Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
CR-V I vs CR-V II dlaczego warto kupic dwojke ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:21, 20 Sie 2013    Temat postu:

Ktoś wcześniej narzekał na opadające zawiasy klapy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
noel20




Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:23, 20 Sie 2013    Temat postu:

Ja kiedyś czytałem o opadającej klapie, ale to było o 1 gen.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:42, 20 Sie 2013    Temat postu:

W jedynce bagażnik rowerowy na kole jest podwieszony na pasach które są na górnej krawędzi klapy która ma zawiasy przymocowane do dachu, w dwójce całe drzwi wspierają się na bocznych zawiasach i tak samo zawieszony na niej bagażnk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
noel20




Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:48, 20 Sie 2013    Temat postu:

W dwójce wszystko co na klapie łącznie z klapą opiera się na dwóch zawiasach z boku. Zgadza się.
To w jedynce klapa się otwiera do góry?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:53, 20 Sie 2013    Temat postu:

Klapa otwiera się sama na bok, a reszta klapy z szybą do góry. Klapa na dwóch zawiasach z boku, szyba ze stelażem na dwóch zawiasach mocowanych do dachu auta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
noel20




Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:00, 20 Sie 2013    Temat postu:

Nooo znalazłem zdjęcie, już wiem co i jak.
Jeżeli do dachu mocowany jest bagażnik to klapa nie jest obciążona i zawiasy nie mają zwiększonego obciążenia.
Jak pod zwiększonym obciążeniem będą się zawiasy w dwójce sprawować nie potrafię odpowiedzieć. Ja z rowerami na kole za dużo nie jeździłem Wyszedłem jednak z założenia, że samo koło tyle waży + klapa, że jak dołożę 30kg i drgania od jazdy będą występować tylko przy zamkniętej klapie to nic jej się nie powinno stać, bo zamknięta ma z drugiej strony trzeci punkt podparcia, a w trakcie zamykania klapa od strony zamka jest podpierana bo zamykając się wjeżdża po takim ślizgu z tworzywa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez noel20 dnia Wto 15:01, 20 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Peterek




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Wawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:01, 20 Sie 2013    Temat postu:

II przed liftem ma również 15''.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
revolta




Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:20, 20 Sie 2013    Temat postu:

Sam nie wiem co zrobic Confused roznice sa niewielkie a nawet czasem na niekorzysc jak np opony , 15'' jednak tansza a przed liftem nie chce dwojki , wole poliftowa jest poprostu ładniejsza , patrzyłem troche na ceny to trzeba dac za taka około 30 tysi za swoja z 99'' jak bym dostał 13 tys to chyba wszystko ,jednak sporo trzeba dołozyc no i jescze trzeba miec kase na obrobienie auta , bo to a moze klocki tarcze do wymiany , moze lacie itd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
noel20




Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Augustów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:34, 20 Sie 2013    Temat postu:

No niestety takie są ceny. Ale za to bardzo dobre auto na lata.
Opony jak 2 gen po lifcie to 3500zł za dwa komplety zima/lato trzeba liczyć. Przerażająca kwota. Ja na początku nie mogłem uwierzyć po tym jak płaciłem 120zł za oponę do poprzedniego samochodu.

Reszta podobnie kosztuje. Filtr kabinowy ostatnio kupowałem to chyba 20 kilka zł. Filtr powietrza kiedyś chyba 50zł. Klocki na tył to udało mi się znaleźć za 90zł. Tarcz nie wymieniałem. Olej leję syntetyk. 5L za 180zł. Do dyfra olej drogi, ale raz na dwa lata to można kupić. I tak we wszystkich kosztach paliwo wychodzi najwięcej.

Ja kupiłem czteroletnią, ale wersję amerykańską za 40kzł. Fakt że przód był bity. Wszystkie z usa są bite, ale w miarę porządnie zrobiony i luz. Można jeździć.

Jak kupisz sobie to przynajmniej 1000zł trzeba liczyć na jakieś pierdoły jak oleje i filtry. A jak dojdą opony to niestety sporo więcej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:54, 21 Sie 2013    Temat postu:

Koszt ekspoatacji I i II podobny, chociaż jak się szuka jakiejś części używki to często do dwójki są tańsze, jak chociażby np. półosie. Po za tm tak jak napisał kolega komplet opon może kosztować i 3 tys, to ja do swojej jedynki muszę włożyć 2,5 tys by doprowadzić ją do porządku, w tm remont głowicy z utwardzeniem gniazd zaworów, wymiana kompletnego rozrządu, wszystkie płyny i paski klinowe, mieszki na półosiach, doprowadzenie do porządku przewodów hamulcowych. W takim stanie nie sprzedam, a jak zrobię to wiem co mam i jeżdżę dalej. I wbrew pozorom jak na japończyka blacha nieźle się trzyma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazanek




Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:24, 28 Sie 2013    Temat postu:

Co do samej klapy to w dwójce miałem ostatnio taką przygodę, opadała trochę, zwlekałem, aż przy pewnym razie ucięło śrubę. Niema znaczenia czy to I czy też II, jak zauważysz mankament od razu trzeba czyścić, smarować. Bo sama klapa trochę waży.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
revolta




Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Działdowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 4:02, 16 Wrz 2013    Temat postu:

Przejrzałem chyba wszystkie marki aut jakie sa na rynku i wybor jest tylko jeden honda crv II po 2005 roku Smile ropa czy benzyna bez roznicy teraz trzeba znalesc tylko ładny egzeplarz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AreBie




Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: NML
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:53, 20 Wrz 2013    Temat postu:

traks napisał:
...ja do swojej jedynki muszę włożyć 2,5 tys by doprowadzić ją do porządku, w tm remont głowicy z utwardzeniem gniazd zaworów...


To wszystko w aucie które nie ma 200 tyś przebiegu? Niech nikt nie mówi że LPG nie działa destrukcyjnie na te silniki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:33, 20 Wrz 2013    Temat postu:

... a ktoś mówił że nie działa, wszystko to tylko kwestia przekalkulowania kosztów i opłacalności. No a po remoncie głowicy (koszt rozebrania 400zł, remontu głowicy 800 zł) utwardzone gniazda

"...które nie ma 200 tyś przebieg", oj już przekroczone Smile)))


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez traks dnia Pią 20:34, 20 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AreBie




Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: NML
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:31, 20 Wrz 2013    Temat postu:

Ile km trzeba było zrobić na gazie aby głowica padła ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy