Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
DPF, tylni most
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mokka




Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:35, 09 Cze 2015    Temat postu: DPF, tylni most

Cześć wam. Mam 3 konkretne pytania kieruje je tutaj bo uważam ze uzyskam rzetelna informacje niż szukając w internecie w googlach.

1. Czy w Hondach CR-V III 2.2 i-CTDi 140 km byl montowany filtr cząstek stałych czy nie ?

2. Co ile km(tys) wymienia się olej w tylnym moście ?

3. Jak długo wytrzymuje rozrząd tudzież jego łańcuch, osprzęt (zauważyłem specyficzne głośne terkotanie jak w ciągniku przy początkowej jeździe) czy to może coś z tych rzeczy lub potrzeba regulacji zaworów? (luzy) Dodam, że auto ma 112 tyś km przebiegu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:11, 09 Cze 2015    Temat postu:

1. tak, ale tylko w niektórych silnikach, w samochodach z Polskiego salonu nie był montowany, natomiast w samochodach sprowadzanych z niemiec może zdarzyć się DPF.
2. co 20tys km. lub co 12 miesiecy.
3. zaworów w i-ctdi się nie reguluje ponieważ ten silnik ma automatyczną regulacje zaworów. Co do rozrządu to jest niby dożywotni, aczkolwiek jeśli słychać stuki to należy go wymienić, najlepiej jechać do ASO czyli serwisu hondy i oni powiedzą czy ten odgłos jest od rozrządu czy z czegoś innego.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Maxell dnia Wto 21:30, 09 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mokka




Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:19, 10 Cze 2015    Temat postu:

okej dzięki wielkie za podpowiedz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ryszard




Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:28, 10 Cze 2015    Temat postu:

Przecież oleju w tylnym moście nie wymienia się co 20 tys. km !!! Pierwsza wymiana po 120 000km lub 8 lat - wg instrukcji (proponuję wcześniej) następne co 60 000km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:39, 10 Cze 2015    Temat postu:

ryszard, na pewno masz crv i-ctdi 2007 rok? bo może we wcześniejszych wersjach było inaczej ale w 3 generacji jest tak jak napisałem. Przecież nie wymyśliłem sobie tego tylko spisałem z ksiązki gwarancyjnej.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maxell dnia Śro 23:40, 10 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:53, 11 Cze 2015    Temat postu:

Maxell, a nie jest tam przypadkiem w tej ksiazce napisane, ze nalez kontrolowac poziomoleju w dyferencjale co przeglad serwisowy (20 tys. km lub co 12 m-cy.)? Bo tak jest wlasnie w serwisowce.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ryszard




Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:35, 11 Cze 2015    Temat postu:

Akurat dla tylnego mostu nie ma znaczenia czy diesel czy benzyna. Spójrz w książkę gwarancyjną. Co 20 000tys. lub co 12 miesięcy wymienia się olej silnikowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:56, 11 Cze 2015    Temat postu:

no dobra, wróciłem do domu i przeglądam książki serwisowe i :
1. książka gwarancyjna - wymiana oleju w tylnym mechanizmie różnicowym : pierwsza wymiana po 20 000km lub po roku, następne wymiany co 40 000km lub co dwa lata.
2. instrukcja obsługi - wymiana płynu w tylnym mechanizmie różnicowym dla silników benzynowych i diesla: pierwsza po 20 000km lub 12 m-c, później 100 000km lub 60 m-c, później 180 000km lub 108m-c
tak więc sama honda polska nie jest pewna jak to wymieniać, skoro w dwóch różnych broszurach są inne zalecenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maxell dnia Czw 20:57, 11 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koronator




Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:20, 11 Cze 2015    Temat postu:

Mi w serwisie powiedzieli że co 20tys lub raz w roku. Mam przebieg uwaga: 54000 km:-)
wg książki serwisowej był wymieniany przy 40000 ale w 2013 roku. Jestem świeżo po wymianie i jest kolosalna różnica. Wcześniej przy maksymalnie skręconych kołach słyszałem terkotanie i miał opory w przemieszczaniu się w nakazanym kierunku. Po wymianie wszystko ustąpiło.
Wniosek jest dla mnie oczywisty : nie ma co oszczędzać 140 pln raz w roku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Koronator dnia Czw 21:21, 11 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borsuchi




Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:45, 10 Wrz 2015    Temat postu:

Czy da się gdzieś w necie sprawdzić po vin czy dany egzemplarz ma zamontowany dpf ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez borsuchi dnia Czw 17:31, 10 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:57, 10 Wrz 2015    Temat postu:

borsuchi napisał:
...czy dany egzemplarz ma zamontowany dpf ?


Naprawde jestem pod wrazeniem. Respekt! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borsuchi




Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 2:24, 11 Wrz 2015    Temat postu:

Wiem, że nie wszystkie silniki CDTI miały montowany filtr - chcę kupić bez dlatego chcę wiedzieć czy mogę sprawdzić ponieważ takiego z zamontowanym nawet nie mam zamiaru oglądać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:09, 11 Wrz 2015    Temat postu:

Przepraszam borsuchi za moj komentarz... zupelnie mi sie pomyrdalo o jakim DPFie jest tutaj mowa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:52, 11 Wrz 2015    Temat postu:

DPF - diesel particulate filter, czyli po polskiemu filtr cząstek stałych.
po wpisaniu vin tu: [link widoczny dla zalogowanych] jest katalog cześci zamiennych i powinno być czy układ wydechowy ma dpf, z tym że nigdy tego nie sprawdzałem bo nie miałem vin do auta z dpf, załatw vin do takiego auta i zobaczymy czy występuje tam dpf jako część zamienna. Ewentualnie w ASO na pewno będą wiedzieć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maxell dnia Pią 7:56, 11 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
borsuchi




Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:41, 11 Wrz 2015    Temat postu:

SHSRE67507U044158 - udało mi się dowiedzieć w aso, że ma dpf.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy