Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:21, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ktoś wcześniej narzekał na opadające zawiasy klapy
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
noel20
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:23, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ja kiedyś czytałem o opadającej klapie, ale to było o 1 gen.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:42, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
W jedynce bagażnik rowerowy na kole jest podwieszony na pasach które są na górnej krawędzi klapy która ma zawiasy przymocowane do dachu, w dwójce całe drzwi wspierają się na bocznych zawiasach i tak samo zawieszony na niej bagażnk
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
noel20
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:48, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
W dwójce wszystko co na klapie łącznie z klapą opiera się na dwóch zawiasach z boku. Zgadza się.
To w jedynce klapa się otwiera do góry?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:53, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Klapa otwiera się sama na bok, a reszta klapy z szybą do góry. Klapa na dwóch zawiasach z boku, szyba ze stelażem na dwóch zawiasach mocowanych do dachu auta
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
noel20
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:00, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Nooo znalazłem zdjęcie, już wiem co i jak.
Jeżeli do dachu mocowany jest bagażnik to klapa nie jest obciążona i zawiasy nie mają zwiększonego obciążenia.
Jak pod zwiększonym obciążeniem będą się zawiasy w dwójce sprawować nie potrafię odpowiedzieć. Ja z rowerami na kole za dużo nie jeździłem Wyszedłem jednak z założenia, że samo koło tyle waży + klapa, że jak dołożę 30kg i drgania od jazdy będą występować tylko przy zamkniętej klapie to nic jej się nie powinno stać, bo zamknięta ma z drugiej strony trzeci punkt podparcia, a w trakcie zamykania klapa od strony zamka jest podpierana bo zamykając się wjeżdża po takim ślizgu z tworzywa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez noel20 dnia Wto 15:01, 20 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Peterek
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Wawy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:01, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
II przed liftem ma również 15''.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
revolta
Dołączył: 03 Sie 2013 Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Działdowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:20, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Sam nie wiem co zrobic roznice sa niewielkie a nawet czasem na niekorzysc jak np opony , 15'' jednak tansza a przed liftem nie chce dwojki , wole poliftowa jest poprostu ładniejsza , patrzyłem troche na ceny to trzeba dac za taka około 30 tysi za swoja z 99'' jak bym dostał 13 tys to chyba wszystko ,jednak sporo trzeba dołozyc no i jescze trzeba miec kase na obrobienie auta , bo to a moze klocki tarcze do wymiany , moze lacie itd
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
noel20
Dołączył: 23 Lut 2010 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:34, 20 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
No niestety takie są ceny. Ale za to bardzo dobre auto na lata.
Opony jak 2 gen po lifcie to 3500zł za dwa komplety zima/lato trzeba liczyć. Przerażająca kwota. Ja na początku nie mogłem uwierzyć po tym jak płaciłem 120zł za oponę do poprzedniego samochodu.
Reszta podobnie kosztuje. Filtr kabinowy ostatnio kupowałem to chyba 20 kilka zł. Filtr powietrza kiedyś chyba 50zł. Klocki na tył to udało mi się znaleźć za 90zł. Tarcz nie wymieniałem. Olej leję syntetyk. 5L za 180zł. Do dyfra olej drogi, ale raz na dwa lata to można kupić. I tak we wszystkich kosztach paliwo wychodzi najwięcej.
Ja kupiłem czteroletnią, ale wersję amerykańską za 40kzł. Fakt że przód był bity. Wszystkie z usa są bite, ale w miarę porządnie zrobiony i luz. Można jeździć.
Jak kupisz sobie to przynajmniej 1000zł trzeba liczyć na jakieś pierdoły jak oleje i filtry. A jak dojdą opony to niestety sporo więcej.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:54, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Koszt ekspoatacji I i II podobny, chociaż jak się szuka jakiejś części używki to często do dwójki są tańsze, jak chociażby np. półosie. Po za tm tak jak napisał kolega komplet opon może kosztować i 3 tys, to ja do swojej jedynki muszę włożyć 2,5 tys by doprowadzić ją do porządku, w tm remont głowicy z utwardzeniem gniazd zaworów, wymiana kompletnego rozrządu, wszystkie płyny i paski klinowe, mieszki na półosiach, doprowadzenie do porządku przewodów hamulcowych. W takim stanie nie sprzedam, a jak zrobię to wiem co mam i jeżdżę dalej. I wbrew pozorom jak na japończyka blacha nieźle się trzyma
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kazanek
Dołączył: 30 Lis 2012 Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:24, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Co do samej klapy to w dwójce miałem ostatnio taką przygodę, opadała trochę, zwlekałem, aż przy pewnym razie ucięło śrubę. Niema znaczenia czy to I czy też II, jak zauważysz mankament od razu trzeba czyścić, smarować. Bo sama klapa trochę waży.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
revolta
Dołączył: 03 Sie 2013 Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Działdowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 4:02, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Przejrzałem chyba wszystkie marki aut jakie sa na rynku i wybor jest tylko jeden honda crv II po 2005 roku ropa czy benzyna bez roznicy teraz trzeba znalesc tylko ładny egzeplarz
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
AreBie
Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: NML Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:53, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
traks napisał: | ...ja do swojej jedynki muszę włożyć 2,5 tys by doprowadzić ją do porządku, w tm remont głowicy z utwardzeniem gniazd zaworów... |
To wszystko w aucie które nie ma 200 tyś przebiegu? Niech nikt nie mówi że LPG nie działa destrukcyjnie na te silniki.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:33, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
... a ktoś mówił że nie działa, wszystko to tylko kwestia przekalkulowania kosztów i opłacalności. No a po remoncie głowicy (koszt rozebrania 400zł, remontu głowicy 800 zł) utwardzone gniazda
"...które nie ma 200 tyś przebieg", oj już przekroczone )))
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez traks dnia Pią 20:34, 20 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
AreBie
Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: NML Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:31, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ile km trzeba było zrobić na gazie aby głowica padła ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|