razy dziwne zdarzenie.
Nagle w czasie jazdy zaczynają zapalać się poszczególne kontrolki. Jedne gasną i zapalają się po kilka razy. Potem już pala się wszystkie, zegary się wyłączają ,wszystko na zero, radio tez się wyłącza. Klimę sam wyłączałem.
Pali się wszystko jak choinka. Ewidentny brak ładowania. Ok.
Torgue zapisuje błąd p0400 i p2004. Podłączam miernik. 9 volt, nie ma ładowania. Gaszę auto, podładowuje akumulator. Odpalam samochód po 30 minutach. Wszystko gra.
Zero błędów wszystkie kontrolki zgaszone. Jet ładowanie!
Po tym jak dwa razy mnie to złapało, auto poszło do mechanika. Alternator do elektryka. Elektryk sprawdził, wymienił regulator i mostek. Wczoraj auto odebrałem. Dzisiaj pojeździłem godzinę i znowu to samo. Dobrze że 100m od garażu. Znowu wszystkie kontrolki się pala. Radio wyłączone. Miernik pokazuje 9 volt. Gaszę auto . Trup nie odpala. Ładuje 20 minut. Odpalam bez problemów. Jest ładowanie. Nie ma żadnych błędów
Ręce opadają. Pomocy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam0729




Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:25, 15 Sie 2018    Temat postu:

a co oznaczają te błędy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daria65




Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warm-maz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:50, 14 Maj 2019    Temat postu:

Sprawa wyjaśniona. Po godzinie jazdy jak wszystko bylo rozgrzane przestawała sie kręcić rolka. Nioe trzymało zabezpieczenie. Przy okazji nie bawdzcie sie wnaprawe alternatora, wymiane regulatora napięcia zamiennika czy innej rzeczy. Słabo to współgra z reszta elektroniki. Taniej i pewniej kupić cały używany alternator ale oryginalny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / II Gen (2002-2006) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy