Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
LPG w CR-V I generacji - opinie użytkowników.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darko




Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Łomża
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:15, 01 Kwi 2012    Temat postu: Re: LPG w CR-V I generacji - opinie użytkowników.

rajax napisał:
Witam, zdania na temat LPG są podzielone. Wiem że trzeba regulowac zawory, a po3-4 takich operacjach, trzeba regenerowac głowicę.
Mam pytanie do użytkowników, jakie macie konkretnie instalacje, jaki sterownik, wtryski itp... no i najważniejsze czy nie ma z tym większych problemów. Jakie spalanie osiągacie ?


nie jestem specjalista ale sam posiadam cr-v z 1997 roku od poczatku na gazie...do 2003 roku brc ale tzw.drugiej generacji a potem sekwencja kme z żółtymi wtryskami valtek(czt jakoś tak)...obecnie silnik ma 297 tys.km..olej wymieniam co 10 tys.km(miedzy wymianami dolewka max.0,5 litra)...co 10 tys.również regulacja zaworów...i jak narazie daje radę....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arapaho




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 162
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:30, 02 Kwi 2012    Temat postu:

Ja mam ELPIGAZ V gen. spalanie w granicach 11-13 l/100 km. Od zamontowania instalacji przejechałem 10 kkm i dolałem 0,5 l oleum. Puki co auto chodzi piknie mimo przebiegu 210 kkm. Zastanawiam się nad tą regulacją o której wszyscy tak się rozpisują , ale zastanawiam się czy jest sens grzebać skoro wszystko chodzi dobrze...
A jakie wogóle sa objawy wskazujące na konieczność takiej regulacji ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
knopper




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:02, 06 Kwi 2012    Temat postu:

arapaho napisał:
Ja mam ELPIGAZ V gen. spalanie w granicach 11-13 l/100 km. Od zamontowania instalacji przejechałem 10 kkm i dolałem 0,5 l oleum. Puki co auto chodzi piknie mimo przebiegu 210 kkm. Zastanawiam się nad tą regulacją o której wszyscy tak się rozpisują , ale zastanawiam się czy jest sens grzebać skoro wszystko chodzi dobrze...
A jakie wogóle sa objawy wskazujące na konieczność takiej regulacji ?
rano fura gaśnie , terkocze , zresztą jak nie będziesz robił stale serwisu to w końcu sam zobaczysz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NICKT




Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:54, 01 Kwi 2013    Temat postu:

Kupiłem Hondę z instalacją V generacji (na gaz ciekły), ale po 5tys km padł komputer. Auto z 1999 roku, instalacja z 2006. Ponieważ jest to mało popularna u nas instalacja, a już coś było grzebane w niej (dodatkowa masa, dodatkowe cewki na płytce), więc wyrzuciliśmy wszystko i założyłem nowiutką włoską sekwencję, z którą nie ma najmniejszego problemu. Oczywiście przewody i butla też nowa.
Silnik 2.0 147KM, spalanie 10-10,7 gazu (stały napęd 4x4).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AreBie




Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: NML
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:26, 16 Kwi 2013    Temat postu:

NICKT napisał:
(stały napęd 4x4).


Co to za cudowna wersja CR-V ? Nawet inżynierowie Hondy o niej nie słyszeli. Pewnia jakaś wersja made in stodoła Pana Henia robiona na zamówienie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NICKT




Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:25, 16 Kwi 2013    Temat postu:

A jaki jest napęd w CRV? Nie mam żadnego wyłącznika, przełącznika jak w nowych terenówkach, a mam napęd na 4 koła stały. To się jakoś inaczej nazywa?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez NICKT dnia Wto 21:29, 16 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Axit




Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:21, 16 Kwi 2013    Temat postu:

NICKT napisał:
A jaki jest napęd w CRV? Nie mam żadnego wyłącznika, przełącznika jak w nowych terenówkach, a mam napęd na 4 koła stały. To się jakoś inaczej nazywa?


STAŁY ..... to on jest z nazwy, a działa mniej więcej tak:
na stałe masz napędzane kola przednie, jak przód się ślizga to załącza się tył ( na chwilę) jak już nie ma różnicy prędkości kół to wył się wyłącza i już. Gdzieś to na forum jest opisane poszukaj. Nawet filmik jest zapodany.



EDIt BTW ja dziś samodzielnie wymieniłem filtry w instalacji LPG i jak na razie jeździ. Po prostu trzeba dbać i już.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Axit dnia Wto 22:23, 16 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NICKT




Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:26, 16 Kwi 2013    Temat postu:

OK, dzięki za wyjaśnienie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Porter




Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:29, 16 Kwi 2013    Temat postu:

NICKT napisał:
A jaki jest napęd w CRV? Nie mam żadnego wyłącznika, przełącznika jak w nowych terenówkach, a mam napęd na 4 koła stały. To się jakoś inaczej nazywa?


Nie masz stałego napędu. Masz napęd na przód, tył dopina się automatycznie kiedy występuje różnica w prędkości obrotowej kół.
No chyba że faktycznie jakiś pan Heniek, przy użyciu spawarki, spiął tył na stałe. Ale wtedy tylny most rozpadł by się po kilku kilometrach.

Edyta; Axit szybszy Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Porter dnia Wto 22:32, 16 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / I Gen (1996-2001) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy