Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elvawien
Dołączył: 25 Cze 2017 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:34, 30 Sie 2017 Temat postu: Kilka pytań : Obroty, spalanie oleju, praca silnika |
|
|
Witam. Posiadam honde crv z 2004r 150km benzyna przebieg ok 170 tys km.
1. Przy odpaleniu na zimnym silniku obroty stoją na ok 1600. Po odczekaniu okolo 1-2 min spadają do ok 800. Czy taka praca silnika jest normalna?
2. Po przejechaniu 2 tys km (w ciągu 24h jazdy z małymi przerwami) zauwazylem ze ubylo ok 1l oleju. Nie udało mi się zlokalizować żadnego wycieku. Czy mieści się to w granicach normy?
3. To już może tylko mój wymysł bo na codzień jeżdżę firmowym citroen berlingo w dieslu, ale...Przy zmianie biegów zwłaszcza na tych niższych czuć jakby lekki opór jakby auto przychamowuje przez co zmiana biegów nie odbywa się płynnie
4. Czy to auto lubi wysokie obroty na poziomie 3000 obr? Czasami mam wrażenie że brakuje mu mocy bo startując pod górkę zmieniając z 1 biegu na 2 to ma bardzo ciężki start. To samo przy większych prędkościach gdzie jadąc na 5 biegu pod górkę z prędkością 100km/h potrafią spaść mu obroty i wymagana jest redukcja do 4 biegu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adam0729
Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:54, 07 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
maksymalny moment obrotowy przy 4 tyś obr a moc przy 6tyś obr więc przy większej górce jadąc 100 na 5 tym biegu może zabraknąć mocy
ten przebieg jest prawie niemożliwy jesteś pewien że licznik nie cofnięty te roczniki z polskich salonów mają od 250 tyś do 330 tyś km -te z zachodu sprzedają z takimi przebiegami ale to mało realne.
tyle oleju mógłby pożreć jak być jeździł na wysokich obrotach -ogólnie bardzo mało oleju pobierają około 0.5 l na 10tyś
obroty na biegu jałowym około 600 obr/min -ciepły silnik
napisz skąd jesteś może w twojej okolicy jest dobry mechanik
kiedy była robiona regulacja zaworów? ważne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adam0729 dnia Czw 18:57, 07 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
elvawien
Dołączył: 25 Cze 2017 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:15, 13 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Dzieki za informacje . Autko kupione w Bergen. W Norwegii podobno licznik sprawdza sie przy eu kontroli i jak znajda ze cofniety to takie info musi byc podane. Jako ze nie ma o tym nic w ksiazce serwisowej to raczej cofniety nie jest. Zawory nie wiem kiedy byly regulowane a sam raczej nic nie zdzialam wiec planuje to uczynic moze za pol roku przy najblizszej wizycie w Polsce mam nadzieje ze do tego czasu nic sie nie stanie...😞
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
adam0729
Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:18, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
regulacja luzów zaworowych robi się co 40 tyś km ,jeśli jest lpg to co 20 tyś -mi mechanik przy LPG poleca co 30 tyś km bo akurat mój styl jazdy na to pozwala.
Jak byś był ze śląska to polecił bym Ci super mechanika od Hondy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|