Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
CR-V IV 2.4 L z USA 185 KM 2012 rok zrzuty z Torque

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
relom




Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:28, 11 Maj 2016    Temat postu: CR-V IV 2.4 L z USA 185 KM 2012 rok zrzuty z Torque

Czy może ktoś rzucić okiem na mój zrzut z Torque, czy te wartości są ok? Bo troche mi się praca silnika na wolnych obrotach nie podoba. Zrzut przy obciążeniu i na wolnych obrotach. Czasem się zdarzy, że wywali P1129 Ciśnienie wyższe niż oczekiwano, czy ciśnienie na wolnych obrotach 51 kpa nie jest za duże?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
relom




Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:50, 18 Maj 2016    Temat postu:

Szkoda, że forum mi nie pomogło... 2 tygodnie bujania się z wolnymi obrotami. Podejrzenie padło na lewe powietrze w dolocie wymienione: oringi dolne i górne wtrysków, nowe gumy podciśnienia LPG i Lubryfikacji, rozebrany i przeczyszczona cała przepustnica i dalej na wolnych obrotach podciśnienie od 0.51-0.6 kPa. Dopiero jedno forum [link widoczny dla zalogowanych] dało mi do myślenia, że mogą to być luzy zaworowe, ale sobie myślę, że auto za mały przebieg ma (ok. 35 tys km) i nie możliwe, a tu się okazuje, że jednak tak. Podciśnienie spadło do 0.3 kPa auto nie muli szbko się zbiera, na wolnych obrotach nie faluje. 30 tys na gazie to za dużo dla Hondy bez regulacji zaworów zdecydowanie.

Zrzut z Torque po regulacji:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:51, 19 Maj 2016    Temat postu:

relom napisał:
30 tys na gazie to za dużo dla Hondy bez regulacji zaworów zdecydowanie.

Zrzut z Torque po regulacji:
[link widoczny dla zalogowanych]


Oczywiście za bardzo dużo i mogą już być krótkie życie zaworów. Na gaz powinno częściej regulować między 10 a 15 tys.km


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:33, 22 Maj 2016    Temat postu:

W jakims manualu CRV natknalem sie na informacje, ze koniecznosc regulacji luzow zaworowych, mozna zdiagnozowac przy pomocy HDS. Jako ze nie dysponuje tym urzadzeniem diagnostycznym, to nie drazylem dalej tematu. Jednak dzieki temu, ze kolega Relom podzielis sie z nami, sposobem, w jaki poradzil sobie z problemem, dochodze do wniosku, ze nie zawsze trzeba demontowac pokrywe rozrzadu aby mechanicznie kontrolowac luzy zaworowe, a wystarczy co Jakis czas kontrolowac wartosc podcisnienia w dolocie aby stwierdzic, czy regulacja jest juz konieczna.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
relom




Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:07, 10 Gru 2016    Temat postu:

slapas napisał:
W jakims manualu CRV natknalem sie na informacje, ze koniecznosc regulacji luzow zaworowych, mozna zdiagnozowac przy pomocy HDS. Jako ze nie dysponuje tym urzadzeniem diagnostycznym, to nie drazylem dalej tematu. Jednak dzieki temu, ze kolega Relom podzielis sie z nami, sposobem, w jaki poradzil sobie z problemem, dochodze do wniosku, ze nie zawsze trzeba demontowac pokrywe rozrzadu aby mechanicznie kontrolowac luzy zaworowe, a wystarczy co Jakis czas kontrolowac wartosc podcisnienia w dolocie aby stwierdzic, czy regulacja jest juz konieczna.
Pozdrawiam.
tak tesciowi też wywaliło podciśnienie 0,55 subaru justy g3x i mi banialuki cisnął, że to przepustnica brudna a ja, że to zawory i zgadjij kto miał rację Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:21, 11 Gru 2016    Temat postu:

Tesciowa? Very Happy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy