Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Linia bagażnika dachowego w CRV IVgen.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek79




Dołączył: 17 Sie 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:18, 17 Sie 2017    Temat postu: Linia bagażnika dachowego w CRV IVgen.

Witam serdecznie,

jestem nowym właścicielem CRVki 2016 1,6MT od połowy czerwca.
Samochód sprawuje się świetnie.
MOją wątpliwość wzbudziła tylko kwestia bagażnika dachowego mocowanego do punktów w relingu.
Po zamontowaniu zestawu (niezależnie od producenta), bagażnik dachowy dość mocno "patrzy" w górę. Po dołożeniu boxa dachowego całość działa jak skrzydło w samolocie.
Kwestia wynika z osadzenia punktów montowania bagażnika po łuku (przód wyżej, tył niżej).
Czy ktoś z Forumowiczów ma może podobne obserwacje, a jeżeli tak, to czy istnieje jakieś rozwiązanie producenta, które deniwelują tę różnicę w wysokościach?

Nie znalazłem dodatkowych informacji na ten temat na forum, ani w innych miejscach w necie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysztofP




Dołączył: 05 Lut 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:41, 05 Lut 2018    Temat postu:

Witam wszystkich piszących i czytających. To moja pierwsza wizyta w klubie : ).
A w temacie - masz rację, box ma wyraźnie podniesiony przód, też o tym nie wiedziałem. A wg Thule taki montaż boksu jest "Not ok". Kupując samochód (CRV IV - luty 2017) nie wiedziałem również o tym, że są problemy z zamontowaniem dużego boksu dachowego. No bo niby dlaczego miałyby być - samochód duży,są relingi no i IV generacja czyli samochód już po okresie chorób wczesnego wieku. A jednak są, ale nie będę tego komentował.
Rozwiązanie znalazłem takie, że zastosowałem różne podstawy Thule 753 i 751. Mają taki sam kształt ale różnią się wysokością o 3cm: wyższe dałem na tył a niższe na przód. Belki są prawie w płaszczyźnie poziomej i umożliwiają zamontowanie dużego boku Thule Motion 800. Klapa tylna (bez spoilera) otwiera się do końca i pozostaje jeszcze ok. 3cm luzu między szybą a dnem boksu (światło stop-u na klapie jest poniżej). Pozdrawiam : )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KrzysztofP dnia Pon 20:53, 05 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DekarzUK




Dołączył: 25 Paź 2021
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:39, 25 Paź 2021    Temat postu:

Witam.
Wiem że po 3 latach ale próbuję założyć bagażnik dachowy do naszej CRVki i nagle okazuje się iż mamy model bez relingów.
Czy w Polifcie wszystkie miały już relingi czy nadal trzeba sprawdzać?
Szukam 2iej dla siebie (nasza 2014 to auto żony) I konieczne z relingami poniewazzawsse zakładam systemy Thule i na belki drabiny które używam do pracy (montaż rynien, fascii i soffitów czyli po Polsku facjat i podbitek).
Z CRV jestem bardzo zadowolony i 2ie auto bedziena 100% CRV ale musi mieć możliwość wożenia drabin I długich elementów PCV na dachu (na Kii Soul bez problemu wszystko wchodzi ale bagażnik jest za mały na moją ilość narzędzi).
Piotr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
varadero




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:03, 26 Paź 2021    Temat postu:

W modelach po liftingu od 2015 pierwsze dwie wersje wyposażenia S i Comfort nie miały relingów. Można je było dokupić extra, lub wybrać wersje od elegance wzwyż które je posiadają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DekarzUK




Dołączył: 25 Paź 2021
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:24, 26 Paź 2021    Temat postu:

Dzięki.
W takim razie będę musiał poszukać 2iej CRVki ale tym razem z relingami.
Są filmy jak założyć ale oryginalne z Hondy to koszt naprawdę spory a że i tak chcę drugą Hondę zamiast Kii to nie ma sensu ciąć auta żony. Kusi mnie tylko te 1.6 biturbo.
Ale to inny temat. Popytam na forum czy warto bo w manualujeszczd bym przeżył a na pewno będzie dużo łatwiej o takie z relingami niż 1.6 120bhp bo te były w najtańszych wersjach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy