Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
IV 1.6 160 kM ubytek płynu w chłodnicy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sigi




Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 10:27, 23 Wrz 2017    Temat postu:

abp123 napisał:
Jednak ubytek płynu był znacznie mniejszy niż przed regeneracją głowicy. Jeżeli była pęknięta to nie powinno być różnicy.
.
No, nie do końca. Często jest tak, że najpierw "wydmuchuje" fragment uszczelki a po jakimś czasie dochodzi do pęknięcia głowicy. Gdy wymienili ci jedynie uszczelkę to oczywiste, że ubytek płynu był mniejszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
abp123




Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 2:17, 24 Wrz 2017    Temat postu:

No, nie do końca. Często jest tak, że najpierw "wydmuchuje" fragment uszczelki a po jakimś czasie dochodzi do pęknięcia głowicy. Gdy wymienili ci jedynie uszczelkę to oczywiste, że ubytek płynu był mniejszy.[/quote]

Dlaczego głowica pękła i wydmuchało uszczelkę? W tym aucie nie ma możliwości przegrzania silnika, ponieważ przy wzroście temperatury ogranicza obroty silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez abp123 dnia Nie 2:18, 24 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sigi




Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 10:35, 24 Wrz 2017    Temat postu:

Przyczyn może być wiele. Wykluczając nieprawidłową eksploatację, czyli przegrzanie, niski poziom płynu, pozostaje niedomaganie układu chłodzenia lub wada fabryczna głowicy. Albo wadliwa uszczelka, przy założeniu, że to ona pierwsza "nawaliła". Ciekawe jak postąpi serwis, uważam, że powinni wymienić silnik. Miałem przypadek pęknięcia głowicy w dieslu Rovera 620. Co prawda po 200 tyś km ale nomen omen też silnik hondowski. Większość tych silników (1.6 D 160 hp) z pierwszej partii właśnie zbliża się do 100 tyś przebiegu. Miejmy nadzieję, że twój przypadek jest odosobniony. Ja na swoją CR-Vke nie mam powodów do narzekania. Co prawda przebieg niewielki, 35 tyś bo w zasadzie jeżdżę tylko na dalsze wyjazdy. Ostatnio W-wa - Amsterdam - W-wa zużycie 8 l./100 km przy sporych prędkościach, przez Niemcy 180-190, Auto w takich trasach sprawuje się wyśmienicie.
Czy zauważyłeś biały dym za swoją hondą? To typowy objaw pęknięcia głowicy. Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sigi dnia Czw 18:06, 05 Paź 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
abp123




Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:47, 01 Paź 2017    Temat postu:

Głowica pękła przy otworze na trzpień zaworu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arlandia




Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:37, 03 Paź 2017    Temat postu: Ocena po 47 tys. po 2 latach

Witam, przejechałem 47 tys. i jak na razie bardzo poważnych usterek nie miałem. Smile Raz po około 12 tys. filtr paliwa poinformował, że znajduje się w nim woda, później znowu i kolejny raz, po wymianie filtra jest ok. Kolejna rzecz to jakiś mały wyciek z tylnego mostu, po dwóch wizytach w ASO i wymianie na gwarancji kilku podzespołów tylny most przestał "pocić się". Tego typu rzeczy nie powinny nigdy się zdarzyć, ale zdarzyły się. Z filtrem DPF miałem 3 razy problem w postaci wyświetlenia komunikatu... po przejechaniu kilku kilometrów na drodze szybkiego ruchu lampka zgasła.
Niestety tym samochodem nie można jeździć non stop po mieście przez około 2 tygodni. Sad
Ale najbardziej mi przeszkadza w moim CRV (1.6 160 KM) olbrzymia turbo diesla dziura. Tym samochodem nie da się w ogóle dynamicznie przyśpieszyć bez odczuwalnego spowolnienia ... Kto posiada taki samochód wie o czym mówię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy