Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abp123
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:48, 18 Cze 2017 Temat postu: IV 1.6 160 kM ubytek płynu w chłodnicy |
|
|
Przy przebiegu 60 tys. ubytek płynu w chłodnicy 2,5 litra. Czy ktoś miał coś takiego?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
abp123
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:25, 19 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Po dwudniowym postoju, przy pierwszej próbie odpalenia kontrolki przygasły jakby tłoka przyblokowało. Później palił i pracował poprawnie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:23, 20 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ubytek prawie polowy pojemnosci chlodziwa, to juz powinno zapalic swiatelko ostrzegawcze w glowie. Oczywiscie istotne jest czy ten ubytem postepowal na przestrzeni calych tych 60 tys. km (wtedy to by wskazywalo raczej na jakas drobna nieszczelnosc, wade uszczelki itp.) czy tez w okresie potrzebnym do przejechania kilkuset czy kilku tysiecy km (wowczas moze to swiadczyc poza istotna nieszczelnoscia, rowniez o jakiejs powazniejszej awarii np. uszczelki pod glowica itp.).
W kazdym razie, napewno powinno sie znalezc przyczyne, bo nie jest to typowe I raczej nierealne aby nastapilo na skutek odparowania.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
abp123
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:19, 11 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Okazało się że uszczelka do wymiany. Tylko dlaczego?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:20, 12 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Przyczyny moga byc oczywiscie rozne ale raczej rzadko wynikaja z wad samej uszczelki glowicy (UPG)... niestety. Dlaczego niestety? Ano dlatego, ze gdyby przyczyna lezala talko np. w wadliwek konstrukcji albo w zlej jakosci UPG, to wymiana na poprawiona dawalaby gwarancje usuniecia przyczyny problem. Niestety ale zazwyczaj problem lezy zupelnie gdzie indziej (np. konstrukcyjne takie jak: zla termika silnika wynikajaca z nieoptymalnego chlodzenia glowicy i bloku cylindrow, wadliwa konstrukcja samego bloku i niedostatecznie stabilne osadzenie tulei... itp, albo dysfunkcje procesu spalania powodujace przegrzanie silnika takie jak zle dzialajacy uklad EGR, lejace wtryskiwacze albo jakies bledy w procesie wypalania filtra czaste albo usterka ktoregos z wielu czujnikow skutkujaca prace silnika w nieoptymalnych warunkach i... kto wie co jeszcze).
W kazdym badz razie, jezeli przyczyna usterki nie lezy w samej UPG, to jej wymiana bez usuniecia przyczyny, daje duze prawdopodobienstwo nawrotu choroby w relatywnie niedlugim czasie.
Ale aby byc uczciwym, zaznacze ze jak do tej pory nie napotkalem zadnych informacji, ktore moglyby wskazywac na jakies wady konstrukcyjne rzeczonego silnika.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Śro 8:39, 12 Lip 2017, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
abp123
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:29, 26 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Po wymianie uszczelki i przejechaniu 3 tys już dwa razy dolewałem płynu, 1,5 litra i 1 litr.
Przyczyna nie usunięta.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 6:28, 27 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Peknieta glowica?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
abp123
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:40, 27 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
W wykazie wykonanych usług jest regeneracja głowicy. Mam nadzieję że szczelność sprawdzili.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
CityMatic
Dołączył: 30 Sty 2016 Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:18, 27 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
TZN serwis nie usunął usterki - auto na gwarancji? - nie powinni Ci oddawać auta nie sprawdzając go wcześniej - to nie jest normalne aby przy takim przebiegu były takie "buble"
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
KDF
Dołączył: 15 Sty 2017 Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:27, 28 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Downsizing się kłania.
Jak można wstawiać takie małe silniki do takich dużych samochodów...
A o jakości serwisów się nie wypowiadam bo to porażka. Dobrzy do wymiany oleju... Jak coś się dzieje to zupełna nieporadność. I nie jest to tylko problem Hondy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:16, 07 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Widzę, że mamy pierwszy poważny problem na forum. Jeśli chodzi o moje auto, to mam przejechane 59 tysięcy. Żadnych problemów do tej pory nie miałem. Płynu nie ubywa, oleju nie ubywa, z filtrem DPF nie mam żadnego problemu. Mam nadzieję, że jest to odosobniony przypadek z tą głowicą, bo ja jestem bardzo zadowolony z CR-V z tym właśnie silnikiem. W przyszły tygodniu jadę na przegląd AB, przy 60tys/km. Zobaczymy jaki będzie koszt i co wymienią. Niebawem wyjeżdżam do Chorwacji, więc kolejne 3tys/km przybędzie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
leonidas
Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazowieckie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:26, 07 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Tomasz, jestem jeszcze przed przeglądem, podziel się po operacji kosztem w Twoim ASO. Porównamy z cenami Mazowieckimi
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:38, 10 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Nie ma sprawy. Po przeglądzie na który jazdę w poniedziałek dam znać.
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz
Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:14, 16 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Jestem już po przeglądzie. Wymieniono filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza, filtr przeciwpyłkowy, olej i jak zwykle sprawdzono najważniejsze elementy auta. Koszt przeglądu to 1430zł. Kwota wyższa od poprzedniego przeglądu, ponieważ po raz pierwszy był wymieniany filtr paliwa. Sam koszt filtra paliwa to 215zł + wymiana 258zł. Podobno żeby wymienić filtr, trzeba odkręcać układ wydechowy(porażka konstrukcyjna). Podsumowując auto w stanie idealnym, tylko lać paliwo i jeździć. Dla porównania przegląd Skody Octavii RS TDI DSG 184KM przy 60tys/km, wyniósł 2500zł (wymiana oleju w skrzyni DSG). Nie jest więc tak źle z kosztami przeglądów Hondy.
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
abp123
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 2:59, 23 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Przy drugiej naprawie okazało się, że pęknięta głowica. Chociaż przy dłuższych trasach ubytek płynu był minimalny. Natomiast na mieście i krótkich przejazdach ubytek był większy.
Jednak ubytek płynu był znacznie mniejszy niż przed regeneracją głowicy. Jeżeli była pęknięta to nie powinno być różnicy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|