Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
IV 1.6 160 kM ubytek płynu w chłodnicy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
abp123




Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:48, 18 Cze 2017    Temat postu: IV 1.6 160 kM ubytek płynu w chłodnicy

Przy przebiegu 60 tys. ubytek płynu w chłodnicy 2,5 litra. Czy ktoś miał coś takiego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
abp123




Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:25, 19 Cze 2017    Temat postu:

Po dwudniowym postoju, przy pierwszej próbie odpalenia kontrolki przygasły jakby tłoka przyblokowało. Później palił i pracował poprawnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:23, 20 Cze 2017    Temat postu:

Ubytek prawie polowy pojemnosci chlodziwa, to juz powinno zapalic swiatelko ostrzegawcze w glowie. Oczywiscie istotne jest czy ten ubytem postepowal na przestrzeni calych tych 60 tys. km (wtedy to by wskazywalo raczej na jakas drobna nieszczelnosc, wade uszczelki itp.) czy tez w okresie potrzebnym do przejechania kilkuset czy kilku tysiecy km (wowczas moze to swiadczyc poza istotna nieszczelnoscia, rowniez o jakiejs powazniejszej awarii np. uszczelki pod glowica itp.).
W kazdym razie, napewno powinno sie znalezc przyczyne, bo nie jest to typowe I raczej nierealne aby nastapilo na skutek odparowania.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
abp123




Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:19, 11 Lip 2017    Temat postu:

Okazało się że uszczelka do wymiany. Tylko dlaczego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:20, 12 Lip 2017    Temat postu:

Przyczyny moga byc oczywiscie rozne ale raczej rzadko wynikaja z wad samej uszczelki glowicy (UPG)... niestety. Dlaczego niestety? Ano dlatego, ze gdyby przyczyna lezala talko np. w wadliwek konstrukcji albo w zlej jakosci UPG, to wymiana na poprawiona dawalaby gwarancje usuniecia przyczyny problem. Niestety ale zazwyczaj problem lezy zupelnie gdzie indziej (np. konstrukcyjne takie jak: zla termika silnika wynikajaca z nieoptymalnego chlodzenia glowicy i bloku cylindrow, wadliwa konstrukcja samego bloku i niedostatecznie stabilne osadzenie tulei... itp, albo dysfunkcje procesu spalania powodujace przegrzanie silnika takie jak zle dzialajacy uklad EGR, lejace wtryskiwacze albo jakies bledy w procesie wypalania filtra czaste albo usterka ktoregos z wielu czujnikow skutkujaca prace silnika w nieoptymalnych warunkach i... kto wie co jeszcze).
W kazdym badz razie, jezeli przyczyna usterki nie lezy w samej UPG, to jej wymiana bez usuniecia przyczyny, daje duze prawdopodobienstwo nawrotu choroby w relatywnie niedlugim czasie.
Sad
Ale aby byc uczciwym, zaznacze ze jak do tej pory nie napotkalem zadnych informacji, ktore moglyby wskazywac na jakies wady konstrukcyjne rzeczonego silnika.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Śro 8:39, 12 Lip 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
abp123




Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:29, 26 Lip 2017    Temat postu:

Po wymianie uszczelki i przejechaniu 3 tys już dwa razy dolewałem płynu, 1,5 litra i 1 litr.
Przyczyna nie usunięta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:28, 27 Lip 2017    Temat postu:

Peknieta glowica?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
abp123




Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:40, 27 Lip 2017    Temat postu:

W wykazie wykonanych usług jest regeneracja głowicy. Mam nadzieję że szczelność sprawdzili.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CityMatic




Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:18, 27 Lip 2017    Temat postu:

TZN serwis nie usunął usterki - auto na gwarancji? - nie powinni Ci oddawać auta nie sprawdzając go wcześniej - to nie jest normalne aby przy takim przebiegu były takie "buble"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KDF




Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:27, 28 Lip 2017    Temat postu:

Downsizing się kłania.
Jak można wstawiać takie małe silniki do takich dużych samochodów...

A o jakości serwisów się nie wypowiadam bo to porażka. Dobrzy do wymiany oleju... Jak coś się dzieje to zupełna nieporadność. I nie jest to tylko problem Hondy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:16, 07 Sie 2017    Temat postu:

Widzę, że mamy pierwszy poważny problem na forum. Jeśli chodzi o moje auto, to mam przejechane 59 tysięcy. Żadnych problemów do tej pory nie miałem. Płynu nie ubywa, oleju nie ubywa, z filtrem DPF nie mam żadnego problemu. Mam nadzieję, że jest to odosobniony przypadek z tą głowicą, bo ja jestem bardzo zadowolony z CR-V z tym właśnie silnikiem. W przyszły tygodniu jadę na przegląd AB, przy 60tys/km. Zobaczymy jaki będzie koszt i co wymienią. Niebawem wyjeżdżam do Chorwacji, więc kolejne 3tys/km przybędzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
leonidas




Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:26, 07 Sie 2017    Temat postu:

Tomasz, jestem jeszcze przed przeglądem, podziel się po operacji kosztem w Twoim ASO. Porównamy z cenami Mazowieckimi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:38, 10 Sie 2017    Temat postu:

Nie ma sprawy. Po przeglądzie na który jazdę w poniedziałek dam znać.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomasz




Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:14, 16 Sie 2017    Temat postu:

Jestem już po przeglądzie. Wymieniono filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza, filtr przeciwpyłkowy, olej i jak zwykle sprawdzono najważniejsze elementy auta. Koszt przeglądu to 1430zł. Kwota wyższa od poprzedniego przeglądu, ponieważ po raz pierwszy był wymieniany filtr paliwa. Sam koszt filtra paliwa to 215zł + wymiana 258zł. Podobno żeby wymienić filtr, trzeba odkręcać układ wydechowy(porażka konstrukcyjna). Podsumowując auto w stanie idealnym, tylko lać paliwo i jeździć. Dla porównania przegląd Skody Octavii RS TDI DSG 184KM przy 60tys/km, wyniósł 2500zł (wymiana oleju w skrzyni DSG). Nie jest więc tak źle z kosztami przeglądów Hondy.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
abp123




Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:59, 23 Wrz 2017    Temat postu:

Przy drugiej naprawie okazało się, że pęknięta głowica. Chociaż przy dłuższych trasach ubytek płynu był minimalny. Natomiast na mieście i krótkich przejazdach ubytek był większy.
Jednak ubytek płynu był znacznie mniejszy niż przed regeneracją głowicy. Jeżeli była pęknięta to nie powinno być różnicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy